Ľahší denný krém ako spása na leto

19:05

Keď bolo veľmi teplo, vôbec sa mi nechcelo používať denné krémy. Naopak, ráno som si len umyla pleť a na ostatné som sa vykašlala. Áno, mala som dobrý pocit, že pleť nie je mastná ani lepkavá. Ale len do okamihu, kým som sa večer nepozrela do zrkadla a nevidela som smädnú pleť s linkami výraznejšími ako inokedy. A tak, chtiac - nechtiac, som sa zasa dala na krémovanie, aby som som predišla týmto nepekným prejavom. Teraz sa snažím používať pravidelne denný aj nočný krém, občas ich vymením za ľahučké sérum a moja pleť je po dlhej dobe krásna. Konečne sa zahojili stopy stresu zo štátnic, zmizli fliačiky a pleť je v akejsi vzácnej rovnováhe. Viem, že jej k tomu výrazne pomáha denný krém severská breza od Urtekramu. 







O kréme si môžete prečítať:

     "Ľahký denný krém, ktorý poskytuje pleti vlhkosť a mierny spevňujúci účinok. Obsahuje zmes vybraných olejov s množstvom potrebných vitamínov pre vyrovnanú a zdravú pleť. 

voda, glycerín*, bambucké maslo*, jojobový olej*, suroviny z palmového a jojobového oleja, marhuľový olej*, mandľový olej*, kukuričný škrob*, extrakt z listov severskej brezy*, aloe vera*, pupalkový olej*, lysolecitín, brezový cukor, glyceryl caprylate rastlinný emulgátor), bentonit, kyselina citrónová, parfém, vitamín E

*= produkt ekologického poľnohospodárstva

Zloženie podľa INCI:

aqua, glycerine*, butyrospermum parkii butter*, simmondsia chinensis seed oil*, polyglyceryl-3 dicitrate/stearate, prunus armeniaca kernel oil*, prunus amygdalus dulcis oil*, zea mays starch*, betula alba leaf extract*, aloe vera gel*, cetyl alcohol, oenothera biennis oil*, lysolecithin, xylitol, glyceryl caprylate, bentonite, citric acid, perfum, citral , 
limonene , linalool, hydrolyzed jojoba esters, chitosan, tocopheryl acetate"

Krém je taký... rozkošný. Teda obal. Ružový, s veľkým vrchnáčikom a zaujímavo robenou pumpičkou na dávkovanie, vďaka čomu je veľmi praktický. Je menší a širší, preto sa mi tak páči :) Je ako ja - krpec (furt hovorím, že s mojimi 160 cm dieru do sveta neurobím, lebo nedočiahnem ani na najvyššiu poličku). Na obale nájdete, že výrobok nie je testovaný na zvieratkách, je vhodný aj pre vegánov a má certifikát Ecocert. Krém nemá takmer žiadnu vôňu, čo poteší všetkých, ktorí nemajú v láske parfumovanú kozmetiku. Teraz v lete mi to celkom vyhovuje, lebo niektoré vône mi v horúčave prišli ako rušivé. Je redší, ak náhodou dostanem naraz von viac krému, musím si dať pozor, aby nestiekol skôr, ako ho rozotriem. Ale inak je takáto konzistencia na pleťový krém dobrá, keby bol hustý, nepáčilo by sa mi to. Je ľahký a nie veľmi mastný, taký akurát, pomerne rýchlo sa vsiakne do pleti. Bola som milo prekvapená, že T zóna sa po jeho použití veľmi neleskla. S ňou mávam najväčšie problémy a mnohé krémy mi v tejto oblasti robia šarapatu. Tento nie, ale musím ho nanášať len veľmi málo, lebo hoci nie je hustý, je dosť hutný a čím viac ho nanesiem, tým skôr sa pleť mastí a leskne. Ak použijem tenučkú vrstvu, pleť sa neleskne viac ako obyčajne. Časom som sa naučila, koľko krému potrebujem, lebo pri prvom použití som si ho dala fakt moc a vyzerala som ako diskoguľa. Čo sa týka hydratácie, pleti počas dňa dodáva všetko, čo potrebuje. K večeru však vidno, že linky sú o niečo výraznejšie a pleť potrebuje ďalšiu dávku, aby bolo svieža a krásna. Po nanesení pleť nie je lepkavá ani mastná, na dotyk je jemná a vyzerá sviežo. 

Plusy:
  • pekný obal s pumpičkou na dávkovanie
  • takmer nevonia
  • trochu redšia, ale inak dobrá konzistencia
  • pleť počas dňa hydratuje a jemné linky nie sú nápadné
Mínusy:
  • ak máte mastnejšiu pleť, treba ho nanášať len málo, aby sa neleskla. Ľudia so suchšou pleťou asi tento problém mať nebudú. 
Krém kúpite na stránke http://www.idunnashop.sk/, kde 50 ml stojí 8,80.

Ako sa v lete staráte o svoju pleť? :)



You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe