Kvetinový sen od Marc Jacobs

17:45

Keď som ju prvý raz ucítila, mala som pocit, akoby som bola na celkom inom mieste. Bola som na lúke plnej kvetov. Vánok sa jemne pohrával s mojimi vlasmi a pery sa zvlnili do jemného úsmevu. Tam niekde ma čakal on, môj pán božský, ktorý ku mne natiahol ruku a vzal ma do náručia. Nemusel povedať vôbec nič a roztriasli sa mi kolená. Motýliky v brušku a tá ľahká neistota zo mňa opäť urobili to mladé dievča, ktoré malo plnú hlavu snov a túžob. Áno, presne tak som sa cítila, keď som si privoňala k Daisy Dream. Ako mladé dievča s hlavou v oblakoch, ktorá sa nebojí vykročiť v ústrety nového dobrodružstva.

MARC JACOBS DAISY DREAM Toaletné vody pre ženy

MARC JACOBS DAISY DREAM zloženie

MARC JACOBS DAISY DREAM

MARC JACOBS

Marc Jacobs Daisy Dream

Nepovažujem sa za žiadnu odborníčku vo svete parfumov, ale odkedy som o nich začala písať články, veľmi ma začali zajímať. Nielen parfumy samotné, ale aj príbehy značiek, ich zloženie a všetko zo zákulisia. Prepadla som ich čaru a tak si z času na čas urobím radosť parfémom zvučného mena. Elnino nám pred Vianocami poslalo Marc Jacobs Daisy Dream a urobilo mi tak naozaj obrovskú radosť. Aj Marc Jacobs bol na mojom wishliste vôní.

Toaletnú vodu si môžete vybrať v 10, 30, 50 alebo 100 ml balení, prípadne v nejakom peknom sete. Sety si obyčajne sama nekupujem, lebo občas sú v nich produkty, ktoré by som nevyužila a len by mi stáli na poličke. Najmenej rada v nich mám telové mlieka alebo dezodoranty, neprekážajú mi sprchové gély alebo miniverzie parfumu. Moja toaletka má 100 ml, je väčšia a ťažšia. Do kabelky nie je, ale na poličke je skutočným skvostom.

Nebudem klamať, ale zamilovala som sa aj do jej vzhľadu. Pekne tvarovaný flakón je ozdobený bielymi kvietkami a podobne je na tom aj guľatý vyzerá na zjedenie. Marc Jacobs má svoje flakóny ozdobené naozaj rozkošne a pokojne by som ich označila ako miss poličky. Nedá sa im nič vytknúť a v parfumérii sa vždy kochám pohľadom na ne. 

Je to mladistvá vôňa, ktorá má perfektné zloženie:
  • Hlava - hruška, grapefruit, černica
  • Srdce - jazmín, liči, vistéria
  • Základ - biele drevo, kokos, pižmo
Daisy Dream sa otvára šťavnatými ovocnými tónmi, cítim tam ostružiny a hrušku. Nie je to nič prehnane sladké ani výrazné, naopak. Za okamih sa na scéne objaví jazmín a liči. Ovocie vystriedajú kvety a je to božská kombinácia. Základom je pižmo, bieleho drevo a kokos. Výsledkom je nádherná a svieža vôňa, ktorá je ideálna najmä do teplého počasia. Nosím ju aj teraz, lebo ľahké a svieže vône nosím celoročne. Iba ťažšie a orientálne si nechávam na zimu, hoci tým až tak neholdujem.

Daisy Dream od Marc Jacobs je presne moja šálka kávy. Ľahká, svieža a nevtieravá. Je v nej niečo, čo poblázni zmysly. Ako toaletná voda má ale trochu kratšiu výdrž a denne ju použijem tak dva - tri razy, aby som ju cítila. Vo vlasoch je jedinečná a zlepšuje náladu. Nesmierne sa teším na jar a leto, kedy ma bude sprevádzať do práce i na prechádzky. Pre vôňu jej odpúšťam aj výdrž a občas si k nej privoniam len tak, aby som sa usmiala.

Plusy:
  • nádherný obal
  • viacero veľkostí flakónu
  • krásna vôňa
  • vhodná do teplého počasia
  • úžasne prevonia vlasy
Mínusy:
  • kratšia výdrž
Nájdete ju na Elnino.sk, v zľave sa dá kúpiť za veľmi prijateľnú cenu. 


Máte niektorý parfum od Marc Jacobs? :)

















You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. Marc Jacobs má skutočne nádherné vône, mám od neho doma snáď všetky :)
    xoxo | https://lipstickverse.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe