Gél proti celulitíde od Pupa Milano, ktorý sľubuje fitness efekt

17:19

Keď boli predajne Pupa Milano zavreté, moje srdce zaplakalo. Veľmi rada tam chodím, vyberám si laky na nechty, voňavé telové peelingy alebo masky a som spokojná. Párkrát som nakupovala aj v eshope, ale nikdy som nemala taký dobrý pocit, ako keď som s červenou taštičkou odchádzala z predajne :) Vždy som tam prehodila pár slov s milými predavačkami, pýtala som sa, čo práve letí, čo by mi odporučili a čas vtedy plynul pomalšie a veselšie. Často som tam chodievala nakupovať aj výrobky proti celulitíde, ktoré vždy patrili k tým lepším. Mala som viacero dobrých kúskov a tak som sa rozhodla vyskúšať aj Body Coach - Gél proti celulitíde Sport Addicted. Nesplnil všetko, čo sľúbil, ale zaradil sa k tým, ktoré by som si pokojne kúpila opäť. 


Pupa Milano Body Coach - Gél proti celulitíde Sport Addicted zloženie

Pupa Milano Body Coach - Gél proti celulitíde Sport Addicted

Pupa Milano gél proti celulitíde Sport Addicted

Pupa Milano Body Coach - Gél proti celulitíde Sport Addicted

Na Pupe obľubujem jej pekné obaly, voňavú kozmetiku a to, že účinkuje. Aj preto som neraz investovala nemalé peniaze a kupovala si rôznu kozmetiku na spevnenie, remodeláciu a tak. Pupa Milano Body Coach - Gél proti celulitíde Sport Addicted sa mi zapáčil ružovo biely obal a samozrejme, už len pre tú ružovú som ho musela zobrať do ruky a poobzerať si ho. Neváhala som dlho a kúpila som si ho.

Klasická plastová tuba obsahuje 250 ml voňavého gélu. Ak ste niekedy mali napríklad telový peeling alebo iný produkt proti celulitíde, poznáte ju. Je svieža, lahodná, upokojujúca a akoby chladivá. Sú skrátka opojné a pekne prevoňajú pokožku aj vzduch okolo vás. Konzistencia je klasická, gélová a pokiaľ ho nenanesiete veľa, dobre sa vsiakne bez lepkavého filmu. 

Výrobca uvádza, že pri pravidelnom používaní by mal nastať úbytok na obvode stehna o 3 cm po 4 týždňoch. Pomáha znásobiť výsledky cvičenia a udržať výsledky fitnes efektu. Ako som sa ešte dočítala, účinky by mali vydržať aj v prípade, ak mesiac gél nepoužívate. Mám viacero kvalitných gélov a zábalov, vďaka ktorým nastáva úbytok v centimetroch, tak som bola zvedavá, či je to aj tento prípade.

Body Coach - Gél proti celulitíde Sport Addicted sa dobre používa, po večernej sprche je to príjemný voňavý rituál. Všimla som si, že pokožku spevňuje, tonizuje, hydratuje. Je krajšia, jemnejšia a pružnejšia. Po mesiaci používania sa stav celulitídy výraznejšie nemenil, no pokožka vyzerala na pohľad o niečo lepšie. Čo sa týka úbytku v centimetroch, tak tie 3 centimetre ma úplne obišli a nebol to ani centimeter. Napriek tomu hodnotím gél ako vydarený a pokojne by som si ho ako doplnok k telovým zábalom kúpila opäť.

Plusy:
  • pekne vyzerá
  • pekne vonia
  • dobrá konzistencia
  • dobre sa vsiakne bez lepkavého pocitu
  • ideálne je používať ho ráno aj večer
  • pokožku spevňuje, tonizuje, hydratuje, po mesiaci bola pokožka krajšia, nastal mierny úbytok v centimetroch 
Mínusy:
  • podľa popisu som čakala výraznejšie zmeny, no som celkom spokojná
Nájdete ho v predajni alebo eshope Pupa Milano, bežná cena je 24,50 eur. Teraz sú však super akcie a kúpite ho za polovicu. Ten Black Friday má svoje čaro :) 


Čo najradšej kupujete v Pupe? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe