Ako som si obľúbila NYX

15:20

Korektor v mojej kozmetickej taštičke nechýba od strednej školy. Keď sa naplno objavilo akné, nevyšla som bez neho z domu, lebo aspoň trochu dokázal zamaskovať to, čo ma tak trápilo. Skúsila som rôzne, farebné (najmä zelený a fialový), krémové i tuhé. Začiatky boli ťažšie, lebo niektoré korektory som nevedela celkom dobre zapracovať do pleti a taká fľakatá som vyšla aj do ulíc :) A nikto mi to nepovedal, len sa na mňa zvláštne díval :) Ako roky plynuli, stav mojej pleti sa veľmi zlepšil a korektor mám doma väčšinou len kvôli kruhom pod očami, ktoré sa občas objavia. Samozrejme, keď ma čaká dôležité stretnutie alebo spoločenská udalosť, na čele alebo brade, sa objaví nečakaná pozornosť v podobe vyrážky. Svieti ako červená na semafore a tak musím siahnuť po svojich obľúbených pomocníkoch. Ani som netušila, že pomoc nájdem u značky NYX Professional Makeup.


NYX Professional Makeup Gotcha Covered korektor v ceruzke odtieň Beige

NYX Professional Makeup korektor v ceruzke

NYX Professional Makeup Gotcha Covered korektor v ceruzke

Korektor v ceruzke som nikdy pred tým nemala a nevedela som, čo od neho čakať. Ako som však zistila, má niekoľko veľkých výhod a rada si ho kúpim zasa. Korektor NYX Professional Makeup Gotcha Covered kúpite vo veľkom množstve odtieňov, preto si vyberú bleduľky aj čokoládky. Sama musím mať doma viacero odtieňov, lebo v zime som veľmi bledá a v lete sa viem zasa parádne opáliť. Mám tak z čoho vyberať, nech je situácia akákoľvek :)

NYX Professional Makeup Gotcha Covered korektor má 1,4 gramu a hoci sa to môže javiť ako celkom máličko, vydrží veľmi dlho. Dá sa zastrúhať ako hociktorá iná ceruzka, neláme sa a rovnako sa ani nerozpadáva. Ubúda z neho pomaličky a aplikácia mi vyhovuje viac ako pri tom v kelímku. Rozotieram ho štetcom na korektor, ktorý som mala v sade štetcov a zistila som, že vôbec nie je zbytočný :)

Ďalšou výhodou je, že je dobre pigmentovaný a kryje všetko, čo treba. Jeho krytie je skôr stredné, ale líčenie potom vyzerá prirodzene a pekne. Poradí si s červenými fliačikmi i žilkami, vyrážkami i kruhmi pod očami. Drží dobre, pracovný deň zvládne bez problémov, potom už badať, že sa stráca. To je ale prirodzené, ešte som nemala korektor, ktorý by počas dňa nemizol :)

Ako hodnotím môj prvý korektor v ceruzke? Prekvapil ma, milo. Bála som sa, že aplikácia bude ťažšia a bude tvrdý, ale v skutočnosti to ide ľahko, rýchlo a precízne. Kryje to, čo treba, vyzerá prirodzene a drží. NYX je celkom ospevovaná značka nielen v blogerskom svete a celkom chápem, prečo. Sama vlastním niekoľko kúskov (aj lacnejších) a som spokojná.

Plusy:
  • korektor v ceruzke
  • ľahko sa strúha
  • veľa farieb v ponuke
  • dobre pigmentovaný
  • ľahko sa aplikuje, dá sa dobre rozotrieť
  • kryje, čo treba
Mínusy:
  • nenašla som
Nájdete ho v eshope Notino a hádajte čo? Blíži sa Black Friday, čo znamená, že od pondelka 22. novembra do nedele 28. novembra 2021 nakúpite na Notine super značky za super ceny :) Túto akciu využívam každý rok a nenakúpim len kozmetiku, ale aj elektro, knihy, topánky alebo knihy. Nenakúpim len pre seba, ale tiež vianočné darčeky. 


Aký korektor používate najradšej? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe