Oleje doTerra - zdravie z prírody

15:57

V dnešnom článku by som vám rada predstavila essenciálne oleje doTerra. Esenciálne oleje  sú prírodné aromatické zložky z rastlín. Získavajú sa parnou destiláciou alebo lisovaním za studena. Sú účinné, bezpečné bez vedľajších účinkov. Je možné používať ich tromi spôsobmi –  aromaticky, masážne alebo vnútorne. Oleje doTerra možno užívať vnútorne niekoľkými spôsobmi - v prázdnej kapsuli, pod jazyk, v pohári vody, džúsu alebo mlieka, na lyžičke s medom.Oleje zabíjajú vírusy a baktérie účinnejšie ako antibiotiká, pracujú rýchlejšie a nie sú drahé. Ja som sa dostala k piatim rôznym olejom, skúsila som ich užívať vnútorne, ale aj na pleť. Bez olejov si už mnohé svoje kozmetické rituály neviem predstaviť. Používam ich na vlasy, lebo ich vyživia a zápasia aj s mojím atopickým ekzémom, na pleť, lebo sú ako stvorené pre problematickú pleť, fungujú proti vráskam a mnohým ďalším problémom. Sú to všestranní pomocníci, ktorí dokážu divy. Sú určené na veľké množstvo zdravotných problémov - celulitídu, detoxikáciu, imunitu, kožné problémy, pamäť a psychiku, trávenie, upokojenie a spánok, proti bolesti a teplote, proti chrípke a kašľu, proti infekciám.










Lemon: Prvý olej, ktorý som skúsila, bol lemon. Tento citrónový poklad vonia ako čerstvo rozrezaný citrón, aj tak chutí. Esenciálny olej sa za studena lisuje z citrónových šupiek, aby si uchoval svoju povahu a vlastnosti. Citrón je známy ako silný aromatický, masážny a vnútorný čistič, ktorý sa dá použiť na doplnenie mnohých ďalších olejov. Rozptýlenie citrónu v miestnosti môže vyčistiť vzduch a podzvihnúť náladu. Môže sa tiež použiť na povrchy v celom dome ako netoxtický čistič. Je vhodný na aromatické, masážne a vnútorné použitie. 

Cassia: V okamihu, ako som ho ovoňala, zamilovala som sa doň! Vonia ako vianočné pečenie - škoricovo! Kasia je blízka príbuzná škorice a je obľúbená kvôli svojej nádhejnej vôni. Kasia sa spomína aj v Starom zákone. Používa sa tisícky rokov pre svoju vôňu aj ukľudňujúce vlastnosti. Je určená na  aromatické aj masážne použitie.

Levanduľa: Och, levanduľa! Kto ma pozná, vie, že túto kvetinku milujem pre jej neopakovateľnú vôňu a krásny fialový koberec, ktorý vytvára. Vždy, keď sa mi dostane do rúk niečo levanduľové, skáčem od radosti a inak tomu nebolo ani pri tomto oleji. Od pradávna si ju ľudia vážia pre jej relaxačné a terapeutické účinky. Použitie je veľmi jednoduché. Môžete ho používať v aromalampách na prevoňanie miestnosti a celkové upokojenie. Ak nemáte aromalampu ( ja ju nemám, ale chystám sa nejakú si zadovážiť), môžete pár kvapiek levanduľového oleja nakvapkať do pohára s teplou vodou a nechať odparovať. Levanduľová vôňa upokojuje myseľ, pomáha nám k sladkým snom a rozjasní deň :) Levanduľový olej je výborný aj na vlasy, stačí vmasírovať pár kvapiek a ten pocit, ako vám vonia hriva, je neopísateľný.

On Guard: Vôňa tohto oleja je neskutočne bylinkovo bylinková a krásna. Je jedinečnou zmesou olejov od vyvinutou na podporu imunity. Olej z divokého pomaranča skombinovaný s klinčekom, škoricou eukalyptom a rozmarínom, ponúkajú voňavú, prírodnú a efektívnu alternatívu k syntetickým prípravkom na podporu imunity. Je veľmi univerzálny, bezpečný na čistenie povrchov, ktoré prichádzajú do kontaktu s potravinami, ako netoxický spôsob čistenia, alebo na čistenie vzduch rozptyľovaním do vzduchu. On Guard je vynikajúci na eliminovanie vírusov. Určený je na aromatické, masážne alebo vnútorné použitie.

Divoký pomaranč:  Vôňa oleja je pomarančovo pomarančová, chuť je príjemná, ako horkejší pomaranč. Veľmi mi chutil a spolu s citrónovým sa stali mojimi chutnými favoritmi. Je za studena lisovaný z pomarančových šupiek, revizalizuje a energizuje. Bežne sa používa na pozdvihnutie nálady, a tiež aromaticky, kvôli svojej nádhernej citrusovej vôni. Je na aromatické, masážne, alebo vnútorné použitie. Kľudne ho môžete považovať za prírodné antidepresívum, naozaj tak funguje :)

Som veľmi rada, že som si mohla skúsiť účinky týchto olejov, ktoré som užívala najmä vnútorne. Ak by ste o ne mali záujem, prípadne s nimi spolupracovať, stačí sa pozrieť na internete, kde nájdete všetky potrebné informácie. (našla som tento formulár, ktorý je v angličtine, ale dá sa tam vybrať Európa, potom ich nakupujete s 25% zľavou)

Používate esenciálne oleje? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe