Objem, ktorý by mal vydržať

14:47

Po objeme a krásnych vlasoch túži nejedna z nás. Ja teda veľmi. Najmä preto, lebo ak s vlasmi nič nerobím, sú úplne rovné, hladké a pekne priľahnú k hlave. Preto siaham po natáčkach, rôznych drdolových sponách a snažím sa vykúzliť si vlasy  podľa svojich predstáv. Je to síce pre ne náročné, ale práve preto sa im snažím kupovať dobré šampóny, masky, balzamy či olejčeky. Schauma prišla s radou Power Volume, ktorá sľubuje 48 hodinový objem. Poďme sa pozrieť, či to tak naozaj je.




















V rade nájdete šampón, balzam a sprej, o ktorých si môžete prečítať:

     "Rozlúčte sa s vlasmi bez objemu vďaka novému radu Schauma Power Volume 48h! Ako najčastejší problém s vlasmi uvádza väčšina žien práve chýbajúci alebo nedostatočný objem. Bez neho totiž vlasy pôsobia ako bez života. Schauma Power Volume 48h prichádza s riešením v podobe inovatívneho radu s komplexom Mineral-Collagen, ktorý dodá vlasom až do 100 % viac objemu od korienkov po končeky.  Nový rad Schauma Power Volume 48h posilňuje oslabenú časť vlasu a komplex Mineral-Collagen zabezpečí vlasom neodolateľný objem až po dobu 48 hodín. To, že vaše vlasy doslova žiaria zdravím, spoznáte podľa hodvábne jemného lesku. Šampón, kondicionér a blow-dry sprej neobsahujú silikón, vlasy nelepia a zanechávajú v nich sviežu vôňu melóna, ruží a cédrového dreva."


Prísľub dlhotrvajúceho objemu je pre mňa a moje vlasy veľmi lákavý, ale zo skúsenosti viem, že niekedy sú to len slová a ja mám smolu, že som si kúpila niečo, čo je vlastne pre mňa celkom neužitočné. Táto rada ma zaujala, vzhľadom na to, že so Schaumou mám z minulosti dobré skúsenosti, som sa do používania vrhla s radosťou. Nesie sa v peknej fialkovej farbe a aj to ma by ma v obchode prinútilo pozastaviť sa nad ňou. Šampón vonia veľmi pekne. Je to jemná, sladká vôňa, ktorá nepôsobí rušivo. Dobre pení, ľahko sa z vlasov vymýva a pekne ich prevonia. Ako atopik som sa bála reakcie mojej pokožky, ale na moje milé prekvapenie, hlava ma nesvrbela viac ako inokedy a ani ekzém sa netvoril rýchlejšie. Maminu po ňom síce svrbela hlava, ale ja som nemala žiaden problém. Pár razy som ho použila aj samostatne, bez balzamu a spreju, aby som videla, aký účinný je šampón sám o sebe. Vlasom dodal objem, už keď schli, videla som, že nespľasli k hlave, ale pekne sa šuchorili. Neobsahuje silikóny (čo je super), čiže vlásky nebudú oslnivo lesklé, ale vyzerajú zdravo a šampón ich regeneruje. Objem držal solídne, druhý deň už síce trochu padol, ale stále som bola veľmi spokojná s tým, ako účes vyzerá.

Balzam/kondicionér je biely, hustý a tiež sladko vonia. Sú to také tie cukríkové vône, ktoré sú pekné, nie umelé a prevoňajú vlasy naozaj dobre. Vyhovujú mi, som na ne zvyknutá a neprekážajú mi. Balzam super uľahčuje rozčesávanie vlasov, sú jemné na dotyk. Všimla som si ale, že ich trošku zaťažuje a skôr sa mi stane, že sa mi trochu mastia. Mne sa vlasy mastia minimálne, niekedy by som sa nemusela ani 4 - 5 dní zmývať, ale pri balzame vydržia v peknom stave tie tri dni. Na tretí deň večer si ich musím umyť, lebo už by bolo vidno, že sú mastnejšie. Pre mňa to ale nie je problém, lebo väčšinou si ich teraz umývam každý druhý deň. Vlasy sú jemné, nelepia sa, neelektrizujú a dobre sa upravujú do požadovaného tvaru. Vlasy prevonia tak, že aj dva dni mi pekne voňajú (i keď teraz si do ich rada streknem parfum a prevoniam si každý pohyb). Moja atopická pokožka ho tolerovala, ale snažila som sa jej vyhnúť. Objem držal pekne dva dni a vlasy sú také akoby pevnejšie.

Tento sprej je taký dvojaký. Pre obsah alkoholu sa mi používa zle, lebo suchá a občas poškriabaná pokožka hneď štípe a sprej má tendenciu ešte viac ju vysušiť. Preto ho striekam len na vlasy od uší dolu. Vonia trochu alkoholovo, ale inak pekne, jemnejšie ako šampón a kondicionér. Myslím si, že spolu so šampónom a kondicionérom sú dobré trio, ktoré naozaj dodá objem na 48 hodín (prípadne do tých 48 hodín). Sprej používam menej, lebo sa mi nesmie dostať na pokožku a občas naň tak trochu zabudnem :)

Radu Volume power hodnotím pozitívne, splnila moje očakávania a dodala vlasom viditeľný objem, ktorý trval a pokojne drží aj tie dva dni. Odporúčam vyskúšať, pretože zmeny bolo vidno už pri schnutí vláskov :)

Plusy:
  • pekné fialové obaly
  • sladká príjemná vôňa
  • šampón ani kondicionér nie sú riedke
  • šampón umyje, prevonia, dodá objem, nedráždi pokožku, vlasy sú pevnejšie
  • kondicionér uľahčuje rozčesanie, vlasy zjemní, prevonia, ľahko sa tvarujú
  • sprej je bonusom, jemne vonia a tiež    dodáva objem
Mínusy:
  • sprej mi trošku vysušuje pokožku a štípe na nej
  • trošku zloženie
Šampón aj kondicionér kúpite okolo 2,50, sprej stojí do 3 eur za 100 ml.

Veríte výrobkom sľubujúcim objem? :)

You Might Also Like

2 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe