Sérum proti vráskam od Dulcia Natural

11:12

Moju milovanú Dulcia Natural nakupujem počas celého roka v partnerských obchodíkoch, nájdete ju aj v DM-ke, čo ma veľmi potešilo. Keď sa mi naraz minie viac produktov, obyčajne zamierim rovno do eshopu Dulcie a nakúpim všetko, čo mi chýba. Okrem stálic, ktoré používam pravidelne, si do košíka hodím aj nejakú novinku, ktorú som ešte nemala. Už neraz som tak našla niečo, čo sa mi zapáči tak, že razom sa z novinky stane stálica :) To bude aj prípad dnešnej recenzie a tohto pleťového séra.


Dulcia Spevňujúce sérum zloženie

Dulcia Spevňujúce sérum

 Dulcia Spevňujúce sérum proti vráskam

Dulcia Spevňujúce sérum proti vráskam

Pri tejto značke som zvyknutá na vysokú kvalitu a mám niekoľko produktov, ktoré mám po ruke stále. Jedným z nich je najmä zinková mastička, ktorou sa dá namazať asi každý kožný problém, opar alebo akné. A mnoho iného :) Dulcia Spevňujúce sérum proti vráskam som si kúpila ako doplnkovú starostlivosť v boji s vráskami, keďže mám po tridsiatke a narodeniny ma neobídu ani tento rok, čiže zasa bude o jeden viac :)

Dulcia Spevňujúce sérum proti vráskam je balené v peknej oranžovej krabičke a v týchto tónoch je ladená aj etiketa.  Plastový obal má 30 ml a airless dávkovač, ktorý v kozmetike obľubujem už pár rokov. Balenie vyzerá byť malé, ale zdanie klame a vydrží poriadne dlho. Používam ho najmä ráno, pretože večer som si zvykla na olejové séra masáž kameňom Guasha. Rovno môžem povedať, že je ako stvorené na denné použitie. 

Zamilovala som sa do jeho vône. Ani neviem, ako by som ju popísala, mne pripomína kvety a nechtík, je skrátka krásna, návyková a jemná. Vôbec nie je silná alebo vtieravá, naopak, človeka uchváti vďaka svojej jemnosti. Sérum je oranžové (ale nebojte, pleť taká neostane) a veľmi dobre sa vsiakne bez toho, aby pleť ostala mastná alebo lepkavá. Po krátkej chvíli môžem použiť denný/nočný krém a nevznikne žiaden pocit zaťaženej alebo mastnej pleti. 

Toto sérum má fakt veľa plusov, ale asi by som spomenula najmä jeho liftingový účinok a schopnosť omladenia aj keď sa cítim na 60-tku. Pleť spevňuje, vyhladzuje a zjemňuje vrásky, aj moja hlboká vráska na čele (lebo ho mám vysoké a mračím sa)sa zmierňuje, takže pleť pôsobí mladšie a sviežejšie. Dobre, osemnásť mi už nikto netipne, ale aj 25 by potešilo :) Ostáva hydratovaná, hodvábne jemná na dotyk a krajšia. Doslova opeknieva po každom ďalšom použití.

Od Dulcie som mala väčšinu pleťových krémov, skúsila som pleťovú esenciu, Dulciu + i séra a musím povedať, že skrátka vie, čo robí, jej kozmetiku je radosť používať.

Plusy:
  • pekne vyzerá
  • šikovný obal
  • pekne vonia
  • dobrá konzistencia
  • ľahko sa vsiakne bez mastného/lepkavého filmu
  • vhodné na použitie ráno a/alebo večer
  • pleť omladzuje, vyhladzuje a zmierňuje vrásky, zjemňuje a pleť potom pôsobí sviežejšie a žiarivejšie
Mínusy:
  • nenašla som
Dulcia Spevňujúce sérum proti vráskam nájdete v eshope Dulcia Natural alebo v partnerských predajniach za 19,90 eur. 


Ktoré sérum od Dulcie máte najradšej? :)











































 

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe