Ako som spoznala očarujúcu Florbelu

15:35

Niekedy si hovorím, že Instagram mi bol čert dlžný :) Nie v zlom, samozrejme, pretože sledujem mnoho zaujímavých stránok a našla som nielen skvelú kozmetiku, ale aj milých a ochotných ľudí. Na českej stránke Liviny nájdete skutočne kvalitnú, luxusnú a prírodnú kozmetiku z celého sveta. Zatiaľ som nakupovala len dva razy (žiaľ, ako pustí výplata), ale rozhodne sa tam musím vrátiť pre moju milovanú Leahlani či Catarinu Barbosu. Práve o portugalskej značke Catarina Barbosa dnes bude reč. Kúpila som si jej okúzľujúcu masku Florbela (bola príšerne drahá, ale keď som ju zbadala, bola to láska na prvý pohľad) a niekoľko týždňov som sa presviedčala, že ju nepotrebujem. Kazil sa mi telefón, umrel mi fotoaparát, potrebovala som kúpiť stĺpový ventilátor, do práce prevozím majland a túžila som po dovolenke. Nakoniec som si ale radosť urobila, lebo som jej nevedela odolať :) Pre mňa to bola veľká investícia a dnes sa dočítate o tom, či sa vyplatila lebo nie :)


Catarina Barbosa Rozjasňujúca enzymatická pleťová maska Florbela zloženie

Catarina Barbosa Rozjasňujúca enzymatická pleťová maska Florbela

pleťová maska Florbela

enzymatická pleťová maska

Catarina Barbosa Rozjasňujúca enzymatická pleťová maska Florbela

Ospevovali ju dievčatá na Liviny, ospevovali ju zákazníčky a pri pohľade na ňu som sa topila. Nevedela som jej odolať, aj keď to znamenalo, že do konca mesiaca budem šúchať nohami a jesť suché rožky. Milovníčky kozmetiky ten stav určite poznajú a vedia tiež to, že taký nákup je len otázka času :) A tak sa rozjasňujúca enzymatická pleťová maska Florbela od Catarina Barbosa stala členom mojej malej kozmetickej zbierky. Po prvom použití som z nej nijak nadšená nebola, ale čím dlhšie ju používam, tým spokojnejšia som.

Catarina Barbosa bola pre mňa až do tohto roka len neznámym pojmom. Netušila som o jej existencii a tak som si o nej zvedavo našla pár informácií. Nájdete ju na malebnom mieste  Vila Nova de Milfontes a zaujme tým, že využíva jedinečné prírodné ingrediencie tak, aby priniesli čo najlepšie výsledky. Zakladateľka má titul z chemického inžinierstva, takže presne vie, čo robí a ako treba vyšperkovať jednotlivé kozmetické kúsky. Vysoko prírodné kozmetické produkty obsahujú rôzne vzácne botanické výťažky a hoci sú trochu drahšie, neoľutujete to. Jej kúzlu som podľahla pomerne rýchlo.

V bielej krabičke sa nachádza nádherný obal. Je ťažší, krásny, so zlatým vrchnáčikom a právom ho považujem za jeden z najkrajších kúskov, aké sa mihli mojou kozmetickou poličkou (a tom som ešte nenapísala, aká je dokonalá, keď ju otvoríte). Uznávam, že by som nechcela, aby mi padla na nohu, ale inak som bola balením unesená. Má 50 ml a šetrím si ju, nanášam ju len v tenučkej vrstve, aby mi dlho vydržala. 

Podľa popisu má mať vôňu santalového dreva a neroli. Niečo také tam asi cítim, ale len veľmi nenápadne, skôr by som povedala, že ja necítim takmer nič. Nejaký santalovo kvetinový nádych tam je, ale nič výrazné. Sprvu ma to sklamalo, lebo milujem voňavú kozmetiku, ale nakoniec som si zvykla. Jej konzistencia je hustejšia gélová, ale keď sa maska spojí s vodou, mení sa niečo ako krém/mlieko. Florbelina farba je nádherná, zlatistá a úplne exotická. Je iná, ako tie ostatné a aj preto môžem povedať, že je skrátka výnimočná.

Používa sa jednoducho, malé množstvo Florbely naneste štetcom alebo prstami na suchú tvár, ktorú ste vyčistili. Nechajte ju pôsobiť tak 15-20 minúť. Potom pridajte teplú vodu a pleť jemne masírujte, kým sa z masky nestane také mliečko a opláchnite. Vďaka Florbele je tých 15 minút skutočným pôžitkom, kedy si vyložím nohy a len tak nič nerobím. Alebo čítam. Pozerám z okna. Zhlboka dýcham. Nerobím nič a páči sa mi to.

Ako som spomenula o pár riadkov vyššie, po prvom použití som nebadala nijaké výraznejšie zmeny k lepšiemu. Obzerala som sa sprava, zľava, zboku, ale nevidela som dôvod, prečo by som si ju mala kúpiť zasa. Sklamaná som šla spať, no ráno bola pleť omnoho žiarivejšia, hydratovaná a jemná. Pri ďalších použitiach som sa zasa sledovala v zrkadle a postupne pribúdali dôvody, kvôli ktorým by som si ju kúpila zasa. Enzymatická maska veľmi jemne, ale účinne čistí pleť (s čiernymi bodkami si ale neporadí) a vďaka tomu je žiarivá, rozjasnená a svieža. Akoby do nej niekto napumpoval život napriek tomu, že od únavy takmer nevidím. Krásne vyhladzuje jemné linky a vrásky, pleť je omladená, príjemná na dotyk a to všetko bez podráždenia lebo začervenania.

V tomto prípade platí, že na dobré sa oplatilo čakať a som rada, že som nad ňou nezlomila palicu hneď po prvej aplikácii. Asi som čakala, že Catarina Barbosa rozjasňujúca enzymatická pleťová maska Florbela urobí s mojou unavenou pleťou zázrak na počkanie a sklamalo ma to. Ešteže som jej dala ďalšie šance, pretože musím povedať, že hoci je drahšia, investovať sa do nej oplatí. Kúpila som si aj čokoládovú masku (síce v starom obale, ale obsah ostal nezmenený) a z tej som unesená rovnako, ak nie ešte viac. O nej zasa nabudúce :)

Plusy:
  • krásny obal
  • pekne vonia, aj keď len slabo pre mňa :)
  • krásne vyzerá
  • dobrá konzistencia
  • je hladká, ľahko sa dá rozotrieť v tenkej vrstve
  • dobre sa umýva
  • pleť do hĺbky čistí, ostáva rozjasnená, úplne jemná, žiarivá, vyhladzuje linky a vrásky, napumpuje do nej život
Mínusy:
  • nenašla som
Nájdete ju v eshope Liviny, kde stojí 62,82 eur. 

Akú najdrahšiu pleťovú masku ste si kúpili? :) Ja Florbelu a neľutujem. 

























You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe