O mojej najdrahšej zubnej paste

16:59

Značka Opalescence ma lákala mesiace. Keď som bola na preventívnej prehliadke u zubára, v čakárni akurát sestrička chystala košík, v ktorom mala uložené zubné kefky, pasty, nite i náhradné hlavice. Všetko som si to so záujmom prezerala a zbadala som neznámu zubnú pastu, ktorá ma čímsi upútala. Keď som prišla domov, musela som začať googliť a dala som si ju do wishlistu. Nechcela som nakupovať, kým neminiem zásoby. Nakoniec prišiel deň, kedy som ju objednala. Nevedela som sa jej dočkať, lebo recenzie boli výborné a vždy sa nimi rada riadim :) 


Opalescence Whitening bieliaca zubná pasta s fluoridom zloženie

Opalescence Whitening bieliaca zubná pasta

Opalescence Whitening

Opalescence Whitening bieliaca zubná pasta s fluoridom

Zubné pasty si zvyknem vyberať najmä podľa typu, hľadám bieliace alebo na citlivé zuby. Alebo oboje :) Už dlhšie nehľadám také tie bežne dostupné značky z drogérií, rada sa pozriem po nejakej prírodnej alebo takejto legendárnej. Opalescence Whitening je bieliaca zubná pasta s fluoridom, ktorá je doposiaľ mojou najdrahšou zubnou pastou. A asi aj tou najlepšou

Môžete si kúpiť maličké cestovné balenie, ktoré má 20 ml alebo klasické, ktoré má 100 ml. V peknej krabičke je rovnako pekná tuba. Vybrala som si cool mint a bola to skvelá voľba. Tak svieža, mentolová a lahodná chuť v jednom! Mám rada ostré žuvačky i pasty, pretože osviežia dych na celé hodiny. Obyčajne ich delím len na chutné a menej chutné, no toto predčilo moje očakávania. Tak dobrá chuť sa len tak často nevidí. Rovnako ako aj vôňa.

Našťastie nevysušuje ani pery, čo niektoré pasty robia a vôbec ma nebolia. Vytvára bohatú penu, ktorá výborne čistí zuby, osviežuje dych, nekrvácajú mi ďasná. Zuby, hoci sú citlivejšie, s ňou nemajú žiaden problém, dokonca by som povedala, že citlivosť ustúpila. Čo sa bieliaceho účinku týka, postupne vidno, že zuby sú belšie a krajšie. Nie je to zo dňa na deň, ale zlepšenie sa dostaví. Idem si kupovať ďalšiu a premýšľam na tým, že teraz skúsim tú, ktorá je priamo určená na citlivé zuby.

Keď som si ju kupovala, premýšľala som nad tým, či sa do nej oplatí investovať. Oplatí. Považujem ju za najlepšiu pastu, akú som mala a presvedčila ma, že investovať do neznámej značky môže priniesť zaujímavé výsledky. 

Plusy:
  • pekná pasta
  • väčšie balenie
  • krásne vonia
  • výborne chutí
  • dobre pení
  • čistí zuby, osviežuje dych, zabraňuje vzniku vodného kameňa, zuby nemám citlivejšie, postupne bieli zuby
Mínusy:
  • nenašla som
Zubnú pastu nájdete v eshope Notino.


Mali ste zubnú pastu, ktorej ste sa nevedeli dočkať? :)



















You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe