Čistič 3 v 1, ktorý je skrátka skvelý

17:17

Čistenie pleti je podľa mňa najdôležitejším krokom, lebo bez neho by sa do pleti nedostali výživné látky z krémov a sér. Moje čistenie je časovo náročnejšie, ale výsledkom je jemná, žiarivá pleť. Dva razy týždenne používam peeling, každý deň čistiaci gél, penu, mydlo alebo krém, nasleduje kvetová voda a už len sérum, krém a očný krém. Kvitok priniesol veľmi zaujímavý produkt, ktorý som musela vyskúšať - 2-fázový multifunkčný čistič 3v1. Nečakala som od neho veľké zázraky, koniec koncov, aj výrobca uvádza, že čistič je vhodný predovšetkým na občasné používanie, keď nestíhate alebo ste nastavené na dovolenkový režim. Vykľulo sa z neho veľmi milé prekvapko, ktoré odlíči, čistí aj tonizuje.


Kvitok 2-fázový multifunkčný čistič 3v1  zloženie

2-fázový multifunkčný čistič 3v1

Kvitok 2-fázový multifunkčný čistič 3v1 

V tmavej sklenej fľaštičke s rozprašovačom je 100 ml zaujímavej tekutiny. Jej vôňa je omamná, vonia mi po ružiach a aj preto som sa na ňu vždy veľmi tešila. Čistič je dvojfázový:
  • olejová zložka obsahuje mandľový a marhuľový olej, ktoré sú k pokožke mimoriadne jemné, nezanechajú ju mastnú. Sú moje obľúbené a mandľový olej mám doma stále
  • vodnú fázu tvoria maškrty ako ružová voda, levanduľová voda, ovocná voda citrón, extrakt z uhorky, rastlinný glycerín a kyselina Levulová a Anízová
Pred každým použitím ho treba dobre pretrepať, aby sa obe zložky spojili a získate  tak neobyčajne účinný pleťový čistič:
  • perfektne odstraňuje make up, odličujem si ním aj oči. Neštípu, nie sú podráždené ani červené a ráno sa nebudím s fľakmi od riasenky pod očami. Pokojne ho môžem vyhlásiť za jeden z najlepších odličovačov, aké som mala a to ešte nie je ani zďaleka všetko.
  • pleť čistí, odstraňuje z nej nečistoty a maz, takže je jemná, čistá a žiarivá bez toho, aby bola mastná alebo lepkavá
  • je tiež hydratovaná a vyzerá dobre
Tento dvojfázový čistič je ideálny na cesty, lebo toho potom so sebou nemusíte brať veľa. Ja ho mám rada aj na ranné čistenie pleti, lebo pleť vyčistí lepšie ako niektoré pleťové mlieka. V olejovej časti sa rozpúšťajú nečistoty rozpustné v olejoch, vo vodnej fáze sa rozpúšťajú nečistoty rozpustné vo vode, takže čistenie nie je slabé. Pri dlhodobom používaní je určite lepšie dodržiavať svoju rutinu v čistení, no toto je pomocník, ktorého doma treba mať. Najmä neskoro v noci, ak sa mi nechce dlho zdržiavať v kúpeľni. Palec hore, toto je parádny kúsok od Kvitok.

Plusy:
  • šikovný obal s pumpičkou
  • multifunkčný kúsok
  • pekne vonia
  • dvojfázový, odstraňuje nečistoty rozpustné v oleji aj vo vode
  • výborne odličuje pleť aj oči
  • pleť čistí, zjemňuje a udržuje v nej vlhkosť
  • nie je mastná ani lepkavá
Mínusy:
  • nenašla som
Nájdete ho v eshope Kvitok za 13,90 eur.


Skúsili ste tento čistič? Ako ste s ním boli spokojné? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe