Matnej nikdy nie je dosť

16:38

Matným rúžom a leskom som sa dlho vyhýbala. Mojim perám nerobili veľmi dobre, lebo ako sa do nich  vcucli, vysušovali ich. Navyše, ak som ich mala suché, okamžite sa zvýraznili šupinky alebo popraskané miesta. Nebolo to veľmi pekné a občas ma tie pery aj boleli. Časom som sa naučila používať balzam a naň matný lesk. Dnes ich rada používam, veľmi sa mi páčia. Ale aj tu platí, že nie je matná ako matná a niektoré lesky mi stále robia zle. Dermacol má svoje tekuté matné rúže až v 26 odtieňoch. Ponuka je naozaj široká a čo je dôležité, vedela by som si z nich vybrať viacero :) Lebo niekedy je pre mňa viac nevyhovujúcich ako vyhovujúcich farieb. Ako obstál Matte Mania, ktorý vyzeral lákavo?















O lesku na pery si môžete prečítať:

       "Benefity: Vydrží až 9 hodín, vysoká pigmentácia, intenzívna, bez parabénov, Vegetarian & Vegan textúra.
Podľahnite trendu matných a vláčnych pier a vyskúšajte nový rúž Matte Mania.Ľahká, vysoko pigmentovaná textúra chráni pery pred vonkajšími vplyvmi a vysušením. Intenzívna a dlhotrvajúca farba vydrží na perách až 9 hodín.
Objem / hmotnosť: 3,5 ml"

Na to, aby som mala odvahu aplikovať mastný lesk, musím najprv použiť peeling na pery a balzam. Ak sú pery dokonale vyhladené a jemné, rada použijem Matte Mania rúž. Ako som spomenula, ponuka je veľmi široká a farby sú krásne. Od jemnejších až po úplne výrazné červené či ružové farby. Mám svetlú i tmavú a hoci k tmavšej som mala rešpekt, zapáčili sa mi obe. Ono, musím uznať, má svoje čaro. Balenie je dosť veľké a povedala by som, že je to viac ako 3,5 ml. Má široký štetec, s ktorým sa rúž veľmi dobre nanáša a pekne sa s ním dajú vykresliť pery. Jemne vonia a aj celkom príjemne chutí, nezanecháva v ústach žiadnu pachuť.  Ostala som milo prekvapená viacerými jeho vlastnosťami. V prvom rade je veľmi dobre pigmentovaný a už jeden ťah veľmi dobre zafarbí pery. Tým, že to ide ľahko, som namaľovaná raz dva. Má krémovú konzistenciu, aj vďaka nej sa tak dobre nanáša. Pomerne rýchlo uschne a tým vznikne pekný mastný efekt. Vyzerá to, akoby sa na pery prilepil, lebo rúž má výdrž niekoľko hodín. Akoby sa vsiakol a drží a drží. Iste, postupne sa stráca a po pár hodinách nie je taký pekný ako po nanesení, ale je ho vidno a stráca sa pomaly. Či vydrží až 9 hodín, sa mi nepodarilo zistiť, lebo ho skôr zjem, ale v práci mi vydrží aj celé doobedie. Keď uschne, tak sa neutláča ani na pohár, ani na jedlo, a ak áno, len minimálne. Občas mi vysušuje pery, ale dosť to závisí od toho, aké je počasie i to, či som použila balzam alebo ceruzku na pery . Vtedy si ho zotriem a nanesiem klasický rúž. Ak ho chcete zotrieť, pripravte si micelárku a pevné nervy, tak dobre drží :) Inak mu ale nič nevyčítam a som veľmi spokojná s tým, ako vyzerá a ako dobre na perách drží.
Stojí 7,69 eur a nájdete ho na internete alebo v drogériách.

O Transparentnej kontúrovacej ceruzke na pery si môžete prečítať:

       "Dlhotrvácna, vydrží aj v extrémne vysokých teplotách - max. 40 °C
Vytvára neviditeľnú a dlhotrvácnu linku okolo pier, ktorá zabraňuje rozpíjaniu rúžu. Obsahuje kyselinu hyalurónovú, ktorá vypĺňa jemné vrásky v okolí pier. Klinicky testovaný MAXI LIP pery hydratuje a dodáva im objem. Vďaka stabilite vydrží aj v extrémne vysokých teplotách - max. 40 °C."

Hyaluron lip shaper je kontúrovacia ceruzka na pery, ktorá sa ľahko vysúva z milého ružového obalu a je trasparentná. Podobné ceruzky som si obľúbila, lebo nemusím hľadať, či mi rúž sedí odtieňovo s farbou ceruzky a ako to bude spolu vyzerať. Jej výhodou je, že rúž i lesk drží na mieste, nerozmazávajú sa a líčenie tak omnoho krajšie vyzerá. Mala by pery hydratovať a vypĺňať jemné linky v okolí pier. Neviem, či je to tak, taký rozdiel nevidím, ale faktom je, že líčenie vydrží a je krajšie. Už roky si kupujem len transparentné ceruzky, preto som sa tejto potešila.
Stojí 5,69 eur a nájdete ju na internete alebo v drogériách.

Skúsili ste už tento tekutý rúž? :)

You Might Also Like

4 Vaše komentáre

  1. Vypadají krásně , bohužel jsem je hledala v našem DM marně.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja na Dermacol chodím radšej do 101 alebo Teta drogérie... a ak tam nie je, čo chcem, tak nakupujem na internete, lebo v Dm je slabší výber. Teda, aspoň u nás.

      Odstrániť
  2. Mě tyhle rtěnky prostě nedrží :/ max hodinu a pak od středu rtů začínají mizet a vypadá to strašně!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne viem, o čom hovoríš, aj mne to zatiaľ robila väčšina mastných rúžov alebo leskov. Preto si pod ne dávam ceruzku alebo balzam na pery, vďaka tomu to nie je také zlé.

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe