Kávový kúpeľ :)

16:57

Kávu zbožňujem. Tento lahodný nápoj som začala piť veľmi dávno, ešte na základnej škole. Spomínam si, ako ma mamina varovala, aby som ju nepila, lebo nevyrastiem :) Pitie kávy má dlhú tradíciu a v niektorých krajinách je káva spätá s rôznymi rituálmi. V arabských krajinách je pitie kávy nielen pôžitkom, jej príprava ma presné pravidlá, inak sa pripravuje pri rôznych udalostiach, pri smrti blízkeho sa vylieva, hoc je čerstvo uvarená. Kávou vás ponúknu takmer vo všetkých končinách sveta, pripravuje sa na stovky spôsobov, rôzne sa ochucuje a vyberie si z nej každý. Ale čo takto kávový kúpeľ? Ja som si taký pripravila :)






Nedávno som zablúdila na stránky Soaphorie a rozhodla som sa pre menší nákup. Telové suflé bolo dokonalé, preto som neváhala a nahádzala som si nejaké krásne kúsky do košíka. Medzi nimi bola aj šumivá guľa do kúpeľa s vôňou kávy. Keď som si ju objednávala, v eshope sa predávala v takejto "sáčikovej" podobe, ale dnes už kúpite guľu :) Aj tak je to v podstate jedno, keďže výsledky to nijako nezmení. Obsah vrecúška má 80 gramov a neviem prečo, ale veľmi mi pripomínala nejakú zmes na pečenie. Viete, takú, čo nasypete do mixéra, pridáte mlieko a vajce a máte koláč. Hahaa, teraz som mala niečo lepšie! (lebo som z toho nepribrala). Napustila som si vaňu horúcou vodou, vysypala zmes - a užívala si super chvíle. Zmes krásne vyšumela, je to taká detská radosť, keď sa môžete pozerať na tie bublinky, ako sa objavujú a zasa miznú na hladine. Popri tom sa uvoľňuje prekrásna, kávová vôňa, ktorá prevonia vzduch v kúpeľni a zahalí vás do tajomného orientálneho závoja. Voda vonia tiež, tak jemne, ale krásne. V tej chvíli mozog na chvíľu vypúšťa všetky starosti, problémy, termíny, štátnice (oj, sa blížia!) a užíva sa si voňavý kúpeľ. Voda sa zafarbí na tmavšie a naozaj to vyzerá tak, akoby ste sa kúpali v káve. Kúpeľ je príjemným pôžitkom, za ktorý sa pokožka poďakuje. Aj bez použitia akýchkoľvek mydiel a olejov je totiž hodvábne jemná a vyživená. Káva je tiež považovaná za zabijaka celulitídy, prostriedky s kofeinom sú veľmi cenené v boji s týmto estetickým problémom. Po kúpeli stačí trochu gélu proti celulitíde a pokožka je pevná, pružná a krásna, telo zrelaxované a myseľ čistá a jasná.

Plusy:
  • pekné balenie
  • ono to ozaj šumí!
  • krásna vôňa, nie umelá
  • pokožka je po kúpeli jemná, hydratovaná, kúpeľ je pôžitok
Mínusy:
  • žiadne
Šumivé gule kúpite v rôznych voňavých prevedeniach na stránke http://www.soaphoria.eu/, kde jedna guľa stojí 1,99.

Máte radi podobné prísady do kúpeľa? :)


You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. wau tak to znie zaujímavo :) Vonu kávy mám velmi rada, skúšala som už aj nejaké kávové kozmetické vecičky, ale takúto ešte nie :)
    GIVEAWAY o kozmetický balíček

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som mala podobné šumivé tablety a je to strašne super, občas si rada niečo také kúpim :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe