Regeneračný sprej na akné

19:00

I keď je moja pleť v posledných týždňoch krajšia ako kedykoľvek predtým, nie je to tak dávno, čo zápasila s vyrážkami a fliačikmi. Bolo to v čase učenia sa na štátnice, stres, nedostatok spánku, zlé stravovacie návyky a málo času pre seba samú sa pod zlý stav výrazne podpísali. Po štátniciach, keď som mala konečne voľno, som sa rozhodla kúpiť si nejaké produkty, ktoré by sa o pleť náležite postarali. Narazila som na značku Alva, ktorá si ma získala okamžite. Nemecká značka je na trhu od roku 1988 a má na 100% prírodné zloženie, neobsahuje chemické konzervanty,  naopak, obsahuje len Bio suroviny. Do košíka som si nahádzala asi 5 produktov a nevedela som sa ich dočkať. Ako prvý som minula regeneračný sprej na problematickú pleť.







O spreji si môžete prečítať:

     "Antibakteriálny regeneračný sprej špeciálne vyvinutý pre potreby problematickej a zapálenej pleti. Účinne bojuje proti akné a zároveň pleť hydratuje. 
Kedykoľvek sa vyskytne akné alebo nejaká nečistota, stačí siahnuť po Rhassoul čistiacom kréme, čistiacom toniku alebo vyrovnávacom kréme a čoskoro sa môžete tešiť zo zdravej a žiarivo čistej pleti. 
Regeneračný sprej - antibakteriálny sprej k ošetreniu aknóznej a nečistej pleti s aloe vera, tea tree a manuka olejom. 
Použitie: aplikujte na vatový tampón a jemne vklepkajte na postihnuté miesta.
Zloženie: Aloe Barbadensis*, Water, Melaleuca Alternifolia Oil*, Lavandula Angustifolia Oil 1, Citrus Grandis Oil 1, Glycerin 1, Citrus Medica Limonum Oil 1, Leptospermum scoparium Oil 2, Boswellia Carterii Oil 1, Limonene 1, Linalool 1, Citral 1, Coumaarin 1. 
* suroviny z kontrolovaného ekologického poľnohospodárstva, 1 prírodného pôvodu, 2 zo zberu vo voľnej prírode 
Krajina pôvodu : Nemecko"

Výrobky proti akné značky Alva sa nesú v bordovo (tmavohnedej?) farbe.  Mám aj pleťové mliečko a prášok a odhliadnuc od tvarov, sú farebne zladené a tak podarene rovnaké. Sprej je v sklenej fľaške s  rozprašovačom, ktorá má 75 ml. Šikovná veľkosť, nie je veľký ani ťažký, hoci je sklený. Na ochranu rozprašovača slúži plastový vrchnáčik, ale bohvieako nedrží, neviem, či len na mojom balení alebo na všetkých. Vôňa je čajovníková. Poznám ľudí, ktorí nemajú radi vôňu čajovníka, pretože ju považujú za veľmi výraznú. Táto taká nie je, v pozadí je cítiť aj príjemnú bylinkovú vôňu, navzájom sa dopĺňajú. Oleje vytvárajú v spreji malé mastné fliačiky, preto vyzerá trochu dalmatínsky :) Aj som sa bála, či pleť nebude mastnejšia, ale táto obava sa po prvom použití rozplynula ako jarná hmla. Podľa návodu sa má naniesť na vatový tampón a potrieť ním postihnuté miesta. Ja som to skúsila dvomi spôsobmi. Najskôr som si pleť poriadne vyčistila: peeling, gél a pleťová voda. Následne som si sprej nastriekala na celú pleť a nechala voľne uschnúť. Pomáhalo to, ale nastali nasledovné nepríjemné dôsledky: ak som použila predtým peeling, pleť neskutočne štípala. Preto som v deň, kedy som sa peelingovala, používala spôsob s vatovým tampónom, vtedy pleť neštípala. Ďalej som si všimla, že pleť je trochu napnutá a neskôr sa mi tvorili suché šupinky. To bol jasný signál, že hneď, ako sprej vsiakne do pleti, musím siahnuť po pleťovom kréme. Opakujem však, že tieto problémy nastali len ak som sprej nastriekala priamo na pleť. Ak som sprej nanášala na vatovom tampóne, len občas štípal a pleť bola vysušená menej. Po niekoľkodňovom používaní sa mi zahojili všetky zapálené miesta, fliačiky boli menej nápadné a zároveň sa mi netvorili nové vyrážky. Ako doplnok ku každodennému čisteniu pleti sa osvedčil na jednotku.

Plusy:
  • šikovné balenie s rozprašovačom
  • príjemná vôňa čajovníka a byliniek
  • ľahká aplikácia
  • pomáha hojiť, upokojovať  zapálenú pokožku a tiež predchádza vzniku nových nedokonalostí
Mínusy:
  • môže sa vyskytnúť štípanie a vysušovanie pleti
Sprej som kúpila na internete za asi 10 eur. 

Máte skúsenosti so značkou Alva? :)


You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. Aj keď bežne nemávam akné ani vyrážky ani nič, ale aspoň na "ten týždeň v mesiaci" by sa hodil. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež mám tento problém, že počas tých pár dní v mesiaci sa objavia nezvaní hostia na tvári :) Preto som rada, keď natrafím na takýchto pomocníkov.

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe