Tipy na nákupy v Astratex a ako som sa po operácii tešila na nákupy

18:27

Keď ma v posledný augustový deň operovali, myslela som len na jedno - aby všetko dobre dopadlo a aby som sa vrátila domov k mojim najdrahším. Pokojne mi doktor mohol hovoriť, že sa jedná o jednoduchý zákrok, ten strach, že sa niečo pokazí, v tom podvedomí bol. Prvé dni boli náročné, bez barle to nešlo a nachodila som trasu posteľ -  záchod a späť. Nebolo to ľahké a tá bezmocnosť a neschopnosť postarať sa o seba samú ma zožierali. Opäť som preto zvolila taktiku urob si radosť a bude lepšie. A fungovala :) Síce si týmto istým kolotočom prejdem aj pri druhej operácii, ale budem pripravená a dopredu si naplánujem nákupy :) Dnešný článok je venovaný obchodíku Astratex, ktorý mnohí z vás určite poznajú. 



Dámske pyžamo Dana

Dámske pyžamo

Dámske pyžamo Dana Astratex

Eshop Astratex je plný zaujímavých vecí. Spomínam si, ako som tam pred rokmi prvý raz nakupovala spolu s kolegyňou. V košíku sme mali strašne veľa pančúch, lebo obe sme rady nosili šaty a ešte radšej rôzne vzorované pančušky. Doteraz sa to nezmenilo :) To však ani zďaleka nie je všetko, okrem kvalitnej spodnej bielizne, pančúch, pyžám, županov či plaviek si tu nakúpia aj páni a nakúpite tu aj pre deti. Pravidelne bývajú aj dosť veľké zľavy na celý nákup, kedy sa dá nakúpiť pre celú rodinu. 

Čo som sa tento raz rozhodla nakúpiť? Len to, čo som potrebovala, hoci by som vedela vyberať omnoho viac :) Keďže pobyt v nemocnici si zopakujem a s krátkou nočnou košeľou by som tam pri súčasnom šetrení energie zmrzla, prvá voľba bolo dámske pyžamo. Dlhé, teplé, pokiaľ možno bez gombíkov a iných somarín. Do oka mi padlo vianočné pyžamo a vôbec sa necítim trápne, že som ho hneď oprala a začala nosiť :) Je bavlnené, mäkké, teplé a rozkošne vianočné aj na jeseň či jar. Inak páči sa mi, že okrem kompletov si tu môžete vyskladať aj vlastné pyžamo a vyberiete si vrch alebo spodok podľa seba. Verím, že v nemocnici mi pripomenie tie pekné večery pri sviečke a knihe a budem pokojnejšia. 

Vzhľadom na krásne balenie je takéto pyžamo ideálne aj ako darček k sviatku alebo pod stromček. Som ten typ človeka, ktorý pyžamo ako darček zbožňuje (aj ponožky, papuče alebo tepláky) a tak by mi nevadilo dostať nejaké podobné. Dámske pyžamo Dana poteší malé aj veľké parádnice. 

Dámske pyžamo Carmelita

Dámske pyžamo

Dámske pyžamo Carmelita Astratex

Dámske pyžamo

Prihodila som si tam aj krásne modré pyžamo Carmelita, ktoré je s krátkym rukávom a trojštvrťovými nohavicami. Teraz je naň už chladno, ale tento rok ho vytiahnem zo skrine, keď sa začne kúriť. Kombinuje viskózu a elastan, je príjemné na nosenie a dobre vyzerá. Opäť musím vyzdvihnúť balenie, ktoré je ukážkové a robí z neho ďalší pekný darček pre ženu.

športové legíny

legíny astratex

športové legíny astratex

Keď som po operácii ako tak precitla a dostala sa mi do rúk správa od lekára, hneď som si všimla, že s rehabilitáciami treba začať čím skôr a okrem cvičenia ma čaká aj laser a magnetoterapia. Ako prvé mi napadlo, že čo si oblečiem (okej, som žena), lebo noha musí byť odhalená a ja nosím takmer výlučne šaty. A ak mám legíny, len dlhé. Bol čas pohľadať nejaké športové legíny s trojštvrťovou dĺžkou, aby som mohla cvičiť a hneď si ľahnúť pod magnet. Keď som zbadala športové legíny ONLY Play Fold, neváhala som. Sú super, pretože sú výborne elastické (narvem do nich aj moje neskutočne opuchnuté koleno), pekne priľnú a čo je dôležité - vôbec, ale vôbec nepresvitajú. To je pre mňa jedno z najdôležitejších kritérií pri kúpe akýchkoľvek legín. 

Už dlhšia ma lákajú aj rôzne vzorované legíny a tu ich mali plno, ale nie v dĺžke, akú som potrebovala. Keďže ale ešte budem hľadať na zimu termo legíny, možno zakotvím práve tu a vyberiem si aj z tých farebných. Ak všetko dobre dopadne a kolená budú zdravé, budem môcť športovať aj ja a to si žiada peknú výbavu :)

gatta pančuchové nohavice

Pančuchové nohavice Trini 50 DEN

Pančuchové nohavice Astratex

gatta  Pančuchové nohavice Trini 50 DEN

Nemohla som obísť pančuchy, pretože celý rok nosím šaty a k nim potrebujem parádne pančušky. Mám rada obyčajné hladké, lebo tie sa dajú nosiť k akýmkoľvek šatám, ale rovnako obľubujem aj rôzne vzorované. V zime často dostávam otázku, či nemrznem, keď mám len šaty, no pokiaľ si kúpim kvalitné termo pančuchy, je mi teplejšie ako ostatným. Šaty a pančuchy sú ženské, elegantné a vhodné na každú príležitosť. Zvolia som tieto šedé pančušky od Gatta, lebo perfektne vyniknú pri čiernych šatách a sukniach. Majú 50 DEN, takže sa hodia na jar a jeseň, keď ešte nie je veľká zima. Či už zvolíte mokasíny alebo lodičky, dosiahnete elegantný look ako stvorený do práce, na prechádzku alebo len na posedenie s kamarátkou pri kávičke. 

Pančuchové nohavice Loretta II 50 DEN

Pančuchové nohavice Loretta II 50 DEN astratex

Čierne pančuchy sú základom šatníka a môžete ich nosiť k šatám aj sukniam všetkých farieb a strihov. Mrzí ma len, že na tej fotke nevynikol pekný vzor, lebo vždy sa mi spustil blesk a tak vyzerajú viac šedé ako čierne. Nie nie, sú čierno čierne, presne tak, ako to mám rada :) Značku Gatta kupujem už niekoľko rokov, má kvalitné pančuchy, ktoré vydržia, netrhnem ich tak ľahko a aj po opraní vyzerajú dobre, nestratia farbu a tvar. Mám ich rada aj preto, lebo ich ponuka je veľmi široká a vyberiete si elegantné i extravagantnejšie kúsky. 

Ak by ste sa ma spýtali, či by som si v Astratexe vedela vybrať viac, odpoveď by bola jednoznačná :) Aj pančúch som mala v košíku viac, ale krotila som sa... že veď teraz som skoro stále doma, tak na čo mi budú ďalšie. Ale vrátim sa po ne. Objednávka mi bola, tak ako vždy, doručená rýchlo, zabalená dobre. Verím, že tento tip na nákup sa vám zapáči, lebo podobných článkov by som na blog chcela pridať viac :)


Nakupujete v Astratexe radi tak ako ja? Alebo preferujete iný obchodík s rovnakým sortimentom? 
























You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe