Milé, malé od Kvitok

19:23

Tento rok som si kúpila zimný box od Navie, ktorej názov sa zmenil na Kvitok. Boli tam samé zaujímavé veci, niektoré som už mala vyskúšané, iné sa mi do rúk dostali prvý raz. Takéto boxíky mám veľmi rada, lebo hoci neviem, čo tam je, neviem sa toho dočkať :) Väčšinou si nechám všetko, len zriedka sa stane, že niečo posuniem mamine alebo kamarátke. V zimnom boxe bol aj upokojujúci čistiaci gél, ktorý som musela začať hneď používať.

Kvitok Upokojujúci čistiaci gél

Kvitok Upokojujúci čistiaci gél zloženie

Upokojujúci čistiaci gél

Kvitok Upokojujúci čistiaci gél

Kvitok má svoje čistiace gély vo veľkosti 30 ml, ale do balíčka nám priložili menšie. To je úplná pecka, ak niekam cestujete a neviete sa vzdať svojej obľúbenej kozmetiky :) Pred časom som mala gél na zmiešanú pleť a veľmi som si ho obľúbila. Bola som preto zvedavá, či sa naň chytí tento, ktorý by mal pleť upokojovať.

Obaly tejto značky považujem za vydarené, lebo ulahodia oku a naozaj vyzerajú tak slovensky. Sú menšie, ale o to krajšie a nepomýlite si ich s ničím iným. Upokojujúci čistiaci gél je v airless dávkovači. Funguje tak, že pri každom stlačení sa dvíha dno a dokážete tak minúť celý obsah bez toho, aby sa dnu dostali baktérie či plesne. Je to moje obľúbené balenie, pretože nič nevyjde navnivoč a pumpička na dávkovanie uľahčuje aplikáciu.

Kvitok Upokojujúci čistiaci gél má lahodnú levanduľovú vôňu. Je nežná, krásna a úplne prirodzená, akoby ste držali v rukách čerstvo odtrhnutú levanduľu. Konzistencia gélu je veľmi zaujímavá. Von vytlačíte klasický gél, no pri kontakte s vodou sa mení akoby na mlieko. Na pokožke vytvára ochranný film, ktorý nie je mastný ani lepkavý. Cítite, že na tej pleti je, ale nie je to nepríjemné ani nič podobné. 

Pleť účinne čistí bez toho, aby narušoval jej ochrannú bariéru. Naozaj ju upokojuje a uľavuje od pocitov pnutia alebo začervenania. Často hovorím, že čistenie pleti je mimoriadne dôležité, pretože ak nie sú póry čisté, účinné krémy ani séra do nej jednoducho nepreniknú. Výsledkom použitia je čistá, hydratovaná, jemná a upokojená pleť, ktorá vyzerá zdravšie, lepšie a jemnejšie. Gél je určený najmä na citlivú pleť, ale vyhovuje aj mojej zmiešanej.

Plusy:
  • pekný obal
  • šikovná pumpička na dávkovanie
  • krásna vôňa
  • zaujímavá konzistencia
  • čistí, hydratuje, upokojuje pleť, je jemná, žiarivá a krajšia
  • zanecháva po sebe ochranný film
Mínusy:
  • nenašla som
Nájdete ho v eshope Kvitok alebo v partnerských predajniach, jeho cena za 30 ml je 8,90 eur.


Máte svoj obľúbený kúsok od Kvitok? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe