Ako som si definitívne zamilovala retinol

11:37

Ak je nejaká kozmetická bomba, ktorej sa v poslednej dobe venuje čoraz viac pozornosti, tak je to určite retinol. Dlho ma obchádzal a navyše som sa bála, či bude pre moju (občas) divnú pleť dobrý. Všetko sa zmenilo, keď som k jednému minuloročnému nákupu dostala prírodné retinolové sérum ako darček. Videla som, skúsila som, zamilovala som sa doň. Pleť vďaka nemu ožila, rozkvitla a tak som si povedala, že sa porozhliadnem po nejakom ďalšom. Voľba nakoniec padla Neutrogena Retinol Boost sérum, ktoré dobre vyzeralo a malo tiež priaznivú cenu. Opäť si môžem trieskať hlavu o stenu s otázkou, prečo som s retinolom nezačala skôr.


Neutrogena Retinol Boost sérum zloženie

Neutrogena Retinol Boost sérum

pleťové sérum s retinolom

Neutrogena Retinol Boost sérum

Značka Neutrogena pre mňa nie je novinka, kupujem si jej krémy na ruky alebo masky na ruky a nohy, občas si do košíka prihodím aj nejakú novinku a prezriem si jej ponuku aj v drogérii. S retinolom má v ponuke denný, nočný i očný krém, intenzívnu nočnú starostlivosť aj intenzívny krém a nakoniec aj moje už veľmi obľúbené Neutrogena Retinol Boost sérum. Začala som práve s ním a povedala som si, že ak si padneme do oka, tak po minutí mojich zásob príde rad aj na denný a nočný krém. Netušila som, aké bude (nemám veľa retinolových skúseností), no tešila som sa. 

Retinolové sérum od Neutrogena vyzerá minimalisticky a pekne. Krabička je pútavá a ukrýva platovú tubu s 30 ml séra. Na aplikáciu slúži šikovná pumpička, ktorá sa nezasekáva a vypľuje akurátne množstvo pleťového séra. Objem je taký akurát, balenie nie je vôbec veľké ani nezaberá veľa miesta a môže tak s vami pokojne vyraziť aj na cesty. Svojím vzhľadom pripomína viac krém na oči ako pleťové sérum, ale to len klame telom :)

Zbožňujem jeho vôňu! Ja viem, nie je to tá najpodstatnejšia vec, ale keď kozmetika vonia, neviem sa dočkať, kedy ju použijem a potom je beauty rituál krajší a voňavejší. Pripomína mi vôňu ovocia, je sladšia, veselšia a jemná, vôbec nie je umelá. Konzistencia je taká hustejšia na sérum, ale nie je to problém, lebo sa ľahučko aplikuje a rýchlo sa vsiakne. Neostáva po ňom mastný ani lepkavý film, len príjemný pocit. Pri retinole treba mať na pamäti, že ak ho použijete, ráno treba použiť SPF, aby pleť nebola podráždená, červená a zbytočne citlivá.  

Bála som sa, ako bude moja pleť reagovať. Retinol by sa mal začleniť postupne, sledovať, čo robí s pleťou. Ja som na to išla hopom, skúsila som ho aplikovať každý večer a viete, čo sa stalo? Nič! Pleť neštípe, nie je začervenaná, akoby som naniesla hocijaké iné moje sérum. No rozdiel v jej kvalite bolo vidno veľmi rýchlo. Pleť viditeľne vyhladzuje (aj moja vráska na čele, ktorá je tam, odkedy sa pamätám, je menej výrazná). Okrem toho ju hydratuje a parádne spevňuje, dokonca je zjednotený jej tón. Na dotyk je úplne jemná a netvoria sa mi nedokonalosti (čierne bodky nerátam, tých sa asi celkom nezbavím nikdy). Póry sú stiahnuté, pleť je matnejšia a po nanesení nočného krému mám fakt dobrý pocit. Je skvelé a hoci som čakala dobré výsledky, Neutrogena Retinol Boost sérum prekonalo moje očakávania. 

Plusy:
  • pekne vyzerá
  • šikovná pumpička na dávkovanie
  • pekne vonia
  • dobrá konzistencia
  • ľahko sa aplikuje, dobre sa vsiakne
  • stačí ho málo na jedno použitie
  • vynikajúco spevňuje, hydratuje a vypína pleť, vrásky sú jemnejšia, tón pleti zjednocuje, póry sú stiahnuté a pleť je matná, no svieža a krásna.
Mínusy:
  • nie je to mínus, len vždy treba používať SPF
Kúpite ho v eshope Elnino, kde bežne stojí okolo 20 eur. 



Aké máte skúsenosti s retinolom? :)



 

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe