Ako som zasa spoznala niečo nové

12:56

Parfum je neoddeliteľnou súčasťou našich životov. Mnohí z nás si nevieme predstaviť, že by sme bez neho mali vyjsť z domu. Teda, ja si to neviem predstaviť určite. Pár razy sa mi stalo, že som sa ráno tak ponáhľala, že som na to zabudla a potom som cítila zvláštnu neistotu. Odvtedy nosím flakón vždy v kabelke a keď si chcem zlepšiť náladu, siahnem po ňom. Možno poznáte parfumy, ktoré sú inšpirované svetoznámymi vôňami. Sú lacnejšie, neraz väčšie, mali by voňať podobne a zaujať. Jednu som sa rozhodla skúsiť. Vybrala som si vôňu, ktorá je inšpirovaná mojou milovanou Light Blue.





O Eau de Parfum WOMAN 26 si môžete prečítať:

   "Inšpirované vôňou Light Blue, Dolce & Gabbana. Špecifická vôňa pižma doporvázeno neustálu sviežosťou. Jemná a iskrivá, nielen pre mladé ženy.  Úžasná a populárne vône pre jemné a ladné ženy.
Zloženie:
Hlava - jablko Granny Smith jablko, sicílsky céder, modrý zvonček
Srdce - jazmín, biela ruža, bambus
Základ - céder, ambra, pižmo

Vyrába De Ruy Parfums, Španielsko

125 ml

Zhoda vonné esencie 1: 1"
Každá skúsenosť je na niečo dobrá a ak aj produkt nie je úplne podľa môjho gusta, aspoň viem, či sa do toho oplatí ísť znova. Parfum som si vybrala preto, lebo Light Blue milujem, ale nie vždy si ju môžem dovoliť kúpiť, pretože jej cena je pre mňa občas astronomická. Spájajú sa mi s ňou krásne spomienky na školu, na príbeh jednej nenaplnenej lásky, ktorá zo mňa urobila iného, trochu lepšieho človeka. Ťažko povedať, či ma zmenila bolesť alebo láska k úžasnému mužovi, ktorý ale úžasný nebol. Zlomil mi srdce, ešte si po ňom dobre pošliapal a zmizol mi zo života ako gáfor. Ostali len spomienky na niekoľko krásnych chvíľ, na trasúci sa hlas a ruky, snívanie s otvorenými očami a spriadanie ružovej budúcnosti. Precitla som, usporiadala som si myšlienky a tak, ako mal on rád Light Blue, som si ju zamilovala aj ja. Dodnes je to môj najobľúbenejší parfum a keď si niečo našetrím, opäť si ju kúpim. Má omamnú, ľahkú vôňu, ktorú by som pokojne mohla nazvať kultovou. Vyrovnal sa jej parfum 26 aspoň trošku? Má 125 ml a je fakt veľký. Flakón pôsobí dosť lacno, akoby som sa pozerala na nejaký dezodorant. Veľký plastový vrchnák mu na dôveryhodnosti rozhodne nepridáva. Ako sa ale hovorí, nebudem súdiť knihu podľa obalu. Dôležitejší bol obsah, ktorý mohol buď milo prekvapiť, alebo potvrdiť to, že nielen lacno vyzerá. Po prvom ovoňaní som mala veľmi zmiešané pocity. Bolo tam niečo z Light Blue, jemný závan, ktorý ale zatienilo niečo nevýrazné a mdlé. Nebola to tá ľúbezná ľahká a svieža vôňa, ktorú som čakala. Keď som si ju na seba nastriekala a chvíľu počkala, vôňa sa na mne akoby usadila a jemne pripomenula Light Blue. Počas dňa ju bolo cítiť, ale k večeru som už nevedela, že som ju použila. Výhodou je cena, pretože za 125 ml zaplatíte 12,50. Isteže, k mojej milovanej má veľmi ďaleko. Ale ak si odmyslím, že to je len jej verzia, sama o sebe je vôňa príjemná. Je ľahká, nevtieravá, nebolí z nej hlava, pracovný deň vydrží voňať a veľké balenie dlho vydrží.
Plusy:
  • veľké balenie za dobrú cenu
  • celkom príjemná, ľahká vôňa
  • neruší
  • je ju cítiť aj počas dňa
Mínusy:
  • lacno vyzerajúci obal
Napriek tomu, že toto je len slabý odvar Light Blue, sa mi vôňa páči  a domíňam ju. Je to niečo iné, nové a som rada, že som sa rozhodla skúsiť to. Vôňu nájdete na stránke www.krasnadoma.sk, kde stojí 12,50.
Skúsili ste podobnú vôňu, ktorá je inšpirovaná známym parfumom? :)

You Might Also Like

2 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe