Vyživujúci krém z krásneho boxíku

18:18

Univerzálne krémy som si obľúbila. Teší sa z nich celá rodina a dokážu pomôcť s viacerými problémami. Aj Weleda má v ponuke podobný krémik, volá sa Skin food a je krásny. Poklad pre pleť. Dostane, čo potrebuje. Mala som šťastie a vyhrala som jeden z 90 boxov plných Weleda kozmetiky a vďaka nemu som ho mohla spoznať trochu lepšie.












O kréme si môžete prečítať:

      Univerzálny rodinný krém s hojivými a regeneračnými účinkami
Už 90 rokov veria naši zákazníci tomuto tradičnému produktu Weledy. Krém výborne chráni obzvlášť suchú či hrubú pokožku.
Účinná kompozícia s výťažkami z fialky trojfarebnej a harmančekových a nechtíkových kvetov má tradične upokojujúce účinky a pokožku zjemňuje. Výrobok má mnohostranné využitie a je vhodný ako denný aj nočný krém alebo krém na ruky.
Výrazne zlepšuje hydratáciu pokožky, jej pevnosť, hladkosť a regeneráciu kožných buniek. Dermatologicky testované.
Náš najlepší trik pre krásnu pokožku - delíme sa oňho s našimi zákazníkmi už od roku 1926.
Krém harmonizuje štruktúru pokožky a pomáha jej pri malých poraneniach. Je tiež vhodný na starostlivosť o veľmi suchú pokožku, napr. na chodidlách, rukách či lakťoch.
Krém je vhodný pre deti od 3 rokov.
Certifikovaná prírodná kozmetika. Obsahuje iba čisté prírodné suroviny a je nositeľom certifikátu NATRUE - garancia najvyššej kvality čisto prírodnej kozmetiky a BIO kozmetiky.
Netestované na zvieratách, neobsahuje žiadne syntetické konzervačné látky, farbivá, parfumy ani látky na báze minerálnych olejov vyrábaných z ropy.
voda, alkohol, včelí vosk, glyceridy mastných kyselín, hydrolyzát včelieho vosku, zmes prírodných silíc, výťažky z fialky trojfarebnej a rozmarínových listov, kvetov harmančeka a nechtíka, cholesterol (prírodný emulgátor)

Krém je pomerne malý – má 75 ml, ale ukrýva v sebe veľký poklad. Je v kovovom obale, ktorý mi je dôverne známy, lebo mám skúsenosti s viacerými zubnými pastami, ktoré sú v rovnakom obale. Zo začiatku som na ne nadávala, lebo som sa bála, že praskne alebo sa na ňom porežem. Nakoniec som zistila, že ani po niekoľkých produktoch sa nič podobné nestalo, takže ten strach som pustila kdesi do úzadia a už si na to ani nespomeniem. Je zelený, jednoduchý a ozaj pekný. Ukrýva v sebe hustý krém, ktorý fantasticky vonia. Svieža bylinková vôňa je tak prirodzená a krásna, že človek má na malý okamih pocit, že sa nachádza na rozkvitnutej lúke. Hustý a hutný krém je trochu mastnejší. Hneď som zistila, že ho nemôžem použiť na moju pleť, lebo ráno som sa zobudila lesklejšia ako inokedy. Skôr ho preferujem ako telový krém, balzam na pery či krém na ruky a nohy. Je výživný a dlhšie trvá, kým sa úplne vsiakne do pokožky. Veľmi dobe hydratuje aj veľmi suché miesta kolien a lakťov, pretože zabraňuje jej ďalšiemu vysušovaniu. Vhodný je aj ako krém na ruky či nohy, ale preferujem ho skôr večer pred spaním, lebo ruky môžu ostať trochu mastné. Pomáha aj so zhrubnutou pokožkou na nohách, lebo ju zjemňuje. Je jedno, kde ho použijete, výsledkom je hydratovaná, jemná a upokojená pokožka. Svieža vôňa je vhodná pre celú rodinu, takže krém využijú všetci.

Plusy:
  • Pekný kovový obal
  • Príjemná vôňa
  • hustý a hutný, dobre sa ale rozotiera
  • Trošku dlhšie trvá, kým sa vsiakne, ale väčšinou neostane mastný pocit
  • Vhodný na pokožku celého tela
  • Hydratuje, zjemňuje, zabraňuje vysušovaniu
  • pre celú rodinu
  • certifikovaná kozmetika


Mínusy:
  • Nie je vhodný ako pleťový krém na mastnú/zmiešanú pleť


Krém kúpite za 9,16 eur v eshope Weledy.


Máte doma podobné univerzálne krémy? :)

You Might Also Like

8 Vaše komentáre

  1. Chtěla jsem si ho pořídit, zaujal mě už dřív na internetu. Od Weledy jsem už několik pleťových krémů měla a byly fajn!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teraz som si kúpila Kosatcový krém a som zatiaľ moc spokojná :)

      Odstrániť
  2. No veru sto chuti sto ludi, mne nikdy viac krem alebo akakolvek kozmetika nesmrdela viac ako prave tento krem :D mala som ho iba ako vzorku a veru cele balenie nekupim

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ho zbožňujem :) Najradšej večer pred spaním, kedy mi krásne vonia :)

      Odstrániť
  3. Veru mám a keď som potrebovala rýchlo krém na tvár,tak som siahla po ňom. Hneď som zistila,že to bola zlá voľba a pleti vóbec nevyhovoval. Teraz mám už svoj dokonalý krém na tvár a neskúšam toľko :)

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe