Nočný krém Elixir Botanique, ktorý vonia ako letná dovolenka

14:29

Zajtra nastupujem do nemocnice. Už zasa. Pobalila som sa, nachystala barle a jedlo. Pre istotu, aj keď naposledy mi dali jesť po viac ako 24 hodinách o ôsmej večer prihrievanú nemocničnú večeru a zjedla som ju. Upratala som si v izbe, aby sa v nej dalo manévrovať. Aj tak sa minimálne raz niekde zrúbem a barlou si klepnem po operovanej nohe. Vymenila som obliečky, aby som spala ako bábätko (úprimne, teraz nespím skoro vôbec a nedávam tomu šancu ani potom) a nachystala košík prvej pomoci s liekmi od bolesti (mám ich od prvej operácie), leukoplastom, obväzom, cukríkmi, vreckovkami a čokoládou. A hoci som sa snažila fakt zamestnať, myseľ sa nijak neupokojila. Uteká ako o život svojím smerom a zasa myslí na to najhoršie. Ale pýtala som sa na to odborníka a vraj je to normálne. Tak som si povedala, že idem chvíľu písať. Pustila som si k tomu trochu Avantasie a možno tá myseľ spomalí. 


Yves Rocher Intenzívna nočná starostlivosť Elixir Botanique

Yves Rocher Intenzívna nočná starostlivosť Elixir Botanique

Yves Rocher  Elixir Botanique

Yves Rocher Intenzívna nočná starostlivosť Elixir Botanique

Som veľká fanúšička pleťovej kozmetiky od Yves Rocher. Vždy, keď sa objaví nejaký nový rad, netrvá dlho a skončí u mňa. Rada nakupujem v predajni, no v poslednom čase omnoho radšej v eshope, kde bývajú často super akcie a zľavy. Aj moja mamina a kamarátky ju obľubujú a aj preto tu teraz nakupujem aj darčeky. Jedným z mojich posledných úlovkov bola Yves Rocher Intenzívna nočná starostlivosť Elixir Botanique. Keďže krém som včera minula, je najvyšší čas povedať o ňom pár slov. 

Rad Elixir Botanique sa nesie v pekných zelených tónoch (možno zeleno tyrkysových?) a dobre vyzerá ako na fotke, tak na poličke. Sklený obal s plastovým vrchnáčikom ukrýva 50 ml krému s gélovou konzistenciou. Na nočný krém je to pre mňa celkom nezvyk, ale nakoniec sa z toho vykľul šikovný pomocník. Gélový krém si s mojou zmiešanou pleťou so sklonom k akné super sadol. Rýchlo sa totiž vsiakne bez lepkavého filmu a ráno sa zobudíte s jemnou pleťou, ktorá nie je mastná. Navyše nádherne sviežo vonia, niečím mi pripomína letnú dovolenku. 

Denný aj nočný krém považujem za úplnú nevyhnutnosť a neprejde deň, aby som ich nepoužila. Môžem byť akokoľvek unavená alebo indisponovaná (naposledy chrípkou), o pleť sa dôkladne postarám. Intenzívna nočná starostlivosť Elixir Botanique do mojej rutiny nakoniec zapadla výborne, aj keď som to vzhľadom na konzistenciu nečakala. Bála som sa, či bude dostatočne výživná a hydratačná, ale moja obavy boli celkom neopodstatnené. 

Tento nočný krém sa výborne vsiakne a pleť vôbec nezaťažuje. Počas noci ju pekne hydratuje, omladzuje a spevňuje. Výsledkom je pevnejšia jemná pleť, vyhladené linky i jemné vrásky. Vždy použijem aj séra, ideálne tiež hydratačné a s krémom spolu dobre ladia, pleť je viditeľne krajšia a sviežejšia. Celkovo ho hodnotím ako vydarený produkt, ktorý by som si kúpila opakovane. Mám kúpený aj očný a denný krém Elixir Botanique, tak som zvedavá, či budem rovnako spokojná :)

Plusy:
  • pekne vyzerá
  • krásne vonia
  • ľahká konzistencia
  • dobre sa vsiakne bez lepkavého filmu
  • nedráždi
  • Yves Rocher Intenzívna nočná starostlivosť Elixir Botanique hydratuje, vyživuje a zjemňuje pleť, vyhladzuje jemné linky a vrásky, pleť osviežuje a zanecháva žiarivú
Mínusy:
  • nenašla som
Tento nočný krém nájdete v predajni alebo v eshope Yves Rocher, kde bežne stojí 33,99 eur.


Poznáte rad Elixir Botanique? Skúsili ste už niečo? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe