O pleťovej maske, ktorá bublinkuje a odstraňuje nečistoty

15:57

Zdá sa mi neuveriteľné, ako ten čas letí. Takto pred týždňom ma pustili z nemocnice a pokojne by som sa domov aj odplazila, len aby som bola čím skôr preč. Nemôžem povedať, že by operácia dopadla zle, našťastie, tá išla dobre. Nemohla som však tušiť, že druhá operácia v priebehu 4 mesiacov ma tak vyčerpá. Bolo to ťažké a ešte chvíľu bude. Ale som šťastná, lebo som doma. Mám to za sebou a snáď to už bude všetko v poriadku. Obklopuje ma moja rodina a mačky :) Chodím bez bariel, síce pomaly a ťažkopádne, ale sama. Všetky tie bolesti a spomienky na nemocnicu pomaly vymiznú a budem veriť, že kúsok šťastia si po poslednom roku sadne aj na mňa. A v neposlednom rade sa teším, že som zasa tu. A hneď na začiatok januára mám pre vás jednu špeci špica masku. 


Dermalogica Clear Start Blackhead Clearing čistiaca pleťová maska  zloženie

Dermalogica Clear Start Blackhead Clearing čistiaca pleťová maska

Dermalogica Clear Start Blackhead Clearing

 Dermalogica Clear Start Blackhead Clearing čistiaca pleťová maska 

V decembri minulého roka som hľadala nejakú naozaj dobrú čistiacu masku. Moja zbierka sa výrazne zredukovala, veľa som minula, málo kúpila. A keďže na kvalitnú pleťovú masku si naozaj potrpím, dala som sa do hľadania. Nakoniec voľba padla na značku, ktorú som doposiaľ vôbec nepoznala, ale v zahraničných eshopoch mala mnoho pozitívnych recenzií. Prečítala som si ich pomerne dosť a rozhodla som sa.  Dermalogica Clear Start Blackhead Clearing čistiaca pleťová maska na akné skončila v mojej poličke a ja neľutujem. Je celkom iná, zábavná a účinná. 

Značka Dermalogica bola pre mňa veľká neznáma. Americká značka obľúbená u pleťových terapeutov prináša plno produktov, ktoré majú vykúzliť zdravú a mlado vyzerajúcu pleť. Vždy hovorím, že takéto slová znejú pekne, ale kým neskúsim, neuverím! Za dlhé roky blogovania som sa naučila, že za kozmetiku musia hovoriť účinky a vlastnosti (prípadne spokojné klientky), nič viac. Čistiaca pleťová maska v plastovom obale s praktickou pumpičkou má štandardných 50 ml a vyzerá pomerne nenápadne. Možno by ste si v obchode povedali, že nijak super nevyzerá, no ukrýva v sebe niečo zaujímavé. A zasa musím povedať, že aj zábavné. 

Jej vôňa nie je výrazná a keďže obsahuje aj síru, tak ani nijak ovocná, sladká alebo kvetinová avšak, povedzme si úprimne, na problematickú pleť je to super ingrediencia). Netreba sa jej ale báť, takmer ju nie je cítiť a pri aplikácii ju je sotva cítiť. Keď stlačíte pumpičku, vyjde vám von niečo medzi krémom a gélom. Zatiaľ to napínavé nie je, no krátko po nanesení na pleť začne bublinkovať. Vidíte to, cítite to, vnímate to. Niekedy to mierne šteklí, niekedy ani nie, ale je úžasné sledovať, ako sa tenká vrstva masky zmení na bublinkový závoj, Stačí ju mať na pleti 3 - 5 minút, kým poriadne vybublinkuje a potom ju umyjete ako každú inú masku. Mala som pár masiek, ktoré mali  bublinkovať. Aj bublinky hodili, no na túto sa nechytá ani jedna.

Po zábavných minútach príde čas na to, aby ste ju umyli a poobzerali sa v zrkadle Dermalogica Clear Start Blackhead Clearing čistiaca pleťová maska vyzerá nenápadne, ale dokáže odstraňovať čierne bodky a ostatné nečistoty. Pleť potom žiari, je jemná, hladká, akné sa lepšie hojí. Póry sú čisté, pleť matná a ja len pozerám do zrkadla, či dobre vidím. Uznávam, že nezmiznú všetky čierne bodky (na takýto zázrak stále čakám), no maska odstráni dosť. Všetko to dokáže bez vysušovania alebo dráždenia, takže tvár netrpí. Používam ju dva razy týždenne a stále ma to jej bublinkovanie baví :)

Je pravda, že som netušila, ako bude maska od Dermalogica fungovať, no ostala som nadšená. Som ako malé dieťa, keď sa teším z tých bubliniek, ale na pleti vidno rozdiely rýchlo. Ponúka viacero zaujímavých kúskov a ešte by som sa k nej rada vrátila. 

Plusy:
  • šikovné balenie s pumpičkou
  • dobrá konzistencia
  • stačí ju mať na pleti 3 - 5 minút
  • pleť nevysušuje ani nedráždi
  • bublinkuje a je to milé, hravé, niekedy to šteklí 
  • maska veľmi dobre čistí pleť, odstraňuje čierne bodky, pleť ostáva čistá, matná, jemná a krásna
Mínusy:
  • nenašla som

Nájdete ju v eshope Elnino, kde bežne stojí okolo 27 eur. 



Poznáte značku Dermalogica? Čím vás zaujala? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe