Rozjasňujúce pleťové sérum od Sante

18:13

Značka Sante ma sprevádza už nejaký ten piatok. Vlastne, bude to toľko, koľko sa zaujímam o prírodnú kozmetiku, teda viac ako desať rokov. Objavila som čaro jej pleťovej či vlasovej kozmetiky a pravidelne sa k nej vraciam. Nie je to zasa také prekvapenie, pretože jej produkty obsahujú aktívne zložky z rastlín a hodnotných výťažkov a olejov, majú certifikáty BDIH a NaTrue a mnohé sú bezlepkové alebo vegan. Vnímam ju veľmi pozitívne a aj preto som sa rozhodla opäť zaloviť vo vodách pleťovej kozmetiky a kúpila som si Rozjasňujúce pleťové sérum Anti - wrinkle, ktoré spája silu morskej riasy so zeleným a bielym čajom. A padlo mi do oka, lebo je pekné fialové :)


Sante Rozjasňujúce pleťové sérum ANTI-WRINKLE zloženie

Sante Rozjasňujúce pleťové sérum ANTI-WRINKLE

Sante pleťové sérum

Sante Rozjasňujúce pleťové sérum Anti - wrinkle 

Pleťové sérum je poklad, ktorý by nemal chýbať v dennej rutiny žiaden ženy. Obsahuje veľa účinných látok vo vysokej koncentrácii a cielene pomáha na rôzne ťažkosti. Najlepšie je aplikovať ho ráno aj večer na dôkladne vyčistenú pleť. Následne pokračujete svojim obľúbeným  krémom (aj keď v zime si zvyknem na sérum kvapnúť aj trochu oleja alebo olejového séra, pretože sa mi ľahšie tvoria na pleti šupinky) a pleť bude ako v bavlnke. Na deň mám ľahšie hydratačné séra, na noc to pokojne môže byť aj niečo hutnejšie či poriadne výživné. Sante Rozjasňujúce pleťové sérum Anti - wrinkle je ako stvorené na každý deň, no rovnako veľkú službu preukáže aj večer.

Má 30 ml a šikovný plastový airless obal. Balený je v bielo fialovej krabičke a tak vyzerá aj etiketa. Je to minimalistické, ale mne sa to veľmi páči, je to rozkošné a také dievčenské. Proste milé :) Vôňa je zo začiatku mierne alkoholová, ale potom sa rozvinie do sladkej a takej typicky santovskej vône - neviem to vysvetliť, ale je to podobné ako pri Yves Rocher. Produkty nevoňajú úplne rovnako, ale je v nich niečo, čo ich spája a keď ich ovoniate, hneď viete, ku ktorej značke to patrí. Konzistencia nie je úplne riedka, skôr sa podobá na ľahučký krém. Rýchlo sa vsiakne a nezanecháva po sebe lepkavý film. 

Rozjasňujúce pleťové sérum je z radu ANTI-WRINKLE, ktorý obsahuje Acmella oleracea (môžno ju poznáte aj ako plamatku) a fungujú ako prírodný botox. Pôsobia teda proti starnutiu pleti a presne to tá moja po tridsiatke potrebuje. Aj keď vám povedia, že vek je len číslo, keď sa pomaly blížia prvé vrásky, nie je to také jednoduché :) Každopádne ale asi každá z nás verí, že kvalitná kozmetika má veľkú silu a spomalí to, čo je nevyhnutné. 

Ako som už spomenula, sérum je veľmi ľahučké a veľmi dobre sa vsiakne do pleti. Popri tom pekne sladko vonia, takže jeho aplikáciu si užívate. Ako prvé som si všimla, že sérum pekne oživuje unavenú a mdlú pleť. Používať som ho začala v čase, keď som vstávala o štvrtej ráno, bola na nohách zhruba 17 - 18 hodín a tak, ako zle som sa cítila, som aj vyzerala. Sérum ju osviežilo, rozjasnilo a pekne hydratovalo počas celého dňa. Jemne vypína linky, no v prípade hlbších vrások je jeho moc trochu slabšia. Pleť je pri pravidelnom použití hodvábne jemná, vyživená, hladká a pevnejšia. 

Plusy:
  • pekne vyzerá
  • šikovný obal s pumpičkou
  • pekne sladko vonia
  • ľahká konzistencia
  • rýchlo sa vsiakne, nezanecháva lepkavý film
  • nedráždi pleť
  • Sante Rozjasňujúce pleťové sérum Anti - wrinkle viditeľne rozjasňuje, osviežuje a vyživuje pleť, ktorá ostáva hladká, hodvábne jemná a vypnutá 
Mínusy:
  • s výraznejšími vráskami si už neporadí
Nájdete ho v eshope Bior, kde stojí 15,85 eur. 

 

Máte vo svete kozmetiky obľúbené ingrediencie, ktoré musí vaša kozmetika obsahovať? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe