Regeneračné pleťové sérum, ktoré je ozaj milé

15:33

Nikdy nepohrdnem kvalitnou kozmetikou. Mesačne na ňu miniem celkom dosť peňazí, pretože si rada doprajem kadejaké šmakocinky. Najviac nakupujem masky, pleťové vody či pleťové séra, ktoré u mňa idú na dračku a míňam ich naozaj dosť. V posledných mesiacoch ma najviac zaujíma kórejská kozmetika a prírodná kozmetika, ktoré ponúkajú skutočné skvosty. Rada si nechám poradiť a jedna kamarátka mi rozprávala o kozmetike Mizon, ktorú som si dosť obľúbila. Jedným z mojich miláčikov sa stalo sérum Mizon Multi Function Formula Snail a môžem povedať, že jedno balenie nestačí.


Mizon Multi Function Formula Snail regeneračné sérum proti vráskam zloženie

regeneračné sérum proti vráskam

Mizon Multi Function Formula Snail

Mizon Multi Function Formula Snail regeneračné sérum proti vráskam


Pred časom ste si mohli prečítať recenziu na regeneračný krém tejto značky, ktorý bol veľký, cenovo výhodný a pre pleť urobil naozaj dosť. Mizon Multi Function Formula Snail regeneračné sérum proti vráskam som si kúpila vďaka skvelej skúsenosti a rovno môžem povedať, že to bola výborná voľba. Mizon mi stále ukazuje, že toto je značka, do ktorej sa oplatí investovať. 

Regeneračné sérum proti vráskam má 30 ml a je v rozkošnom hnedom zaguľatenom obale. Hovorí sa, že obal predáva a hoci je obsah dôležitejší, rada sa mrknem na niečo pekné. Na aplikáciu slúži kvapkátko a celkový dojem bol na jednotku s hviezdičkou. Nie je veľmi ťažký ani veľký a pozor som si dávala len na to, aby som ho nechtiac nezhodila a nerozbila.

Toto sérum vôbec nevonia. Pri používaní nebolo cítiť vôbec nič a tak by malo potešiť aj tých, ktorým nevyhovuje voňavá kozmetika. Jeho konzistencia mi veľmi vyhovuje, pretože je redšia a rýchlo sa vsiaklo do pleti. Nezanecháva mastný ani lepkavý film a tak som ho používala s veľkou radosťou. Na jedno použitie postačovali dve tri kvapky na tvár a trochu na krk, takže vydržalo pár týždňov. 

Toto sérum si kúpim zasa, lebo:
  • pleť je krásne hydratovaná, vyživená a jemná
  • vyhladzuje jemné linky aj vrásky
  • vyrovnáva tón pleti, zjemňuje začervenanie
  • rozžiaruje pleť
  • moju zmiešanú pleť nezaťažuje ani nezhoršuje jej stav, naopak, opeknieva
  • pleť sa lepšie regeneruje
Celkovo ho hodnotím ako veľmi vydarené a účinné. Najviac sa mi páčilo, ako pekne rozjasnil a vyhladil pleť, bolo to vidno z večera do rána. 

Plusy:
  • veľmi pekne vyzerá
  • praktické kvapkátko
  • bez vône
  • dobrá konzistencia
  • nelepivé, nemastné
  • dobre sa vsiakne
  • pleť hydratuje, vyživuje, regeneruje, vyhladzuje linky a vrásky, zjednocuje tón pleti, je žiarivá
Mínusy:
  • nenašla som
Nájdete ho v eshope Dalora, kde stojí necelých 20 eur.


Obľubujete kórejskú kozmetiku? Máte obľúbenú značku? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe