Dobre vyzerajúci BB krém od 100% Pure - aký je?

15:32

Kedysi som si nevedela predstaviť, že by som niekam išla bez make upu. Moja pleť bola problematická, zdobilo ju akné a červené fliačiky. Make up prekryl nedokonalosti a zjednotil ju, takže som sa na seba vedela pozrieť v zrkadle. Rokmi, keď som sa o ňu naučila starať, sa jej stav zlepšil a tak som sa líčila minimálne alebo som začala skúšať BB krémy. BB krém bol pre mňa záhadou, bol to proste hydratačný krém, ktorý si prepožičal vlastnosti make upu. Dôležité je nájsť taký, ktorý bude vyhovovať potrebám pleti. Jedným z mojich favoritov je BB krém od 100% Pure, ktorý je navyše aj veľmi pekný. 


BB krém od 100% Pure

BB krém od 100% Pure zloženie

BB krém od 100% Pure Aglow

BB krém  Pure Aglow

BB krém od 100% Pure Aglow swatch

BB krém od 100% Pure Aglow

BB krém od 100% Pure zaujme obsahom  aloe vera, bambuckého masla a vitamínu E. Patrí k ozdobám poličky, pretože rozkošná krabička obsahuje rovnako rozkošnú tubu s objemom 30 ml. Vybrať si môžete z troch odtieňov. Mám prostredný Aglow a vyhovuje mi teraz v zime, keď som dosť bledá a netrpezlivo túžim po slnku, lete, teple a mojom bronzovom opálení. 

BB krém má krásnu krémovú konzistenciu, ktorá sa ľahko rozotiera po pleti a nevytvorí mapy, nezalezie do pórov a vrások a vytvorí celkom prirodzené, jemné líčenie. Má peknú vôňu, prirodzenú, nevtieravú, nenápadnú. Mám zmiešanú pleť so sklonom k tvorbe akné a tak bol pre mňa celkom výzvou. 

Čo by ste o ňom mali vedieť skôr, ako  si ho kúpite?:
  • slabé až stredné krytie. Ak sa pasujete s kruhmi pod očami, červenými fliačikmi alebo vyrážkami, veľmi ich nezakryje. Pleť dokáže zjednotiť a rozjasniť, ale ak mám zlé obdobie, potrebujem make up, korektor a púder. 
  • vydrží dlhé hodiny, niekedy ho prepudrujem a vyzerá pekne
  • pôsobí celkom prirodzene, nevytvára žiadnu masku. Akoby bol druhou pokožkou, neviditeľnou, ale krásnou
  • nezhoršuje stav pleti, takže poteší aj mladšie ročníky 
  • pleť hydratuje, nevznikajú mi žiadne suché miesta ani šupinky
Dá sa kombinovať aj s korektorom a púdrom a sú dni, kedy mi maximálne vyhovuje aj pod rúško (lebo v práci chcem vyzerať k svetu). Ako som spomenula, voči BB krémom som mala naozaj dosť rešpekt, ale tento sa ukázal ako príjemný spoločník. Musím si kúpiť aj vzorky make upu a zistiť, či je rovnako fajn :)

Plusy:
  • krásne vyzerá
  • dobrá konzistencia
  • jemná aróma
  • ľahko sa zapracuje do pleti, nerobí mapy, nezachádza do vrások ani do pórov
  • pleť zjednocuje, hydratuje, rozžiaruje, pôsobí prirodzene, je matná
  • vydrží celý deň
  • nezhoršuje stav akné/ekzému
Mínusy:
  • nenašla som
Nájdete ho v eshope 100% Pure, kde stojí 44,90 eur. 

Aký kvalitný prírodný BB krém by ste mi odporučili? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe