Okamžite spevňujúce vyživujúce mlieko. Och, naozaj?

15:10

Niekedy v júni sme boli s maminou minúť poukážky v DM drogérii. Mala som zľavový poukaz aj na spevňujúce telové mlieka od Garnier. Hoci s pleťovou kozmetikou som nejaké skúsenosti mala, telovú som nepoznala. Preto som si povedala, že skúsim. Najmä preto, lebo sa blížilo leto a vtedy mám veľkú spotrebu telovej kozmetiky, niekedy sa krémujem ráno aj večer. Narazila som na mliečko, ktoré by malo okamžite spevniť pokožku. Tá myšlienka sa mi videla nesmierne lákavá, naviac, malo 400 ml, čo dosť. A keď som ho mala ešte aj  za polovicu, bol by hriech neskúsiť ho. 







O mlieku si môžete prečítať:

     "Rýchlo sa vstrebávajúce telové mlieko s intenzívnym spevňujúcim a vyživujúcim účinkom. Určené pre suchú a nepevnú pokožku celého tela. Nemastná textúra. Aktívne látky: výťažok zo zeleného čaju - bojuje proti voľným radikálom, kofeín - spevňuje. účinky: vyživuje, spevňuje a zlepšuje pružnosť pokožky, zanecháva pokožku pevnejšiu a hydratovanú až po 24 hodín. výsledky: 88% žien ihneď pocítilo, že pokožka je okamžite viac vyživená, už po 7 dňoch používania je pleť jemnejšia a menej suchá. Ako používať: Rovnomerne mlieko vmasírujte do pokožky celého tela."

Mlieko má 400 ml a je v plastovej tube. Je síce pekne tvarovaná, ale nič to nemení na fakte, že keď je mliečka menej ako polovica, je dosť ťažké dostať ho rýchlo a ľahko von. Nechávala som ho preto otočené hore dnom, len som ho musela mať o niečo opreté, aby nespadlo. Vďaka výraznej žltej farbe je nezameniteľné a musím povedať, že takáto letná farba je príjemným oživením poličky. Vôňa je pekná, taká ľahká a nie veľmi výrazná. Pri aplikácii ju ani nie je veľmi cítiť. Konzistencia sa mi páči. Mliečko nie je riedke, ale ani veľmi husté nerozteká sa. Nie je mastné a rýchlo sa vstrebáva. Pokožka po jeho použití nie je mastná ani lepkavá. Nebudem klamať, naozaj som dúfala, že spevnenie bude okamžité a viditeľné. Občas si poviem, že by som sa mala poučiť z toho, že reklama je vždy v superlatívoch a k výrobkom by som mala pristupovať čiastočne skepticky, aby som nebola sklamaná. Začnem s pozitívami. Mliečko sa vstrebe rýchlo, preto je dobré aj v čase horúčav, kedy ma nebaví čakať, kým sa výrobok vsiakne. Pokožku nezanechá lepkavú, preto som ho používala aj ráno bez strachu, že hneď pobežím pod sprchu, aby som sa nepolepila. Pekne hydratuje pokožku, ktorá zostáva jemnejšia. Ale nech som sa pozerala ako som sa pozerala, kde je  to okamžité spevnenie? Preto som ho používala ráno i večer a čakala som. Stále som čakala. A stále som nijaké viditeľnejšie zmeny nevidela. Napriek tomu ho považujem za jedno z tých lepších, lebo hoci spevnenia som sa veľmi nedočkala, pokožka bola hydratovaná, jemnejšia a celkovo krajšia.

Plusy:
  • veľké i menšie balenie
  • príjemná vôňa
  • ľahká, nemastná konzistencia
  • rýchlo sa vsiakne do pokožky, nezanechá ju mastnú ani lepkavú 
  • pokožku hydratuje a zjemňuje
Mínusy:
  • nepraktický obal
  • spevnenie som si veľmi nevšimla
Kúpila som ho v DM, kde bežne stojí 8,29. Na internete ho nájdete od 5, 80.


Máte skúsenosti s telovou kozmetikou Garnier? 



You Might Also Like

6 Vaše komentáre

  1. Mala som ho už dávnejšie.S tým balením bol naozaj problém, tiež som ho od určitého času musela mať otočené naopak. Čo sa týka efektu, tak si myslím, že všetky tieto prípravky veľa sľubujú, ale výsledok závisí od viacerých vecí. Nestačí používať len kozmetiku, ale celkovo začať sa viac hýbať a cvičiť. Ale inak bolo fajn, ale mojím najobľúbenejším od Garnier je telové mlieko s vôňou kakaa alebo aloe vera.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je samozrejmé :) Ale keď nemôžem cvičiť a takých dní je dosť, vidím, ako čo ne/účinkuje. Preto si myslím, že nie je zlé, lebo pekne hydratuje pokožku.

      Odstrániť
  2. Včera som si ho kúpila, tak som zvedavá :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne táto vôňa veľmi vyhovovala, ale účinky tiež žiadne. Mne najviac v tomto smere vyhovuje L´oreal v takom zelenom balení, proti celulitíde, na zpevnenie, neviem presne ako sa volá, pokožku krásne vyhladí a spevní, ale podľa mňa len do doby kým sa znova nezmyje :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. L´oreal som kedysi mala, ten bol ozaj dosť dobrý. Spevňujúce mlieka skúšam najmä na stehnách a brušku, tam vidím, či účinkuje, a toto žlté neúčinkuje :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe