Nevšedný sprej na pleť s kyselinou hyalurónovou

8:00

Pleťová kozmetika je pre mňa veľmi dôležitá. Každý deň jej používam celkom dosť a snažím sa vyberať si čo najlepšie kúsky. Každý rok sledujem, ako sa pleť mení. Najmä teraz, po tridsiatke. Už nemôžem povedať, že nepotrebuje hydratovať a stačí ju večer čistiť. V mojom kozmetickom kútiku majú svoje stále miesto emulzie, séra, krémy i oleje. Zaujímavým prírastkom je sprej s kyselinou hyalurónovou od Collistar. Zo začiatku som musela prísť na to, ako ho čo najlepšie použiť, ale nakoniec sme sa skamarátili.  


Collistar Pure Actives Hyaluronic Acid

sprej s kyselinou hyaluronovou

Collistar Pure Actives Hyaluronic Acid sprej s kyselinou hyalurónovou

Keď sa povie kyselina hyalurónová, zbystrím pozornosť. Už pár rokov mi doma nesmie chýbať sérum s jej obsahom a neviem si ho vynachváliť. Obľubujem aj pleťové masky, ktoré ju obsahujú, pretože pleť hydratujú a spevňujú, výsledky je vidno okamžite. Collistar Pure Actives Hyaluronic Acid sprej s kyselinou hyalurónovou je vlastne niečo ako sérum v spreji/esencia/pleťové hmla, ktoré sa dá využiť pre výdatnú hydratáciu vašej pleti.

Pripomína mi vodu živú od Hemptouch, pretože sa dá používať rovnako a tak získate napríklad aj podklad pod pleťový olej. V tmavom hnedom plastovom obale s roprašovačom je 100 ml čírej tekutiny. Nemá žiadnu farbu ani vôňu, občas som mala pocit, akoby som si na pleť striekala čistú vodu. Zdanie však klame, lebo účinky spreju sa vode nepodobajú ani trochu. Stále tvrdím, že kyselina hyalurónová má veľké čaro.

Sprej s kyselinou hyalurónovou používam viacerými spôsobmi:
  • nastriekam ho na pleť a nanesiem olej. Tento postup praktizujem večer, lebo olej sa vďaka séru lepšie vsiakne a nezanecháva po sebe mastný film. Sprej pleť hydratuje, zjemňuje a zabraňuje predčasnému starnutiu pleti. Okrem toho ju vyhladzuje a zbavuje jemných liniek. Po oleji ešte nasleduje pleťový krém (olej sám o sebe nehydratuje, ale uzamkne v pleti jej vlastnú vlhkosť, preto ho rada kombinujem s pleťovými krémami).
  • ráno používam sprej, potom sérum a nakoniec denný krém. Pleť je potom krásne hydratovaná, nevznikajú mi okolo nosa šupinky. Pomer cena a kvalita je paráda a tento sprej so budem kupovať pravidelne. 
  • občas z neho streknem aj do prachovej masky. Potom je pleť hydratovaná, jemná, pevná a svieža. 
Spolu s mojou ostatnou kozmetikou sa pekne zohrali a je to príjemný doplnok v dennej aj večernej starostlivosti. Pleti dodáva extra dávku účinných látok a vďaka nim vyzerá lepšie a pevnejšie. 

Plusy:
  • šikovný obal s rozprašovačom
  • veľké balenie za príjemnú cenu
  • bez vône
  • číra tekutina
  • na jedno použitie jej netreba veľa
  • pleť hydratuje, spevňuje, rozžiaruje, vyhladzuje
  • ideálny pod krém alebo olej
Mínusy:
  • nenašla som
Nájdete ho v eshope Notino


Aký obľúbený produkt od značky Collistar máte? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe