Volaj ma princezná. Princezná Ruženka

17:57

Tento rok prišla Catrice aj Essence s novinkami, z ktorých som si niekoľko vybrala aj ja. Vždy, keď sa spustí veľký výpredaj a majú nabehnúť novinky, nedočkavo čakám na internete, aby som si ich mohla prezrieť a akčne si naplniť košík. Vždy si najskôr prejdem a vyberiem výrobky Essence, potom Catrice. No... nejako sa mi podarilo vybrať si na prvý pohľad veľmi podobné laky - ružové. Už len to je šokujúce, lebo ja milujem tmavé, fialové, zemité a pastelové farby. A červenú. Ale tú len na nechtoch. Občas na perách. Ale celkovo vyhráva čierna. Keď mi prišli domov a pozerala som sa na dve ružové farby, rozmýšľala som, či nie som chorá. Dnes ich milujem.







Začnem lakom od Catrice, odtieň 06 Call me princess sa mi zapáčil viac a nedám naň dopustiť. Prečítať si o ňom môžete:

    "3D efekty sú trendom tejto sezóny. Jemné laky Crushed Crystals pokryjú povrch nechtov diamantovým prachom a vytvoria krásny, pieskový efekt, ktorý bude zaručene pútať pohľady."

Mojím úplným favoritom medzi tohtoročnými novinkami sa stal pieskový lak Crushed Crystals. Obal má ako všetky Catrice laky. Štetec je vynikajúci, je širší a stačí pár ťahov, aby boli nechty pekne nalakované. Potrebujem dve vrstvy, aby bolo dobré krytie. Je to krásna ružová farba, ktorá má akoby trblietky, vďaka ktorým má zlaté odlesky. Je to nežné, jemné, dievčenské a na dlhých nechtoch to vyzerá dokonalo. Pomerne rýchlo schne, čo oceňujem, lebo sa večne niekam ponáhľam. Čo sa výdrže týka, s tou som dosť spokojná. Lak sa dosť dlho neolupuje, vydržal mi aj 5 - 6 dní. Niekedy sa stane, že končeky sa akoby obijú, ale to stačí len pretrieť a lak vyzerá úplne nezmenene.  Odlakuje sa ako každý pieskový lak, trošku ťažšie, ale našla som odlakovače, ktoré mi s tým dosť pomáhajú, preto mi to už tak veľmi neprekáža. Po odlakovaní môžem spokojne skonštatovať, že nezafarbil nechty. 

Plusy:
  • na výber z viacerých nádherných farieb
  • je to jemná ružová so zlatým odleskom
  • štetec je široký, super sa s ním pracuje
  • rýchlo schne
  • potrebujem dve vrstvy, ale výsledok je výborný
  • dosť dlho vydrží, niekedy aj 5-6 dní
Mínusy:
  • ide trochu ťažšie dolu
Lak kúpite v drogérii alebo na stránke http://www.mel.sk/, stojí 3,69.







O laku Essence, odtieni 182 hello rosy si môžete prečítať:

     "Explózia farieb! Množstvo odtieňov laku colour & go má obľúbený gélový efekt s vysokým leskom a extrémne krátkym časom schnutia pre dokonale nalakované nechty v okamihu! Patentovaný štetček quick & easy je obzvlášť plochý pre ľahšiu a hladšiu aplikáciu. 8ml flakón má cool essence dizajn – samozrejme s vrchnáčikom vo farbe laku. 
BUTYL ACETATE, ETHYL ACETATE, NITROCELLULOSE, PHTHALIC ANHYDRIDE/ TRIMELLITIC ANHYDRIDE/GLYCOLS COPOLYMER, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, POLYETHYLENE, ISOPROPYL ALCOHOL, POLYETHYLENE TEREPHTHALATE, STEARALKONIUM HECTORITE, MICA, ACRYLATES COPOLYMER, ADIPIC ACID/FUMARIC ACID/PHTHALIC ACID/TRICYCLODECANE DIMETHANOL COPOLYMER, POLYURETHANE-11, STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER, TIN OXIDE, TALC, CITRIC ACID, PHOSPHORIC ACID, CI 15850 (RED 6 LAKE), CI 16035 (RED 40), CI 19140 (YELLOW 5 LAKE), CI 77000 (ALUMINUM POWDER), CI 77491, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).
Prosím, pred aplikáciou laku použi podkladový lak, odporúčame rýchloschnúci nadlak, ktorý predíde nežiadúcemu zafarbeniu nechtov a lak ti na nechtoch vydrží dlhšie."

Laky Colour&Go majú krásne farby. Vyberie si z nich každý a pribúdajú aj odtiene pieskových lakov. Tento ružový mi veľmi pripomína jahodovú zmrzlinu. Nepoviem mu inak ako jahôdka :) Milujem na ňom štetec, je široký, stačia dva ťahy a nechty sú nalakované. Potrebujem minimálne dve vrstvy. Schne rýchlo, čo jednou z jeho výhod. Nevýhody sú dve. Prvou je výdrž. Niekedy mi už po dni vidno obité konce. Podľa pokynov používam podkladový lak i nadlak, ale ani tie nedokážu veľké divy. Mávam ho tak 2 - 3 dni, potom treba väčšinou odlakovač. Druhou nevýhodou je odlakovanie, to ide len veľmi pomaly. Našťastie, nezafarbuje nechty. Celkovo, aj napriek kratšej výdrži, mám lak rada, lebo na nechtoch vyzerá veľmi pekne.

Plusy:
  • šikovný široký štetec
  • rýchlo schne
  • v dvoch vrstvách má perfektné krytie
  • v ponuke viac odtieňov
Mínusy:
  • menej vydrží a pomaly sa odlakuje

Lak kúpite v drogérii alebo na stránkach

Máte rady ružovú farbu? :)

You Might Also Like

8 Vaše komentáre

  1. Wau, oba sú krásne letné :-) Ružovú mám veľmi rada, ale v poslednej dobe ma to ťahá najmä k fialovej a mint.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fialovú mám veľmi rada aj ja :) Mint je tiež krásna, ale takej farby nemám doma nič. Hm. To musím napraviť.

      Odstrániť
  2. Viac sa mi páči od Catrice :) Ja mám radšej červené laky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne sa viac páči ten :) Červených mám aj ja veľa, milujem krvavo červené nechty :)

      Odstrániť
  3. Oba se mi moc líbí :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Oba dva jsou krásné,ale ten první je dokonalý! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe