Celá matná paletka, ktorá ma však sklamala

16:51

Paletky očných tieňov sú mojou slabosťou. Mám ich viacero a pokojne si rada dokúpim ďalšiu. Je pravda, že často sa nesú v podobných zemitých alebo ružových odtieňoch, pretože tie používam najčastejšie a najradšej. S obľubou nakupujem dekoratívku od Makeup Revolution, pretože všeobecne platí, že za málo peňazí dostanem veľa muziky. Niekoľkokrát som dostala Mystery Box, teda k nákupu za určitú sumu som dostala balíček niekoľkých produktov ako darček. Jedným z nich bola aj Makeup Revolution Reloaded paletka. Na prvý pohľad vyzerala lákavo, ale vykľulo sa z nej sklamanie.

Makeup Revolution Reloaded paletka očných tieňov

Makeup Revolution

 Reloaded paletka očných tieňov


Makeup Revolution Reloaded paletka očných tieňov swatch

paletka očných tieňov matná

Makeup Revolution Reloaded paletka očných tieňov

Keď som ju zbadala, potešila som sa. Matných tieňov veľa nemám, lebo milujem tie trblietavé, ale nejaké som si chcela kúpiť. Predsa, aj líčenie je malým umením a treba si voliť správne farbičky :) V plastovej paletke je 15 matných farieb, ktoré sa dajú pekne kombinovať. No a tu asi končíme s plusmi, lebo toto je prvá paletka od Makeup Revolution, ktorá ma sklamala. 

V prvom rade sú slabučko pigmentované. Sú to veľmi jemné farby a ani v niekoľkých vrstvách nie je farba tak sýta, ako by sa mi páčilo. Čakala som omnoho výraznejšie farby, ktoré by na očiach vynikli. Druhým problémom bolo, že sa dosť prášia a ťažšie sa aplikujú na viečko. Obyčajne musím z líc zotrieť celkom slušný farebný poprašok  napriek tomu, že štetec najskôr oklepem. 

Farby sa na viečku zlievajú a nedajú sa vlastne ani nijak výraznejšie tieňovať. Farby sa zlejú, nevyniknú a tak používam len tie najvýraznejšie na celé viečko. Inak sa mi používať nedajú a som rada, že aspoň trochu ich je vidno. Čo sa výdrže týka, ani to nie je žiadna sláva a aj s podkladovou bázou je to len pár hodín. 

Makeup Revolution je stále jedna z mojich najobľúbenejších značiek a túto paletku považujem len za malý nepodarok. Som si istá, že nabudúce si kúpim lepšiu a túto postupne miniem, aj keď bola len darčekom  k nákupu.

Plusy:
  • pevný obal
  • na pohľad pekné farby
Mínusy:
  • tiene sa prášia
  • slabá pigmentácia
  • na tieňovanie nie sú, zlievajú sa
  • slabá výdrž
Paletku nájdete na internete v rôznych obchodíkoch, jej cena sa pohybuje okolo 4 - 6 eur.


Aké paletka bola pre vás sklamaním?

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe