Jeden skvelý make up

19:54

Make up True Match od L ´Oreal Paris prešiel celkom peknou zmenou. Keď som si ho naposledy pred pár rokmi kúpila, vyzeral celkom inak ako teraz, ale musím povedať, že zmena mu naozaj prospela. Dlho som ho obchádzala. Mala som iné make upy, hľadala som prírodné alternatívy, prípadne som experimentovala a skúšala úplne nové značky. A potom som ho zbadala v obchode a spomenula som si, aký bol fantastický. Preto som sa rozhodla, že si ho vezmem zasa. Na chvíľu.

 L'Oréal Paris True Match

 L'Oréal Paris True Match  rose beige

 L'Oréal Paris True Match  zloženie

make up

 True Match




L'Oréal Paris True Match považujem za legendu tejto značky. Spomínam si, ako som ju na strednej obzerala, ale nikdy som si nič nekúpila, lebo peniažkov na zvyš nebolo. Až časom som pár vecí skúsila a tento make up bol jedným z tých najlepších, aké som mala. Skvelé je aj to, že v ponuke je naozaj veľa odtieňov, ktoré využijú ako bleduľky, tak aj dámy s tmavšou pleťou. Obyčajne nemám problém s výberom odtieňa, jeden z tých, ktoré sú v ponuke, mi väčšinou sadne. Ak nie na prvý raz, tak na druhý určite :) Tento mi sadol brilantne a hoci odtieň Rose Beige potrebujem až po dosiahnutí určitého stupňa opálenia, vedela by som si vybrať aj v prípade, keď blednem. 

Vzhľadovo je pekný. Sklený, s priesvitným vrchnáčikom a veľmi dobrým dávkovačom, ktorý ide ľahko, nezadrháva sa a ešte aj dobre vyzerá. Hneď na úvod poviem, že jediným mínusom môže byť zloženie, ale inak  to bude spŕška superlatívov. Obal je prvým z  nich, vynikajúce množstvo odtieňov druhý.  A pokračujeme ďalej. Konzistencia mi vyhovuje. Je ľahká, redšia, ale nerozteká sa, perfektne sa aplikuje ako hubkou, tak aj štetcom. Mne viac vyhovuje štetec, ale niekedy mám pocit, že to ide aj samo, tak dobre sa nanáša. Bez problémov priľne k pleti, ale vždy použijem zmatňujúcu bázu. Pre istotu, aby to lepšie držalo a pekne vyzeralo.

Na pleti pôsobí  prirodzene, aj keď ho vrstvím, vôbec nevyzerá ako maska. Naopak, vyzerám celkom ako ja :) Len pleť je zjednotená, žiadne farebné nedokonalosti, žilky ani fliačiky nevidno. Nepotrebujem korektor, pretože tvár je krásna aj bez neho. Plusom je, že sa prispôsobí  farbe a textúre pleti. Nezvýrazní vrásky ani póry, pokožku vyhladí a zaistí, že je jemná, matná a hydratovaná. Hoci obsahuje ľahšie oleje, nemastí ju, naopak, mojej zmiešanej pleti vyhovuje. 

Vydrží celé hodiny a neotiera sa.  Vedela som, do čoho idem, ale aj tak som ostala milo prekvapená tým, aký je pre mňa dobrý. Veľký význam má pre mňa jeho  krytie a stále prirodzený vzhľad, vďaka ktorému si v zrkadle nepripadám cudzo. Fixujem ho ešte jemnou vrstvou púdru, aby vydržal ešte dlhšie. Pretancoval so mnou svadbu, prežil horúce počasie, cestoval dlhé hodiny a zasa je skvelým spoločníkom. Stále som vyzerala dobre a prípadný lesk odstráni zmatňujúci obrúsok. Som rada, že som si vďaka nemu zaspomínala na staré dobré časy na vysokej. A ešte som pri tom aj pekne vyzerala :)


Plusy:
  • pekné balenie
  • veľké množstvo odtieňov
  • prispôsobí sa farbe a textúre pleti
  • ľahko sa rozotiera, skvelo priľne
  • stredná až vyššia krycia schopnosť
  • pleť zjednotí, ani pri vrstvení nepôsobí ako maska
  • vyhladzuje, hydratuje
  • nerobí mapy, nezvýrazní vrásky ani póry
  • pleť je prirodzená, svieža, krásne vyzerá
  • dlho vydrží, neotiera sa
  • zmatňuje, je ľahký a prežije aj výkyvy teplôt
Mínusy:
  • zloženie
Nájdete ho v eshope Notino. 

Poznáte tento make up? Boli ste s ním spokojné? :)


You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe