Ako som vďaka Alpecin našla výborný šampón

11:35

Keď padajú vlasy (a je celkom jedno, z akého dôvodu), hnevá to ženy aj mužov. V mojej rodine je plešatenie mužov pomerne častý jav, ale ženy sa zasa pýšia zdravými hustými vlasmi. Po tridsiatke ešte nešediviem (klop klop na drevo), no trápim sa s ekzémom a pravidelným vypadávaním vlasov. Obyčajne je to sezónna záležitosť a najmä v horúcom počasí ma z toho ide poraziť. Vtedy sa k mojim vitamínom pre zdravé vlasy, nechty a pleť pridávajú šampóny proti padaniu vlasov. Ak fungujú, sú to vynikajúci pomocníci a ak nájdem aj kúsok ideálny pre môj ekzém, som skoro ako v siedmom nebi.  


Alpecin Hybrid kofeínový šampón pre citlivú pokožku hlavy šampón

Alpecin Hybrid kofeínový šampón pre citlivú pokožku hlavy

Alpecin Hybrid kofeínový šampón pre citlivú pokožku hlavy

Ľudia trpiaci atopickým ekzémom mi asi dajú za pravdu, že nie vždy je ľahké nájsť dobrý šampón. Ak sa vy výbere netrafím, obyčajne ma pokožka ešte viac svrbí, mám mokvajúce rany a plné vlasy niečoho, čo sa podobá na lupiny. Neznášam to a už veľa razy sa mi stalo, že som si kúpila aj drahý šampón a nakoniec som vám o ňom ani nepísala, lebo skončil u mojej maminy alebo kamarátky. Po pár použitiach som s ním musela seknúť. To ale nie je prípad dnešnej recenzia, naopak, Alpecin Hybrid kofeínový šampón pre citlivú pokožku hlavy je pre mňa ako stvorený.

Nebála som sa ho skúsiť, lebo už dávnejšie som sa so značkou Alpecin zoznámila bližšie. Pozitívne boli aj recenzie a cena, takže som ho do košíka šupla rýchlo. Nesie sa v modro červených tónoch a garantujem vám, že sa jednoducho nedá prehliadnuť. Táto kombinácia je pomerne ľúbivá a výrazná a nikto si ho nepomýlil so svojím šampónom :) Má štandardných 250 ml a hoci sa mi zdal akýsi malý, vydržali sme spolu celé týždne (samozrejme, záleží to aj od toho, ako často si vlásky umývate a aké dlhé sú). 

Jeho vôňa sa mi zapáčila hneď, pretože nie je výrazná, ale príjemná a nevtieravá. Nie je vyslovene ženská, občas si ho požičal aj môj muž a nenamietal, že by voňal ako cukrová vata. Konzistencia je dobrá, šampón nie je riedky, ideálne pení a spĺňa tak všetky atribúty, aby som si ho kúpila opäť. Tento rok tak ešte urobím, lebo presne viem, že vlasy začnú padať zasa.

Používala som veľmi rada hneď z niekoľkých dôvodov. Vlasy vždy dokonale umyl, neboli mastné ani spľasnuté. Moja citlivá suchá pokožka hlavy ho zbožňovala, lebo menej svrbela a hoci sa ekzém nezmenšil, nerozšíril sa a vydržala som sa neškriabať omnoho dlhšie. Nebola tiež taká vysušená a cítila som sa vďaka tomu lepšie. Čo sa vypadávania vlasov týka, tak áno, rozdiely zväčša nevidno po prvom či druhom použití. Každý takýto šampón potrebuje trochu času, aby účinkoval a tento účinkuje dobre. Postupne pri umývaní i česaní ubúda počet vypadaných vlasov, sú silnejšie, pevnejšie a odolnejšie. 

Zatiaľ som od Alpecin nemala veľa šampónov, ale Alpecin Hybrid kofeínový šampón pre citlivú pokožku hlavy je skrátka topka a rozhodne ho odporúčam všetkými desiatimi. Poteší každého, nielen ľudí s citlivou pokožkou hlavy a pri pravidelnom používaní na seba výsledky nenechajú dlho čakať. A splní všetko, čo sľúbi :)

A aby som nezabudla, od dnes si môžete vychutnávať Summer Black Friday :) Produkty svetoznámych značiek teraz nakúpite o 20 % lacnejšie, stačí zadať v košíku kód summer. Do mojej letnej výbavy pribudne nejaký ten parfémik a našla som tam aj kórejskú kozmetiku. Idem na to.

Plusy:
  • pekne vyzerá
  • dobre vonia
  • ideálna konzistencia
  • výborný aj pre ekzematickú pokožku
  • výborne umýva vlasy, sú jemné, čisté s prirodzeným objem, upokojuje svrbiacu pokožku a hydratuje ju, vlasy menej vypadávajú a sú silnejšie
Mínusy:
  • nenašla som
Nájdete ho v eshope Notino.


Ako bojujete so sezónnym vypadávaním vlasov? Máte overený šampón na suchú pokožku hlavy? 

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe