Tigi jednoducho vie, ako na to

17:34

Moje vlasy sa v posledných mesiacoch výraznejšie zlepšili. Teda, sú krajšie a sama sa čudujem, ako sa mi to podarilo. Iste, venujem im naozaj veľa času a kozmetiky. Do svojej beauty rutiny som zaradila pravidelné olejové zábaly, používam spreje na pokožku i vlasy a nezabúdam na masku alebo kondicionér. Značku Tigi z môjho blogu už poznáte, zbožňujem jej hairstylingové prípravky. Vlastne, len vďaka nim som Tigi skúsila.  A kupujem si stále nové a nové kúsky, aby som ich mohla porovnávať. Naposledy mi do oka padla maska na vlasy a poviem vám, to bola láska na prvý čuch :)

TIGI Bed Head Urban Antidotes Recovery regeneračná maska pre suché a poškodené vlasy


TIGI Bed Head Urban Antidotes Recovery

 regeneračná maska pre suché a poškodené vlasy

TIGI Bed Head Urban Antidotes Recovery regeneračná maska pre suché a poškodené vlasy

Váhala som medzi niekoľkými maskami, ale nakoniec vyhrala táto. Ani neviem, čím si ma tak naklonila, ale musím uznať, že TIGI Bed Head Urban Antidotes Recovery je regeneračná maska pre suché a poškodené vlasy v naozaj šmrncovnom obale. On je vlastne jednoduchý biely, nič extra. Ale tá žiarivá etiketa zaujme na prvý pohľad a hneď začnem premýšľať nad tým, čo ukrýva :) Doma som si ju hneď nedočkavo obzrela a v tom okamihu sa začala rodiť nová kozmetická láska. 

Po otvorení som zbadala nebíčkovo modrú masu. Alebo šmolkovú? Pripomenula mi more, ktoré mi 11 mesiacov v roku tak veľmi chýba. A tá vôňa ♥ Je to čistá tutti frutti sladká ovocná vôňa, ktorá navyše krásne prevonia vlasy. Toto je úplne na zjedenie a už nie raz som sa pristihla pri tom, že by som masku na vlasy ochutnala ako jogurt. Ak máte rady voňavú kozmetiku, tak toto bude pre vás to pravé orechové. 

Krémová konzistencia je dobrá a na jedno použitie jej stačí naozaj málo. Preto sa mi míňa pomaly a prišla som na to, že predtým som ich míňala zbytočne veľa. Veď dobre, každý z nás sa učí na vlastných chybách a podstatné je, že som na to prišla. Moja pokožka z nej nebola nadšená, preto ju používam od končekov tak po uši. Skrátka tak, aby som sa vyhla ekzematickej pokožke. Vtedy je to bez chyby. 

Najviac sa mi páči to, aké sú vlasy jemné a hydratované. Viem, že im dávam zabrať, keď ich natáčam, robím drdoly, používam laky a spreje. Sú suché, drsné, ale kučeravé. Maska ich akoby mávnutím čarovného prútika celkom zmení a sú ako vymenené. Po umytí sa výborne češú a dobre sa upravujú. Vlasy sú pružné, lesklé a krásne na pohľad. Odporúčam ju všetkými desiatimi a  pýtam sa samej seba, prečo som ju neskúsila skôr.

Plusy:
  • pekný žiarivý obal
  • krémová konzistencia
  • krásna ovocná vôňa
  • na jedno použitie jej stačí máličko
  • výborne hydratuje a zjemňuje vlasy, sú lesklé, pružné, krajšie
  • dobre sa češú a upravujú
  • jedna z najlepších masiek, aké som kedy mala
Mínusy:
  • nenašla som
Regeneračnú masku na suché vlasy nájdete v eshope Notino.

Ako sa staráte o svoje suché vlasy? :)








You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. Tigi mám taktiež veľmi rada, najmä ich vyhladzujúci krém na vlasy :)
    xoxo | https://lipstickverse.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to veľmi vydarená značka, rada si kupujem jej produkty :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe