Mliečko zo Sibíri

13:51

Už uplynul nejaký ten piatok odvtedy ako som spoznala Naturu Sibericu. Jej zbierku som si značne rozšírila a hoci som si už dávno nič nekúpila, stále mi poličku zdobí niekoľko kúskov tejto zaujímavej prírodnej kozmetiky. Keď som si naposledy robila nákup, v košíku skončilo pleťové mlieko, čistiaca pena a peeling (nech žijú výpredaje). Dnes si povieme niečo o pleťovom mliečku, ktoré začína môj deň.




O tonizujúcej emulzii na mastnú a zmiešanú pleť si môžete prečítať:


      "Tonizujúce pleťové mlieko Natura Siberica na báze sofory japonskej, medovky a pšeničných proteínov jemne čistí, hydratuje a obnovuje prirodzenú rovnováhu vlhkosti pokožky a jej povrch, osviežuje, zjemňuje a rozžiaruje vašu pleť. Extrakt sofory japonskej obsahuje až 30 % rutínu (vitamín P), vďaka čomu prispieva k posilneniu pokožky, urýchľuje regeneráciu, reguluje rovnováhu lipidov. Medovka pokožku vyhladzuje a upokojuje. Pšeničné proteíny pomáhajú obnoviť štruktúru pleti, nasycujú ju živinami, a robia ju mäkkou a zamatovou. Vhodné na každodenné použitie.
Spôsob použitia: Pomocou vatového tampónu nanesieme mlieko na pleť tváre a krku a jemne očistíme. Objem 200 ml


Zloženie: Aqua, Coco-Caprylate/Caprate, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Methyl Glucose Sesquistearate, Sorbitan Caprylate, Sodium Stearoyl Glutamate, ZnPCA, Pinus Sibirica Seed Oil Polyglyceryl-6 EstersPS, Sophora Japonica Flower Extract, Melissa Officinalis Flower/Leaf/Stem Water*, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Pinus Sibirica Needle ExtractWH, Achillea Asiatica ExtractWH, Crepis Sibirica ExtractWH, Geranium Sibiricum ExtractWH, Anemonoides Altaica ExtractWH, Saponaria Officinalis Root Extract*, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Water*, Hydrolyzed Wheat Protein, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Parfum, Benzyl Salicylate**, Limonene**

(*) Issued from organic agriculture
(**) Natural components of essential oils
(WH) Wild harvested Siberian plants organic extracts
(PS) Siberian Pine Oil Derivative"
Tak, ako som kedysi pleťové mliečka vôbec nepoužívala a považovala som ich za zbytočné, tak ich teraz obľubujem a siaham po nich takmer každý deň. Mlieka sú fajn nielen na odličovanie, ale aj na čistenie a osvieženie pleti, čo potrebujem najmä ráno, keď o piatej ešte v polokomatickom stave škúlim rozospato do zrkadla a márne sa snažím urobiť zo seba človeka. Povedzme si to otvorenie, nie každý deň je nedeľa a občas je to ozaj ťažké. A preto sú tu takí pomocníci ako moje sibírske mlieko. Má 200 ml, je v peknom plastovom obale s veľmi jednoduchým otváraním, ktoré mi nerobí problémy ani veľmi skoro ráno. Vonia sviežo a tak bylinkovo, je to veľmi príjemná a rýchlo návyková vôňa. Koniec koncov, pri tejto značke som už na takú voňavosť zvyknutá, prevonia dni skutočnou prírodou bez jediného závanu niečoho umelého a nevoňavého. Mlieko je redšie, ale nie riedke, aj z obalu ho treba vytlačiť, lebo samo nepôjde. Táto konzistencia mi vyhovuje. Môže sa použiť aj na odstránenie make upu, z pleti ho dostane ľahko, ale najradšej ho používam ráno na čistenie pleti. Nielenže odstráni všetky nečistoty, ale pokožku aj hydratuje, zjemní, osvieži a rozjasní. Po jeho použití ostáva pleť jemná a matná, ani neviete, že pred chvíľou ste ho použili. Napriek tomu ešte siahnem po kamilkovej pleťovej vode a ľahkom kréme, aby som sa mohla rýchlo nalíčiť. Pleť nakopne do nového dňa a zanechá ju peknú a sviežu. Osvieži ju aj večer, ale to už obyčajne padám od únavy a jediné, na čo sa teším, je aspoň diel mojich seriálov (Teória veľkého tresku alebo kriminálky) a posteľ.
Plusy:
  • pekný obal s dobrým vrchnákom
  • príjemná svieža vôňa
  • veľmi dobrá konzistencia
  • vhodné aj na odlíčenie
  • čistí, zjemňuje, rozjasňuje, hydratuje, osviežuje
Mínusy:
  • nenašla som
Mliečko kúpite vo viacerých internetových obchodíkoch za asi 6,90.
Čo od Natura Siberica vás najviac oslovilo? :)

You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. Aj ja sa ho chystám vyskúšať. Milujem túto značku, má značnú prevahu medzi všetkými kozmetickými prípravkami u mňa doma :) Momentálne u mňa boduje takmer celá rada CENTAUREA - Nevädza

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe