Dulcia plus pre pleť bez vrások

15:04

Čas nezastavíme. Niekedy by sme to naozaj potrebovali, niekedy by sme ho aj celkom rady vrátili späť, ale nejde to. Naše telo s každým ďalším rôčikom ukazuje, že sa mení a tento fakt musíme prijať. Keď som oslavovala dvadsiatku, myslela som si, aká budem v tridsiatke stará. Teraz po tridsiatke sa zvŕtam pred zrkadlom a hovorím si: dievča, vyzeráš úžasne, len tak ďalej! Ani neviem, kedy sa objavili prvé vrásky od smiechu. Tú na čele mám od vysokej, lebo som sa večne mračila :) Proste prišli. Väčšiu hrôzu mám z toho, keď si nájdem šedivé vlasy. Panika sa, našťastie, nedostavila, len som sa začala o pleť trochu inak a trochu viac starať. Venujem jej veľa času a ona sa mi odmení zdravím a spokojnosťou. Tento rok som spoznala aj sérum proti vráskam PLUS od mojej milovanej Dulcia Natural. Stačí ho používať 2-3 razy týždenne a na pleti si rozdiel všimnete hneď. 


Sérum proti vráskam PLUS Dulcia Natural popis

Sérum proti vráskam PLUS Dulcia Natural zloženie

Sérum proti vráskam PLUS Dulcia Natural

Sérum proti vráskam

Sérum proti vráskam PLUS Dulcia Natural

Pleťové séra som do každodennej rutiny zaradila dávno. Niekedy boli na problematickú pleť, potom hydratačné, potom už obohatené o rôzne mňamky proti starnutiu pleti. Občas sa ešte objaví zlé obdobie, kedy sa moja pleť vráti do puberty, čo si budeme klamať, ale s minulými rokmi sa to nedá porovnať. Dobré sérum nechýba ani ráno, ani večer. Tie večerné môžu pokojne obsahovať AHA kyseliny, retinol alebo vitamín C (samozrejme, treba vedieť, čo a ako kombinovať, aby sme pleti neublížili) a ráno sa zobudíte s pleťou jemnou ako detská prdelka. Sérum proti vráskam PLUS Dulcia Natural patrí k tým, ktoré dokážu malé veľké zázraky. 

Nie je to moja prvá Pluska od Dulcie, v mojej zbierke je stálicou aj tá hydratačná. Na zimu možno skúsim aj tú proti pigmentovým škvrnám, tento rok sa mi, žiaľ, nejaké objavili (kombinácia liekov a slniečka) a hoci som s nimi bojovala pomerne úspešne, ešte to chce trochu kozmetickej mágie :) Plusky sú veľmi pekne balené - krabička je elegantná a zaujímavá a ukrýva sklený obal s kvapkadlom. Vyzerajú malé, ale nedajte sa zmiasť - toto balenie mi vydržalo asi tri mesiace (v lete som ho nepoužívala, teraz som ho minula). Na pleť a krk postačia tak tri kvapky a toto sérum stačí používať každý druhý-tretí deň. 

Sérum s jemnou nenápadnou vôňou má dobrú konzistenciu. Nie je úplne riedke, ľahko ho vtriete do pleti a nezanecháva po sebe žiaden film. Pri prvých použitiach ma pleť jemne štípala (AHA kyselinky), no potom ten pocit úplne zmizol a po chvíľke som ani nevedela, že som sérum použila. Mám zmiešanú pleť so sklonom k akné, rozšírené póry a bojujem s čiernymi bodkami a táto pluska jej veľmi pomáhala, rada by som sa k nemu budúci rok vrátila zasa. Môžete ho používať celoročne, len potom je potrebné ráno aplikovať SPF, čím vyššie, tým lepšie. 

Aj keď ho používate len párkrát do týždňa, vaša pleť si rozdiel všimne veľmi rýchlo. Pomáha vyhladzovať vrásky aj linky, takže pleť ostáva mladistvá, pevná a pružná. Je hladká na dotyk, svieža a taká...ako to správne napísať. Hm, proste akoby sa poriadne napila vody. Nevidíte mdlú, unavenú pleť, ale sviežu, žiarivú a spokojnú. Tiež pomáha zjednocovať tón pleti aj prípadné fliačiky po akné vyzerajú lepšie rýchlejšie. Sérum proti vráskam PLUS Dulcia Natural som do svojej rutiny zaradila po tridsať trojke a neľutujem, ako som spomenula, vrátim sa k nemu zasa. Pleť opeknela, je stále rovnaká a ja sa nebojím pozrieť do zrkadla :)

Plusy:
  • pekné balenie aj obal
  • šikovné kvapkadlo - na jedno použitie stačia dve-tri kvapky
  • postačí používať ho 2-3 dni týždenne
  • jemná nenápadná vôňa
  • dobrá konzistencia
  • rýchlo sa vsiakne bez akéhokoľvek filmu
  • používa sa večer, ráno sa aplikuje SPF
  • Sérum proti vráskam PLUS Dulcia Natural pomáha spevňovať pleť, vyhladzuje linky a vrásky, pleť ostáva pevnejšia, jemná a svieža
Mínusy:
  • nenašla som
Sérum kúpite v predajni Dulcia Natural alebo v partnerských obchodíkoch, jeho cena je 19,90 eur.

Máte svoju obľúbenú Plusku od Dulcie? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe