Čierno čierna maska na čistenie pleti

11:38

V decembri, keď mám meniny, si vždy urobím nejakú malú radosť. Najčastejšie si vtedy kupujem knihy, šaty alebo kozmetiku, to asi nie je nič prekvapujúce :) Minulý rok som narazila na luxusné vydanie Cuteboxu. Tento koncept je v podstate veľmi jednoduchý - v krabičke máte niekoľko produktov, netušíte akých. Zaplatíte omnoho menej, ako je ich skutočná hodnota a tešíte sa, čo vám príde domov. Rozhodne to nepovažujem za mačku vo vreci, lebo na stránke si môžete pozrieť, čo obsahovali predchádzajúce boxy a vždy ide o kvalitnú kozmetiku, ktorá je v drvivej väčšine prípadov vhodná pre každý typ pleti (a ak náhodou niečo nevyužijem, rada to posuniem ďalej a urobím radosť niekomu inému). Luxury Cutebox – Limited Edition som si dopriala ako malý darček a ostala som tak nadšená, že som v januári po operácii urobila predplatné - boxík mi príde každý mesiac domov (teda, mne do zásielkovne) a úprimne, neviem sa dočkať, kedy zistím, čo v ňom je. Tento mesiac to bol môj štvrtý Cutebox a stále mám pocit, že je lepší a lepší. No a teraz sa poďme pozrieť lepšie na jeden z kúskov z vianočného luxusného boxu. 


Eclat Skin London čierna zlupovacia maska

Eclat Skin London čierna zlupovacia maska zloženie


čierna zlupovacia maska

Eclat Skin London čierna zlupovacia maska

Páči sa mi, že každý boxík má iný dizajn, krabička sa dá využiť ako úložný box (majú rovnakú veľkosť, pekne na seba zapasujú), nájdete v nej milý odkaz a tiež zoznam produktov s popisom a odkazom na eshop. Mnohé z produktov kúpite aj u nás, niektoré som videla skôr na zahraničných weboch. Asi aj to ma nadchlo, sú tam produkty, ktoré by som si asi nikdy nekúpila a keď som ich skúsila, bola som viac ako spokojná (peelingový gél Jorgobe je toho dokonalým príkladom, o ňom si povieme nabudúce). Eclat Skin London čierna zlupovacia maska ma potešila, lebo ja masky milujem, používam ich niekoľkokrát týždenne. Zlupovacie síce používam najmenej, no táto to trochu  zmenila. 

Balenie na mňa dýchlo luxusom v okamihu, ako som ju vybrala z boxu. Krásna čierna krabička doplnená zlatou a rovnako ladená tuba sú v mojom prípade jasná trefa, všetko čierne je pre mňa skutočným lákadlom. Objem 50 ml je tak akurát, aby maska nezabrala veľa miesta v mojom košíku (fakt ho tam teraz veľa nie je) a pokojne mohla skončiť aj v cestovnej taške, ak by som konečne niekam mohla ísť. Prvý dojem bol teda na jednotku s hviezdičkou. 

Vôňa je nenápadná, neruší a pri aplikácii si ju po chvíli ani neuvedomujete. V podstate by sa dalo povedať, že vonia ako väčšina čiernych zlupovacích masiek. Majú svojskú arómu, na ktorú sa dá zvyknúť bez problémov. Konzistencia je redšia, treba pracovať rýchlejšie, aby pri aplikácii náhodou nekvapla alebo nestiekla kade tade. Také mám radšej ako hustejšie zlupovacie masky, lebo s nimi sa ťažšie pracuje, nemusia sa rozotrieť v rovnomernej vrstve. Takže, radšej redšia ako hustejšia. Vyhovuje mi trochu hrubšia vrstva masky, lebo potom sa ľahšie zlúpne v pár kúskoch. Ak je tenká, ľahšie sa roztrhne a jej odstraňovanie trvá dlhšie. Tu však platí, že si treba nájsť svoj spôsob ako aplikácie, tak zlupovania. Stačí iba správny grif :) Za svoju farbu vďačí Eclat Skin London čierna zlupovacia maska bambusovému uhliu, obsahuje aj extrakt z koreňa bielej pivonky.

Masku je najlepšie aplikovať na suchú vyčistenú pleť jeden - dva razy týždenne. Ako dlho schne závisí od toho, aká hrubá je vrstva. Všeobecne platí, že zlúpnuť ju je najlepšie vtedy, keď je úplne suchá. Po jej odstránení si hneď všimnem, že pleť je čistejšia a žiarivejšia. V čistení je rovnako dobrá ako mnohé moje krémové masky. Pleť tiež zanecháva hebkú na dotyk, je matná a rozjasnená. Jediné, s čím si neporadí, sú čierne bodky. Občas jednu - dve vytiahne, no tam to končí. Odkedy mám ultrazvukovú špachtľu na čistenie pleti, nemusia robiť moje masky zázraky (samozrejme, poteší to). Rozhodne však prevažujú pozitíva a viem si predstaviť, že by som si ju kúpila opäť a tiež by som si k nej prihodila aj niečo iné od Eclat Skin London.

Plusy:
  • krásne vyzerá
  • šikovná do poličky i cestovnej taštičky
  • redšia, ale vďaka tomu sa s ňou dobre pracuje
  • nerušivá vôňa, na ktorú sa dá v pohode zvyknúť
  • ľahko sa aplikuje
  • v hrubšej vrstve sa ľahko zlúpne 
  • Eclat Skin London čierna zlupovacia maska veľmi dobre odstraňuje nečistoty z pleti, je čistá, jemná, svieža a matná 
Mínusy:
  • neporadí si s čiernymi bodkami
Masku som našla v decembrovom luxusnom Cuteboxe a viac si o nej môžete pozrieť na stránke Eclat Skin London, kde stojí necelých 41 eur. 

Objednávali ste si už niekedy Cutebox? :)




You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. O tomto produkte som už počula. Od Cutebox som ešte neobjednávala, ale mám to v pláne.
    Budem rada ak sa zastavíš aj u mňa na blogu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite vyskúšaj, Cutebox je veľmi návykový a plný super kozmetiky :) A rada sa pozriem na tvoj blog :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe