Oslie mlieko v kozmetike? Môže byť

18:22

Telové maslá alebo balzamy sa po poslednej zime zaradili medzi moje najmilšie produkty. Mala som veľké problémy s vysušenou pokožkou a vďaka nim som tento nepríjemný problém vyriešila. Najradšej používam tie s bambuckým alebo kakaovým maslom, ale rada spoznávam aj iné. Svet prírodnej kozmetiky je bohatý na rôzne nevšedné kombinácie i ingrediencie, ktoré som predtým nepoznala, prípadne som nevedela o ich blahodarnom vplyve na našu pokožku. Priznám sa, nikdy by mi nenapadlo, že oslie mlieko sa používa aj v kozmetike. 

Balzam bambucké maslo s oslím mliekom od Oléanat

Balzam bambucké maslo s oslím mliekom od Oléanat zloženie

Balzam bambucké maslo s oslím mliekom

Balzam bambucké maslo s oslím mliekom od Oléanat

Balzamy v kovových obaloch, to je skrátka moje. Už roky im neviem odolať a v šuflíku ich mám veľa. Odkladám si ich na gombíky, korálky, flitre, drobnosti a neviem sa na ne vynadívať. Asi by som nebola ďaleko od pravdy, ak by som povedala, že niektorú kozmetiku som si vybrala len kvôli dózam :) Balzam bambucké maslo s oslím mliekom od Oléanat má 50 ml, obal je maličký a rozkošný. Ozdobený je len nenápadnou etiketou, ktorá mu dodáva na elegancii. Netušila som, čo ma čaká, ale po prvom použití som vedela, že budeme veľkí kamaráti.

Ako som spomenula, nikdy predtým som nepremýšľala nad tým, že prírodná kozmetika obsahuje aj oslie mlieko. Dočítala som sa, že aj krásna Kleopatra naň nedala dopustiť a používala ho na telo i na vlasy. Je to ideálny antiaging prostriedok, preto som sa balzam tešila. Vďaka jeho veľkosti je skvelý do kabelky aj do cestovnej tašky a môžete ho mať so sebou na každom kroku. Považujem to za veľkú výhodu, lebo niekedy je balzam potrebný aj počas dňa.

Očarila ma jeho vôňa. Je ľahká a sladká, akoby mliečna s jemným nádychom kvetov. Teda, kvety som tam cítila len ja, ale už len kvôli nej si ho rada kúpim zasa. Pekne prevonia pokožku a je ju cítim aj hodinu po nanesení. Konzistencia mi veľmi vyhovuje, lebo balzam nie je tvrdý. Naopak, je mäkší, veľmi dobre sa rozotiera a vstrebáva sa. Klasické bambucké maslo je tvrdé a musí sa trochu roztopiť, tu nič také nie je potrebné.

Balzam bambucké maslo s oslím mliekom vynikajúco hydratuje a zjemňuje pokožku. Hydratovaná je aj dva dni, je jemná  na dotyk a nesvrbí. Suché šupinky, kolená ani lakte nemám a vyzerá omnoho krajšie. Upokojuje pokožku po holení a výrazne ju regeneruje. Je ako hodváb, čo sa mi najmä v chladnom počasí nestáva. Obľubujem balzam po kúpeli, lebo vtedy sa do pokožky doslova vcucne a prevonia ju. V chladných a jarných dňoch ani po mlieku nesiaham, stačí mi balzam s oslím mliekom.

Plusy:
  • pekný obal
  • balenie vhodné na cestu
  • krásna vôňa
  • ideálna konzistencia
  • dobre sa vsiakne, nie je mastný
  • hydratuje, regeneruje, vyživuje pokožku, odstraňuje suché šupinky i drsnú pokožku

Mínusy:
  • nenašla som
Balzam nájdete v eshope Bionatural za 10 eur. 


Mali ste už kozmetiku s oslím mliekom? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe