Hrejivý aj chladivý gél v jednom, ktorý si poradí s celulitídou

17:25

Telové krémy proti celulitíde sú hop alebo trop. Buď fungujú, alebo nie. Za svoju dlhú éru boja s celulitídou som ich skúsila desiatky a niektoré z nich boli škoda času a peňazí. Niektoré boli zasa veľmi agresívne, štípali ako sto čertov, no pokožka ako tak opeknela. Nepomáhalo mi cvičenie, pitný režim, masáže. Myslela som si, že som asi divná a šortky si už neoblečiem. A potom prišla kozmetika Guam. Videla som veľa pozitívnych ohlasov a tak som skúsila viac kúskov. Vykľula sa z toho láska na prvé použitie a odvtedy som nakúpila hneď niekoľkokrát. Jedným z mojich najobľúbenejších a najúčinnejších krémov sa stal jednoznačne hrejivý - chladivý gél Guam Fir.


Hrejivý - chladivý gél Guam Fir zloženie

Hrejivý - chladivý gél Guam Fir

Hrejivý - chladivý gél

 Hrejivý - chladivý gél Guam Fir

Bol prvým krémom, ktorý mi v Deadii odporučili spolu s bahenným zábalom. Hrejivý - chladivý gél Guam Fir za okamžite zaradil k mojim miláčikom a musím povedať, že sa jedná o veľmi nevšedný kúsok, si budem kupovať pravidelne (striedam viacero krémov, aby si na ne pokožka nezvykla). Teraz som ho síce nahradila chladivým, no príde jeho čas :) 

Hrejivý - chladivý gél Guam Fir je balený v krabičke. Plastový obal ukrýva 300 ml krému, ktorý má veľmi príjemnú konzistenciu. Je ľahká, krémová, rýchlo sa vsiakne a neostáva po ňom mastný ani lepkavý film. Používala som ho preto aj ráno, po chvíli som sa mohla obliecť a ísť do práce. Jeho vôňa je typicky guamovská (mala som viacero rôznych produktov a všetky majú v sebe niečo podobné), mne sa páči, hoci to nie je typická voňavkovská vôňa. 

Krémy proti celulitíde používam denne, niekedy sa mi podarí stihnúť to aj ráno. Najlepšie je to po bahennom zábale, ale ak ho nestíham, použijem aspoň krém a pokožku trochu pomasírujem. Pri použití tohto krému sa treba pripraviť na dve veci - páli a chladí zároveň. Neverila by som, že je to možné, ale je to tak. Pokožku zahrieva, môže vyvolávať pocity pálenia alebo bodania, no rýchlo miznú. Po jeho aplikácii však obyčajne potrebujem sveter, pretože ma oblieva chlad :) Prekvapivo to nie je nepríjemné, len si na to treba zvyknúť. 

Viditeľne účinkuje proti celulitíde a  odbúrava podkožné tukové bunky. Pri pravidelnej aplikácii pokožku spevňuje a zjemňuje, redukuje prejavy celulitídy a nohy sú tiež štíhlejšie. Už zmizlo zo stehien pár centimetrov a stále pokračujem, nevzdávam sa svojich vysnívaných bielych krajkových šortiek :) Na jedno použitie ho nepotrebujete veľa a balenie mi vydržalo dva mesiace (ako som ale spomenula, niekedy som ho použila dva razy denne, niekedy raz).

Toto je presne ten krém proti celulitíde, ktorý splní, čo sľúbi. Moja pokožka opeknela a hoci to nejde zo dňa na deň, lepší sa to. A ja stále verím, že sa dostanem do cieľa, ktorý som si vytýčila.

Plusy:
  • dosť veľké balenie
  • šikovný obal
  • dobrá konzistencia
  • zaujímavá vôňa
  • chladí a hreje
  • pokožku spevňuje, zjemňuje, zoštíhľuje a redukuje prejavy celulitídy. Postupne vyzerá krajšie a nohy štíhlejšie
Mínusy:
  • nenašla som
Nájdete ho v eshope Deadia, kde je jeho bežná cena 50,30 eur. 


Máte skúsenosti s hrejivými/chladivými krémami proti celulitíde? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe