Pleťová maska zo sofory japonskej

19:58

Spomínate si na recenziu o pleťovej maske islandský mach od Natura Estonica? Táto maska ma nevyšla ani 2,50 eur a stalo sa z nej absolútne prekvapko, pretože si poradila aj s čiernymi bodkami a ostala po nej dokonale jemná a žiarivá pleť. Neverila som vlastným očiam a tam som sa rozhodla vyskúšať aj pleťovú masku Natura Estonica - Sofora japonská, ktorá bola o nejaké euríčko drahšia. Nevedela som sa jej dočkať, no môžem vám povedať, že ten prvej spomínanej sa nijak nevyrovná. Je trochu iná (zameraná skôr na hydratáciu), no nadšenie vo mne nevzbudila. Povedala by som, že toto je ten priemer, ktorý síce nijak neurazí, ale ani nijak neoslní. 


Pleťová maska Natura Estonica - Sofora japonská zloženie

Pleťová maska Natura Estonica - Sofora japonská

Pleťová maska Natura Estonica - Sofora japonská

Všeobecne u mňa platí, že ak ma nejaký kozmetický kúsok neosloví hneď pri prvom použití, obyčajne sa tak už nestane (aj keď vždy existuje výnimka, ktorá potvrdzuje pravidlo). To bude prípad aj dnešnej recenzie, kedy sa pozrieme na zúbok nenápadne vyzerajúcej maske. Pleťová maska Natura Estonica - Sofora japonská patrí k tým, ktoré som skúsila a viac sa k nim nevrátim. Nemám prečo.

Poďme však pekne po poriadku, lebo zatiaľ ju tu vykresľujem ako nejakú tragédiu a to vôbec nie je pravda. Balená je v peknej plastovej tube, takej fialovej žiarivej, peknej. Objem 75 ml je výborný, mám rada väčšie masky, lebo dlhšie vydržia a nemusím hneď na nákup. Samozrejme, nie vždy to platí, lebo niekedy mám otvorených masiek naozaj dosť a potom si ich vyberám podľa nálady alebo podľa potreby.  

Prekvapilo ma, že má gélovú konzistenciu. Nie je to nič zlé, len prekvapivé. Priesvitná gélová maska má zaujímavú vôňu, aj keď opäť musím povedať, že neviem, čo presne mi pripomína. Používa sa dobre, nepotrebujem ani štetec (aj keď s ním je to vždy omnoho jednoduchšie) a pleť nedráždi. Keď ju dôkladne vyčistím, aplikujem masku,  nechám ju tak pôsobiť 10 - 15 minút a potom ju umyjem teplou vodou.

Aby ste mi rozumeli, doposiaľ je to všetko fajn a maska si ma naklonila na svoju stranu. Podľa výrobcu hĺbkovo hydratuje, vyživuje a tonizuje pleť, no ja mám pocit, že na mojej pleti výraznejšie zmeny k lepšiemu nevidím. Jemné linky i vrásky ostávajú nezmenné a nie je ani nijak zvlášť rozjasnená a žiarivá. Oproti maske s islandským machom je to obrovský rozdiel a aj preto by som si ju už znovu nekúpila. Ako som už spomenula, maska Natura Estonica - Sofora japonská nijak neurazí, ale ani neoslní. 

Plusy:
  • pekne vyzerá
  • príjemne vonia
  • dobrá konzistencia
  • ľahko sa aplikuje
  • zľahka hydratuje a zjemňuje pleť
Mínusy:
  • jej účinky sú len priemerné, nijak neoslní
Nájdete ju v eshope Natura Europe, kde stojí 3,58 eur.

Aká pleťová maska vás naposledy sklamala? 
 

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe