Roztomilá zubná pasta z DM-ky

15:36

Musela som si ju kúpiť hneď, ako som ju v predajni zbadala. Motala som sa po Dm drogérii (nebudem klamať, je to jedna z mojich obľúbených činností a nikdy neodídem s prázdnymi rukami) a zbehla som aj do uličky na ústnu hygienu. Zháňala som zubnú niť a zbadala som zubnú pastu Love Beauty and Planet Activated Charcoal & Orange Blossom. Krabička bola jednoducho božská a lákala ma aj príchuť. Hneď som si ju hodila do košíka a povedala som si, že ak bude dobrá, skúsim aj tie ostatné :) Doma som sa nevedela dočkať toho, kedy ju odbalím a vyskúšam.


Love Beauty and Planet Activated Charcoal & Orange Blossom zloženie

Love Beauty and Planet Activated Charcoal & Orange Blossom

Love Beauty and Planet zubná pasta

Love Beauty and Planet Activated Charcoal & Orange Blossom zubná pasta

krabička ma okúzlila. Bola čierno biela s kvetmi a veľmi podobne vyzerá aj tuba. Je to pastva na oči a v tomto prípade môžem naozaj povedať, že obal predáva a prinúti vás v obchode pristaviť sa pri nej. Tuba je prekvapivo kovová (už veľmi dlho som sa pri paste s takou nestretla, naposledy to bolo pri značke Weleda) a hoci som sprvu frflala, nakoniec sa mi celkom zapáčila. Zubná pasta Love Beauty and Planet Activated Charcoal & Orange Blossom ma vlastne celkovo prekvapila. 

Zubná pasta je čierno čierna (vďaka obsahu aktívneho uhlia) a ako už o mne možno viete, takéto čierne pasty ja môžem. Zapáčila sa mi vôňa aj chuť. Je taká pomarančovo mentolová, nie príliš ostrá ani príliš sladká. Celkovo môžem povedať, že je fakt chutná a pri umývaní zubov je to príjemná zmena. Väčšinou mám len ostré mentolové pasty a tak to bola príjemná zmena. Táto zubná pasta nepení, ale dá sa na to zvyknúť. Keďže používam aj zubné gély a prášky, nepovažujem to už za mínus, ale klamala by som, ak by som napísala, že tá pena mi niekedy nechýba. 

Activated Charcoal & Orange Blossom zubná pasta je vhodná pre vegánov a obsahuje aj fluorid sodný. Vďaka svojmu zloženiu reminalizuje zubnú sklovinu (to slovo som sa naučila pomerne nedávno, keď som bola u zubára a vysvetľoval mi, čo to je popri tom, ako sa snažil prevŕtať až do mozgu). Zuby sú čisté a príjemne osviežuje dych (pripomína mi nejakú žuvačku alebo cukrík). Keďže mám citlivé zuby aj ďasná, potrebujem jemnú pastu a táto k nim patrí. Ďasná sú zdravé ružové a zuby menej citlivé.

Zo začiatku som mala pocit, že je to len chutná a voňavá pasta. Ako sa ale ukázalo, účinkuje dobre a som spokojná :)

Plusy:
  • krásne balenie
  • čierna zubná pasta
  • krásne vonia a príjemne chutí
  • nepení (viem, že niektorí ľudia to nemajú radi)
  • zuby sú čisté, osviežuje dych, ďasná sú zdravé, zuby menej citlivá, remineralizuje zubnú sklovinu
Mínusy:
  • nenašla som
Nájdete ju v predajni alebo v eshope DM Drogéria, kde stojí 3,75 eur. 


Poznáte zubné pasty tejto značky? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe