Rozprávkovo voňajúci elixír pre krásne vlasy

16:03

Orofluido Beauty olej na vlasy som chcela skúsiť už veľmi dávno. Páčil sa mi, ale vždy som mala na poličke plno a tak som nákup odkladala. Raz som dostala vzorku (také mini balenie, ale vystačilo ma dve použitia) a musela som ju okamžite vyskúšať. Kto ma pozná, ten vie, ako rada nakupujem vlasovú kozmetiku a keďže vzorka sa mi zapáčila, hneď som musela kúpiť plné balenie. Nevedela som sa ho dočkať, tešila som sa naň, chcela som si ho hrdo vystaviť na poličke v kúpeľni. Bola to malá oslava, keď som ho konečne držala v rukách.



Orofluido Beauty olej

olej na vlasy

Orofluido Beauty olej pre všetky typy vlasov

Orofluido Beauty olej pre všetky typy vlasov

Musím uznať, že táto značka vie, ako zaujať zákazníkov. Orofluido Beauty olej pre všetky typy vlasov je v elegantnej čiernej krabičke so zlatým písmom a jedným slovom musím povedať, že krása. Nezaostáva za ním ani olej samotný, pretože v peknom sklenom sa ukrýva zlatistý elixír pre krásne a zdravé vlasy. Vybrať si môžete 50 alebo 100 ml balenie, ja som hneď siahla po tom väčšom. Jednak je to ekonomicky výhodnejšie (čím väčšie balenie, tým menšia cena) a jednak som bola zvedavá na jeho účinky pri pravidelnom a dlhšom používaní.

Ak je na ňom niečo naozaj očarujúce, tak je to jeho vôňa. Je vanilková, výrazná, orientálna, hrejivá a krásna. Už pri vzorke som sa jej nevedela dočuchať a pri plnom balení to bolo rovnaké. Po aplikácii sa okolo mňa vždy rozprestrel voňavý závoj a mala som z neho veľkú radosť. Sám olej je trochu hustejší a mastnejší. Obsahuje arganový, šachorový olej a olej z ľanových semienok, ktoré vlasy hydratujú, zjemňujú a dodajú objem. Filtre UVA a UVB chránia vlasy pred poškodením vplyvom slnečného žiarenia a myslieť by sme na ne mali častejšie ako len v lete. Nepáči sa mi len silikón, ktorý je v zložení  a nemusel by tam byť.

Výrobca odporúča aplikovať ho do navlhčených alebo suchých vlasov. Keďže si vlasy natáčam a olej je pomerne mastný, výsledok je pri takomto spôsob použitia viac ako komický :) Preto ho aplikujem do vlasov tak pol hodinku - hodinku pred tým, ako si ich idem umývať. V podstate je to niečo ako intenzívna hydratačná kúra, ktorú si stačí urobiť raz týždenne (alebo aj dva, lebo je to príjemné a voňavé). 

Po umytí sú vlasy jemné ako hodváb, ľahko sa češú a dobre sa upravujú. Po použití oleja aj kučery dlhšie držia svoj tvar a vydržia bez problémov dva - tri dni a lesknú sa. Menej sa mi štiepia končeky, vlasy sú hydatované a vyživené, s prirodzeným objemom a akousi ľahkosťou. Ako som spomenula, je dosť mastný a tak ho nemôžem používať na suché vlasy, ale na hydratačnú kúru je ideálny. Vedela by som si ho predstaviť aj v omnoho väčšom balení (napríklad štvrť litra alebo dokonca pol litra), no bez silikónov. To by som rýchlo nakúpila. 

Plusy:
  • krásna krabička aj obal
  • nádherne vonia
  • hustý olej, ale netreba ho používať veľa
  • môže sa používať na suché i mokré vlasy, mne vyhovuje pred ich umývaním
  • obsahuje dobré oleje i UVA a UVB filtre
  • vlasy sú úplne jemné, lesklé, s prirodzeným objemom, dobre sa češú, účes dlhšie drží tvar, nie sú vysušené
Mínusy:
  • vlasy ostávajú mastné, ak ho použijem na suché alebo mokré. Preto mi vyhovuje len pred umývaním a dosiahnem výborné výsledky 
  • silikóny by v zložení nemuseli byť
Nájdete ho v eshope Notino.


Skúsili ste už tento elixír? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe