Zbaviť sa akné môže byť zdĺhavé. Dôležité je čistenie pleti

15:06

Roky som si myslela, že akné je vecou puberty. Predsa, telo sa mení, hormonálnych zmien je viac ako dosť a vtedy to vypukne. Verila som, že na vysokej škole po ňom nebude ani stopy. Joj, keby som len vedela, ako veľmi sa mýlim! Zo strednej školy som odchádzala s horšou pleťou a na vysokej to trvalo, kým sa ako tak dala do poriadku. Medzi najúčinnejšie prípravky proti akné považujem jednoznačne rôzne čistiace gély, krémy alebo mydlá. Vďaka nim som dokázala pleť výborne vyčistiť a postupne, krok za krokom, sa zbaviť akné. Dnes ich používam najmä na večerné čistenie, kedy sa pleť potrebuje zbaviť celodenných nánosov make upu a nečistôt. Ráno používam čistiace pleťové mlieko a kvetinovú vodu, pleť je potom jemná, čistá a hydratovaná. Jedným z mojich posledných kúskov je toto už na pohľad krásne mlieko. 

RYOR Normal to Combination čistiace pleťové mlieko pre normálnu až zmiešanú pleť

RYOR Normal to Combination čistiace pleťové mlieko pre normálnu až zmiešanú pleť zloženie

 čistiace pleťové mlieko pre normálnu až zmiešanú pleť

RYOR Normal to Combination čistiace pleťové mlieko pre normálnu až zmiešanú pleť

Keď som bojovala s akné, nemala som sa veľmi s kým poradiť. Väčšinou som sa učila štýlom pokus - omyl a aj to tak vyzeralo. Po dvadsiatke som sa omnoho viac začala zaujímať o to, čo si kupujem. Kozmetika sa pre mňa stala radosťou, vášňou, koníčkom. Mnohé ženy ma pochopia :) Vytvorila som si svoje kozmetické rituály. Večerný spočíva v niekoľkých krokoch:
  • dôkladné odlíčenie pleti olejom a micelárnou vodou
  • dva razy do týždňa peeling pre hĺbkové čistenie pleti
  • nasleduje čistiaci gél, mydlo alebo pena či krém
  • dva razy týždenne maska, niekedy čistiaca, inokedy hydratačná alebo detoxikačná, podľa potreby
  • kvetová voda alebo iné tonikum
  • hydratačné sérum
  • nočný krém alebo olej
  • očný krém
Máte pravdu, nie je to otázka 5 minút, ale vďaka týmto krokom vyzerá moja pleť lepšie ako kedykoľvek predtým a bežne sa stretávam s otázkou, ako to robím :) Ranná rutina je kratšia:
  • najskôr pleť vyčistím pleťovým mliekom
  • nasleduje pleťová voda
  • hydratačné sérum
  • denný krém
  • očný krém
Momentálne používam čistiace pleťové mlieko pre normálnu až zmiešanú pleť od značky Ryor. Poznám ju roky, kupovala som si napríklad zmäkčovač komedónov, masky i ďalšie kúsky. Mlieko je balené v peknom plastovom obale. Je ozdobené kvetmi a hneď v eshope som sa naň nevedela vynadívať. Objem 200 ml je taký akurát a v poličke nevytŕča z davu :)

Okamžite sa mi zapáčila jeho svieža vôňa. Neviem to ani popísať, ale je veľmi opojná a ráno sa na použitie teším aj kvôli nej, pretože príjemne naštartuje deň. Konzistencia je akurát, ani riedka, ani hustá, dobre sa používa a nesteká. Nejedná sa o prírodné zloženie, ale stav pleti mi nezhoršuje, naopak. 

Čistiace pleťové mlieko pre normálnu až zmiešanú pleť odstraňuje z pleti nečistoty aj prebytočný maz, takže je čistá a jemná. Spolu s pleťovou vodou je to vydarená dvojica, pretože počas dňa sa netvoria nové nedokonalosti a vyzerá pekne. Pleť neostáva mastná ani vysušená, make up na nej vyzerá výborne  a večer po vyčistení niet na nej ani jedinej chybičky. Pôvodne som mala rešpekt voči jeho zloženiu, ale nakoniec sa ukázalo, že zbytočne.

Plusy:
  • pekný obal
  • krásne vonia
  • ideálna konzistencia
  • nemastné
  • pleť čistí, zjemňuje, odstraňuje prebytočný maz a hydratuje
Mínusy:
  • zloženie som čakala trochu lepšie
Nájdete ho v eshope Notino. 


Máte doma niečo od Ryoru? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe