Malý veľký pomocník pre každú ženu

18:04

Ktorá z nás by nechcela mať krásne ruky ako z katalógu? Ako tie modelky, ktoré predvádzajú laky na nechty a vyzerajú jednoducho dokonale? Ja po niečom takom túžim, ale ruky mám často zničené. Kúpeľne i dlážky drhnem bez rukavíc, takže občas sú úplne vysušené alebo podráždené. Riady umývam tiež, čo rukám na pohode nepridá. Rada upratujem, premiestňujem, sťahujem, takže vtedy sú suché a drsné. A to nehovorím o tom, že ak idem do záhradky, zasa bez rukavíc. Krémy na ruky, masky a peelingy mi preto nesmú chýbať v kozmetickej výbave. Okrem nich som si veľmi zvykla aj na olejčeky na nechtovú kožtičku, ktoré ju zmäkčia, hydratujú a vyživia. 

Jericho Body Care olejček pre zdravú kožičku a nechty s minerálmi z Mŕtveho mora


Jericho Body Care

Jericho Body Care olejček pre zdravú kožičku a nechty s minerálmi z Mŕtveho mora zloženie

Jericho Body Care olejček pre zdravú kožičku a nechty s minerálmi z Mŕtveho mora ingredients

olejček pre zdravú kožičku a nechty

Jericho Body Care olejček pre zdravú kožičku a nechty s minerálmi z Mŕtveho mora

Povedzme si úprimne, zádery na rukách nie sú len škaredé, ale aj bolestivé. Či chceme alebo nie, väčšinou si ich ľudia všimnú, lebo skrátka udrú do očí. Stále mám zlozvyk odtrhnúť si ich, ak nemám práve po ruke nožničky. Rokmi som sa naučila vyhýbať sa tomu, ale občas sa to jednoducho stane. Ide ma z toho poraziť, a preto je olejček pre zdravú kožičku a nechty s minerálmi z Mŕtveho mora od Jericho Body Care naozaj dôležitý.

Olejčekov som mala už viacero a tento je mimoriadne vydarený. Sklenný tenší obal je priesvitný a presne vidím, koľko oleja v ňom ešte zostáva a kedy by som si mala naplánovať ďalší nákup. Na konci je ukončený roll on aplikátor, ktorým sa olejček nanesie na nechty a nechtovú kožtičku. Balenie je ľahké, dobre sa drží a hoci sa objem 10 ml zdá malý, vydrží vám mesiace. 

Vďaka guľôčke nevytečie naraz veľa oleja a dá sa ľahko roztrieť po nechtoch i kožtičke. Vonia tak - olejovo :) Nemá nijakú výraznejšiu  vôňu a páči sa mi, že nie je mastný. Dobre sa vsiakne a nezanecháva mastné prsty. Používam ho večer pred spaním. Keď si natriem ruky, chvíľku počkám a nanesiem olej. Ak sú ruky príliš suché a zničené, používam aj bavlnené rukavičky. Občas sa síce zobudím bez nich, lebo si ich v spánku zložím a potom hľadám, ale to nevadí :) Podstatný je výsledok.

Pri pravidelnej aplikácii je kožtička hydratovaná a jemná. Vďaka tomu sa netvoria zádery a ruky vyzerajú krásne. Olej pomáha aj nechtom, zabraňuje ich vysušovaniu, sú vyhladené a pevnejšie. Lak na nich lepšie vyzerá a drží. Pomáha mi najmä teraz v zime, kedy mi chlad škodí, ale svoju skvelú prácu odvádza celoročne. 

Plusy:
  • pekné balenie
  • šikovný aplikátor
  • bez výraznejšej vône
  • nemastný
  • výborne hydratuje nechtovú kožtičku, je jemná, hladká, bez záderov
  • zabraňuje vysušovaniu nechtov
Mínusy:
  • nenašla som

Olej na nechty a nechtovú kožtičku nájdete v eshope Notino.

Používate oleje na nechty? :)





















You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe