Farebné nadšenie

10:38

Už dlhé, predlhé roky sa líčim. Od strednej školy. Kým na základnej mi  to ani nenapadlo, na strednej to prišlo ako nejaká samozrejmosť. Postupne. Začalo to špirálou a ceruzkou, potom sa pridali očné tiene a nakoniec make up. Vyskúšala som desiatky produktov, ktoré mali väčší či menší úspech, rozšírila som si obzory a začala používať aj kúsky, ktoré som si na sebe nevedela ani predstaviť. Napríklad lícenku, bronzér alebo výraznejšie linky. Baví ma byť tým chameleónom, každý deň iná. Raz dievčatko, inokedy vamp. Lakovať nechty som si začala pomerne nedávno, je to pár rokov, čo sa bez peknej manikúry nepohnem z domu. Dnes by som vám rada ukázala dva kúsky z dielne Catrice, ktoré sú krásne na prvý pohľad.

Catrice


Catrice kozmetika

Glam & Doll False Lashes

Catrice Glam & Doll False Lashes

maskara od Catrice

maskara na objem

efekt umelých rias

objemová riasenka

Maskara Glam & Doll False Lashes 

Z tejto riasenky som sa veľmi tešila. Jednak preto, lebo Catrice je jedna z mojich najobľúbenejších značiek dekoratívnej  kozmetiky (ktorá je navyše aj cenovo dostupná) a jednak preto, lebo špirálu od nej som ešte nemala. Od Essence som si ich kúpila niekoľko, využívala som aj akciu 1+1 zadarmo, ale Catrice som nemala. Prišiel čas napraviť to! Ako som spomenula, upútala ma už svojím obalom. Je bledo fialový, akoby zatočený a veľmi dievčenský. Nežný. Proste krásny, nech sa naň akokoľvek pozerám.

Kefka je zaoblená s tvrdšími štetinami, ale na moje prekvapenie som si rýchlo zvykla. Je iná, ako obľubujem, ale líči sa mi s ňou veľmi dobre. Ako prvé musím vyzdvihnúť, že nelepí riasy. Ani ako úplne nová, čerstvo otvorené. Kefka ich hneď pekne rozčesáva a nepotrebujem tak suchú, aby ich od seba oddelila. V popise sa uvádza, že by mala vytvoriť efekt umelých rias a tiež, že je sýto čierna. Čierna je naozaj poriadne. Mojim riasam dodáva krásny objem, ale potrebujem aspoň dve vrstvy, aby vynikli. 

Predĺženie je slabšie, takže pre mňa je objemová, ale nie predlžujúca. Riasy pekne vytočí a vydrží celý deň, nerobí hrudky a neopadáva. Vďaka nej vydrží líčenie celý deň bez výraznejších zmien a dobre sa odličuje. Myslím si, že na moju prvú skúsenosť s riasenkami od Catrice to vôbec nie je zlé a rada by som pre porovnanie skúsila aj ďalšie. Teraz by som sa pozrela na nejakú predlžujúce :) Dá sa kúpiť v drogériách i na internete, jej cena sa pohybuje okolo 4 eur.

lak na nechty ICONails

Catrice ICONails

dlhotrvajúci červený lak na nechty

Catrice červený lak na nechty

červený lak  na nechty

lak na nechty

Lak na nechty ICONails

Prvý raz som si tento lak kúpila minulý rok v auguste. Pamätám si to úplne presne. Išli sme na výlet na Moravu a zastavili sme sa v Senici v drogérii, lebo som si čosi zabudla doma. O pár dní sme mali ísť kamarátom na svadbu a ja som potrebovala k dlhým čiernym šatám tmavý lak. Tmavý, ale nie čierny. Opantal ma lak od Catrice, ktorý sľuboval výdrž  7 dní. Krátko na to som si kúpila ďalší a tento červený je tretím v poradí. Tretím, no nie posledným, pretože tieto laky zbožňujem. Majú niekoľko úžasných vlastností. Do červenej na nechtoch som zaláskovaná už veľmi dlho a červených lakov mám na poličke niekoľko. Odlišujú sa len minimálne, ale aj tak je každý iný a používam ich podľa situácie :) 

Laky Catrice sú v hranatých sklených fľaštičkách, majú 10,5 ml a dvojitý vrchnáčik. Najprv veľký plastový, potom menší, na ktorom je široký štetec. Vďaka tomu sa s ním nechty lakujú veľmi rýchlo a ľahko. Je vynikajúco pigmentovaný a aj moje biele nechty dobre zafarbí už v prvej vrstve. Nevytvárajú sa v ňom bublinky a krásne vyzerá. Používam síce podkladový lak, ale to je predovšetkým ochrana pred zafarbením a vyhladenie, aby  lak lepšie priľnul. Tento rýchlo schne, ale keď ním prejdem po papieri alebo stene, zanecháva po sebe farebné šmuhy. 

Čo sa výdrže týka, predchádzajúce dva laky, ktoré som mala, naozaj vydržali dlho - tých 5, niekedy aj 6 dní s drobnými úpravami. Tento mi zatiaľ najdlhšie vydržal 4. Neolupuje sa ani nepraská, len sa mi obíjajú konce. Inak si stále myslím, že výdrž je to vynikajúca a je to jeden z tých najlepších lakov, aké v drogérii zoženiem. Odlakovanie je rýchle a nechty mi nezafarbil ( i keď celkom presne neviem, či by to tak bolo aj vtedy, keby podkladový lak nepoužívam). V drogérii ho kupujem za tri eurá a ponuka farieb je naozaj pestrá. Výdrž závisí aj od farby, ale tiež od toho, aká je vaša práca a aké domáce práce práve robíte. 



Patrí táto značka k vašim obľúbeným? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe