Také iné mydlo

19:14

Na dôkladné čistenie pleti si veľmi potrpím. Pravdepodobne preto, že to nie je tak dávno odvtedy, ako ma moja pleť veľmi trápila. Od tej doby sa snažím starať sa o ňu naozaj poriadne a vyhnúť sa všetkému, čo ma vtedy tak veľmi hnevalo. Posledné mesiace som používala najmä klasické mydlá na tvár, ale pomaly sa mi zachcelo zmeny. Keď sa u nás objavil eshop Pink Panda, boli tam celkom zaujímavé akcie. Neodolala som, nakukla som, nakúpila som :) 








O Creightons Perfectly Clear mydle na tvár si môžete prečítať:

     "Mydlo na tvár hĺbkovo vyčistí tvoju pleť. Mydlo je vhodné najmä na problematickú pleť, ktorú zanechá sviežu a čistú.

Zabraňuje tvorbe pupienkov, odstraňuje mastnotu a rýchlejšie uzdravuje pleť.

Mydlo je nežné, takže ho môžeš používať každý deň ráno aj večer.
Množstvo: 100 ml
Zloženie: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, PPG-15 Stearyl Ether, Glycerin, Ceteareth-20, Cetearyl Isononanoate, Alcohol Denat., Menthyl Lactate, Dimethicone, Salicylic Acid, Parfum, Xanthan Gum, Acrylatess/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Disodium EDTA, BHT, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone, Magnesium Nitrate, Magnesium Chloride."
Zaujalo ma, že je to mydlo. Mydlo v tube :) Asi aj to ma zlákalo a rozhodla som sa, že skúsim nielen nový produkt, ale taktiež spoznám aj novú značku, pretože dovtedy som o nej ani len netušila. Mydlo má 100 ml a je v peknej farebnej tube, na ktorej je aj dobre čitateľné zloženie. Uzatvára sa ľahko, nezaberie veľa miesta a bolo so mnou aj na mini dovolenke. Má niekoľko zaujímavých vlastností. V prvom rade, takmer nevonia. Nie že by to bolo na škodu, ale dosť ma prekvapilo, že takmer nič necítim. Je to biela, hustá pasta, ktorá vyzerá skôr ako krém na ruky, nie ako mydlo na umývanie pleti. No a pre mňa asi tým najzarážajúcejším bolo, že takmer vôbec nepení. Pri prvom použití som sa na seba v zrkadle pozerala ako puk, lebo som nevidela penu, len rozmazanú bielu pastu. Na pleti neštípala, len vyzerala komicky. Tak som si vzala čistiacu kefku (možno si spomínate na milú malú ružovú kefku od Baley) a pleť som dôkladne vyčistila a umyla. Na moje prekvapenie - hoci mydlo nepenilo, pleť bola dokonale vyčistená. Nielenže zmizli čierne bodky okolo nosa (žiaľ, z nosa sa tí krpatí nepriatelia ani nepohli, bojujeme teda ďalej), ale aj nové sa tvorili podstatne menej. Pleť bola jasná a žiarivá a taktiež matná. Neveriacky som sa pozerala striedavo na svoj obraz v zrkadle a na tubu - toto čudesné mydlo fakt pomáha. Obsahuje síce pár nie najšťastnejších látok, ale celkovo je naozaj veľmi šikovným pomocníkom.
Plusy:
  • pekný obal
  • takmer nevonia
  • hustá biela pasta
  • nepení, ale dôkladne čistí
  • pleť je čistá, žiarivá, matná, odstraňuje aj čierne bodky
Mínusy:
  • zloženie
Mydlo som kúpila na stránke www.pinkpanda.sk, kde 100 ml balenie stojí 4,90.

Aký kozmetický produkt vás naposledy prekvapil? :)

You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. Ja mám radšej hutnejšie, ale tento vyzerá fakt super !
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe