Roztomilé drobnosti z Cuteboxu

19:08

 Odkedy som si urobila predplatné na Cutebox, na začiatku každého mesiaca netrpezlivo očakávam nový balíček. Tajné boxy som zbožňovala vždy, ale tu mám istotu, že balíček bude nadupaný parádnymi vecičkami, ktoré miniem ja alebo moje baby. Okrem plných balení produktov v Cuteboxe bývajú aj malí, no veľmi potrební a šikovní pomocníci, ktorí povýšia skincare rutinu na vyšší level. V dnešnej recenzii som zhromaždila niekoľko kúskov, ktoré považujem za must have a môžem ich len odporúčať :)

NL Beauty maska na oči zloženie

NL Beauty maska na oči  ingrediencie

NL Beauty maska na oči 

Vo februárovom boxe som našla pre mňa novú značku NL Beauty, o ktorej som dovtedy nepočula. Okrem masky na oči či pery ponúka aj dekoratívnu kozmetiku či kozmetiku urýchľujúci opaľovanie. Jej rúže vyzerajú neskutočne krásne a už som niekoľkokrát premýšľala nad nákupom. Nieže by som ich potrebovala, ale chcela :) Začnem však maskou na očné okolie. Takéto masky sa snažím používať aspoň raz týždenne, lebo očné okolie si zaslúži extra pozornosť a starostlivosť.

Maska na oči je balená podobne ako väčšina týchto masiek - v plastovom obale sú dva vankúšiky pod oči, ktoré sú dobre vlhčené a tak ľahko priľnú na pokožku a dobre na nej držia. Gélové vankúšiky s  pridanou kyselinou hyalurónovou, Aloe Vera, kolagénom a glycerínom nemajú výraznejšiu vôňu a páči sa mi, že sú zero waste - úplne sa rozpustia vo vode nad 80°C. 

Ako som spomenula, dobre priľnú na pokožku a držia na nej, takže kým pôsobili, spokojne som si sadla ku knihe a nechala som sa rozmaznávať. Vankúšiky viditeľne hydratujú a vypínajú jemnú pokožku okolo očí, ostáva svieža, vypnutá a oddýchnutá. Momentálne s kruhmi pod očami nebojujem, no práve takéto masky bojujú aj s kruhmi a opuchmi, preto sú prvou pomocou pri prebdených nociach alebo skorom rannom stávaní. Tieto od NL Beauty sa mi veľmi zapáčili a pokiaľ by som objednávala rúže, prihodila by som si ich pár do košíka, aby som ich mohla striedať s kórejskými maskami. Ich cena je 4,90 eur za balenie, ktoré je na jedno použitie. Ešte mám masku na pery, ale šetrím si ju na dovolenku, potom napíšem aj o nej :)

Niré silikónová hubka na čistenie štetcov

Niré silikónová hubka

Niré silikónová hubka na čistenie štetcov popis


Niré silikónová hubka na čistenie štetcov

Čistenie štetcov je alfa a omega, pokiaľ chcete mať zdravú a krásnu pleť. Ľahko sa na nich môžu držať nečistoty a mikroorganizmy, ktoré prispejú k zhoršeniu stavu pleti. To ale nie je jediný dôvod, prečo ich pravidelne čistiť - predlžujete tým aj ich životnosť, make up sa bude lepšie nanášať a pleť bude spokojná. Na čistenie štetcov vám postačí jemný čistiaci prostriedok - sú na to špeciálne navrhnuté čističe i mydlá a Niré silikónová hubka na čistenie štetcov.

Takáto silikónová kefka výrazne uľahčuje čistenie štetcov, pridáte k nej prostriedok na čistenie štetcov (priamo navrhnutý  na tento účel, použiť môžete aj jemné mydlo alebo šampón) a postup je veľmi jednoduchý:
  • Navlhčite štetec na make-up pod tečúcou vodou
  • Naneste čistič štetcov 
  • Jemne prechádzajte po výčnelkoch silikónovej hubky,  vznikne pena a štetec zbavujete všetkých nečistôt. Opláchnite ho a pokračujte, kým na mydlovej pene neuvidíte žiadnu farbu make-upu 
  • Nechajte štetec uschnúť a je to
Malé drážky sú super na čistenie menších štetcov, napríklad tých, ktoré používate na očné tiene alebo korektor. Tie väčšie sú zasa ideálne na štetce na make-up, púder alebo lícenku. Je jedno, či sa líčite každý deň alebo raz týždenne, štetce čistiť treba a vďaka hubke od Niré vám to veľa času nezaberie :) Stojí 7,95 eur. 

Glov odličovacie tampóny

Glov odličovacie tampóny popis

Glov odličovacie tampóny

Glov odličovacie tampóny

O odličovaní som toho napísala už veľa a vždy budem dôrazne opakovať, že bez odlíčenia sa nemá ísť spať. Veľa žien používa na odličovanie klasické vatové tampóny a niekde som čítala, že ročne ich jedna žena minie stovky až tisíce (plus mínus dve tisíc). Aj preto existujú ekologickejšie možnosti opakovane použiteľných odličovacích tampónov (aj o takých som už písala). V marcovom Cuteboxe boli absolútne rozkošné odličovacie tampóny Glov, ktoré majú podobu plyšových srdiečok a sú na zjedenie. 

Môžete ich použiť na odlíčenie, na umývanie pleťovej masky alebo peelingu i spolu s pleťovou vodou. Sú mäkké, príjemné na dotyk a ich použitie je ako umývanie s obláčikom. Takýchto tampónov mám doma viacero (aj od iných značiek) a po použití ich nechám uschnúť a vyperiem v práčke. Pri šetrnom zaobchádzaní vydržia mesiace a ušetríte tak nielen peňaženku, ale aj prírodu. Stoja 6,90 eur. 

The Vintage Cosmetics čelenka

The Vintage Cosmetics čelenka

The Vintage Cosmetics čelenka

Na záver som si nechala neskutočne rozkošnú čelenku od The Vintage Cosmetics, ktorá vyzerá ako zajačie ušká. Možno si poviete, že je to zbytočnosť, ale ja tieto čelenky milujem. Keď si dávam masku, tak vďaka čelenke sa jemné vlásky nedostanú na pleť a sú v suchu (rozumej, nezavadzajú kade tade a nemusím ich potom umývať od masky, peelingu alebo čohokoľvek, čo som mala na pleti). Je mäkká, príjemná a roztomilá, bola to láska na prvý pohľad ♥ Na stránke nájdete veľa brutálnych doplnkov, vedela by som si predstaviť poriadny nákup :) A jej cena je 7,35 eur. 

Všetky tieto kúsky z Cuteboxu sa stali mojimi obľúbencami a hoci sú malé, ich sila nie je vôbec zanedbateľná. A stále tvrdím, že ak štýlovo, tak všade, aj v kúpeľni :) A na záver môžem dodať, že júnový Cutebox bol mega peckový a neviem sa dočkať júlového. Budem síce na dovolenke, ale o to väčšiu radosť budem mať po návrate.


Zaujal vás niektorý z produktov? Používate podobné aj vy? :)





You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe