Pleťové sérum s kyselinou hyalurónovou od Allskin

14:48

Musím sa vám priznať k tomu, ako som sa zbláznila do pleťových sér. Používam ich dva razy denne, ráno aj večer pod pleťový krém alebo olej. Niektoré sú rozžiarujúce, iné detoxikačné, hydratačné alebo regeneračné. Je však jedno, ktoré mi doma nesmie chýbať za žiadnych okolností. Týmto víťazom je hyalurónové sérum, ktorý je mojím must have kúskom už pár rokov. Skúsila som rôzne značky, séra boli v rôznych cenových hladinách. Pomáhajú mi vyzerať k svetu a o pleť sa starajú famózne. Dnes by som vám chcela ukázať Allskin hyalurónové sérum, ktoré k nám pricestovalo z Česka.

česká značka Allskin
Allskin Hyaluron sérum zloženie


Allskin Hyaluron sérum

Allskin hyalurónové sérum

Česká značka Allskin stavia na  kvalitných ingredienciách, tradíciách a jednoduchosti svojich produktov. V jej ponuke nájdete hyalurónové sérum kvalitné za studena lisované oleje:
  • arganový
  • marhuľový
  • mandľový
  • makadamiový
  • jojobový
Všetky tieto oleje poznám, používam a odporúčam nielen v starostlivosti o pleť, ale aj na výrobu vlastnej prírodnej kozmetiky. Považujem ich za základ kozmetickej poličky a keď som premýšľala, čo skúsiť ako prvé, voľba padla na hyalurónové sérum, ktoré sa mi míňalo a nutne som ho potrebovala. 

Sérum od Allskin je v tmavom sklenom obale a má ak kvapkátko na dávkovanie. Minimalistická etiketa je pekná a prvý dojem je na jednotku s hviezdičkou. Objem 25 ml je taký akurát, vďaka čomu nie je zbytočne veľké a pekne vyzerá. Bola som naň zvedavá, pretože som vedela, že ak si sadneme, rada skúsim aj niektorý olej.

Hyalurónové sérum Allskin nemá vôňu a nechýba mi. Výhodou je, že je redšie a gélové, takže sa ľahučko rozotiera na pleti a neostáva po ňom lepkavý film. Môžete ho používať dva razy denne, aj ráno, aj večer. Obľubujem ho aj pod olej, lebo sa vďaka nemu dobre vsiakne a pleť nie je mastná. 

Pleťové sérum s  vysokým obsahom účinných látok sa o leť výborne postará a dopraje jej naozaj poriadnu starostlivosť. V prvom rade výborne hydratuje a vyživuje. Dokáže viazať vodu a tak je pleť svieža a hydratovaná počas celého dňa. Zlepšuje jej pružnosť a bojuje s príznakmi starnutia. V kombinácii s dennou a nočnou starostlivosťou dodá pokožke všetko, čo potrebuje a vyzerá výborne. 

Hyalurónové séra u mňa nesmú chýbať a toto je výborné. Odporúča sa nielen starším ženám so zrelou pokožkou, ale každej dáme, ktorá chce pre seba len to najlepšie. 

Plusy:
  • pekný obal
  • kvapkátko
  • bez vône
  • gélová konzistencia
  • ľahko sa vsiakne, neostáva po ňom lepkavý pocit
  • vhodné pod dennú aj nočnú starostlivosť
  • pleť hydratuje, rozžiaruje, spevňuje, zabraňuje predčasnému starnutiu
Mínusy:
  • nenašla som
Sérum Allskin nájdete v eshope Elnino, jeho bežná cena je  19,60 eur.


Aké pleťové séra obľubujete? :)











You Might Also Like

2 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe