Čistiaci krém

18:46

V dnešnom príspevku by som vám rada povedala niečo o výrobku, o ktorom presne viem, kedy som si ho kúpila. Nestáva sa mi to často, ale tento čistiaci krém je súčasťou balíčka, ktorý som si kúpila hneď po štátniciach. Čistiaci krém Alva sa mi sprvu veľmi nepáčil. Ale dnes...dnes sme kamaráti.








O čistiacom kréme od Alvy si môžete prečítať:

     "Výborný k cielenému hĺbkovému čisteniu pleti.
Obsiahnuté minerály, stopové prvky a prírodné éterické oleje aktívne pôsobia proti tvorbe akné už počas umývania. Rhassoul čistiaci krém je vhodný pre očistu celého tela, vrátane pokožky hlavy a vlasov. Už po prvom použití pocítite sviežosť hebkej pokožky, dokonale vyčistenej aj v najhlbších póroch.
Zloženie : Water, volcanic mineral clay, tea tree oil*, rosemary oil1, lavandin oil1, citronella oil1, bergamot oil1, citronellol1, geraniol1, linalool1, limonene1.
* Suroviny z kontrolovaného ekologického poľnohospodárstva; 1 prírodného pôvodu; 2 zo zberu vo voľnej prírode."
Alva a ja sa za viac ako rok celkom dobre poznáme. Skúsila som niekoľko jej výrobkov a musím uznať, že sa jedná o jednu z tých kvalitnejších značiek. Rad Rhassoul sa nesie v takej bordovej farbe, celkom peknej a pútavej. Krém je v tube, ktorá je mäkkšia a dobre sa z nej dostáva krém von. No, krém. Ono to vlastne ani nie je tak krém, ako bahno. Už pri prvom použití som mala pocit, že si nanášam bahennú masku a nie krém, ktorý má čistiť pokožku. Pred každým použitím ho treba poriadne pretrepať, inak z neho vytečie voda a potom tuhšie bahno. Po premiešaní vznikne masa dobrej konzistencie, redšia, ale nerozteká sa. Vôňa je veľmi zaujímavá, zvláštna, ale nie je nepríjemná ani rušivá. Zvykla som si na ňu rýchlo. Krém sa nesmie dostať do očí, štípe tak ako sto čertov, ale inak je neškodný. Použitie bolo pre mňa tak trochu maturita, lebo keď som bahno naniesla na tvár a len masírovala, nemala som pocit, že by sa pleť nejako výrazne čistila. Potom som sa ale rozhodla naniesť bahno na kefku na čistenie pleti a krúživými pohybmi som čistila pleť. Výsledok bol úžasný. Pleť bola viditeľne čistejšia, odstránili sa aj niektoré čierne bodky. Vďaka hĺbkovému čisteniu sa nové nedokonalosti tvoria podstatne menej. Pleť je matná, jemná a žiarivejšia.  Nevysušuje ju, nedráždi ju, nie je začervenaná ani citlivá na dotyk. Čistiaci krém ma milo prekvapil a som rada, že som si ho kúpila, lebo je iný ako väčšina prípravkou na čistenie pleti.
Plusy:
  • pekný obal
  • zaujímavá vôňa
  • konzistencia ako bahno
  • pleť je čistejšia, jemnejšia, matná a žiarivejšia

Mínusy:

  • zo začiatku som mala trochu problémy s používaním
Krém kúpite na internete, cena sa pohybuje okolo 9 eur.

Aký čistiaci prostriedok preferujete? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe