Vyrovnávajúci pleťový krém od Hemptouch

18:25

Keď som si vyberala kozmetiku od Hemptouch, išla som podľa dvoch kľúčov - podľa toho, čo mi doma chýbalo a tiež podľa toho, čo som vyskúšala vďaka vzorkám. Nejaké mi dala moja kolegyňa, keď robila objednávku a dostala k nej vzorečky, ktoré už skúsila. Ja som sa, samozrejme, veľmi potešila, lebo čím som staršia, tým ťažšie sa mi krémy vyberajú. Jednak je to tým, že pleť je zmiešaná, má sklon k akné, potrebujem už tiež niečo proti vráskam a aby mi nebolo ľúto, pleť je čoraz citlivejšia a už si na ňu nemôžem dať čokoľvek. Pochopila som, že sa mení a musím sa tomu len prispôsobiť. Musím však povedať, že vybrať si Hemptouch bola skvelá voľba - lepšie krémy som ešte nemala a pleť po nich doslova rozkvitla.


Hemptouch vyrovnávajúci pleťový krém pre mastnú pleť zloženie

Hemptouch vyrovnávajúci pleťový krém pre mastnú pleť

Hemptouch pleťový krém

 Hemptouch vyrovnávajúci pleťový krém pre mastnú pleť

Myslím, že som to už spomenula, ale obaly vyzerajú ako z lekárne :) Zvykla som si na ich vzhľad a krémy od seba rozlišujem podľa farebných pásikov. Hemptouch vyrovnávajúci pleťový krém pre mastnú pleť je ozdobený zelenými, kým vyrovnávajúci krém červenými a zelenými. Airless dávkovač je mimoriadne praktický a máte istotu, že žiaden krém nevyjde navnivoč a nedostanú sa k nemu zvonku žiadne baktérie. 

Tento krémik je zelený a moja prvá otázka bola, či nebudem vyzerať ako Shrek :) Našťastie, neozeleniete, krém sa dobre vsiakne do pleti bez toho, aby ostala zelená alebo mastná. Konzistencia je dobrá, je redší, ľahko sa rozotiera a po chvíli ani neviem, že som ho použila. Jeho vôňa je taká, zelená. Vonia mi trochu ako konopný olej a nejaká kvetina. Páči sa mi, je taká hemptouchovská :)

Krémy sú výnimočné, pretože obsahujú  hydrolát z konopných kvetov. Tento vzácny extrakt prispieva k zlepšeniu  mikrocirkulácie v jemných vrstvách pokožky. Okrem toho v ňom nájdete maškrty ako konopný kanabinoid CBD a olej z konopných semien, hydrolát z pomarančových kvetov či prírodne získavané rastlinné kyseliny. Vyrovnávajúci pleťový krém je vhodný pre mastnú a zmiešanú pleť so sklonom k akné a rozšírenými pórmi. Povedala by som, že tento bol ušitý na mieru práve mne.

Používam ho ako denný krém (vyživujúci krém mám ako nočný a perfektne sa dopĺňajú). Na vyčistenú pleť ošetrenú sérom nanesiem jednu pumpičku krému (postačuje na tvár i krk) a dobre ho rozotriem. Ak idem von, po chvíli môžem naniesť make up a nemusím sa báť toho, že vzniknú žmolky. Vyrovnávajúci pleťový krém ju hydratuje a zmatňuje, takže počas najbližších pár hodín je T zóna krásne matná. Je žiarivá, jemná a zlepšuje sa stav akné. Krém ju vôbec nezaťažuje, ani neviem, že som ho použila a vôbec neupcháva póry. V prípade, že sa mi na tvári objaví ekzém, krém ho upokojuje a postupne sa stráca. Vyhovuje mi aj vtedy, keď na pleti nič iné neznesiem. 

Spolu s výživným pleťovým krémom sú mojimi najobľúbenejšími krémami. Som si istá, že pri jednom balení to nezostane :)

Plusy:
  • airless dávkovač
  • príjemne vonia
  • dobrá konzistencia
  • na pleť a krk postačuje jedna pumpička
  • vhodný pre zmiešanú, mastnú a citlivú pleť
  • hydratuje, zmatňuje, zjemňuje pleť, vôbec ju nezaťažuje a zlepšuje stav ekzému  
Mínusy:
  • nenašla som
Nájdete ho v eshope Česká biokosmetika, kde stojí necelých 35 eur. 


Aký pleťový krém momentálne používate? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe