O jednom silnom laku na vlasy, ktorý vykúzli krásny vianočný účes

17:21

Pred pár rokmi som si začala dôslednejšie vyberať hairstylingové prípravky. Bolo to najmä preto, že keď som už spala na natáčkach, chcela som, aby kučery naozaj vydržali a vyzerali dobre. Naučila som sa selektovať, čo kupujem, riadim sa aj recenziami. Netvrdím, aj majster tesár sa občas utne a kúpim si tak niečo, čo nie je úplne super. Už sa s takou kozmetikou nemaznám a ponúknem ju ďalej, pretože niekomu vyhovovať môže. Nevyhadzujem nič, lebo je to škoda a peniaze predsa na strome nerastú. Ak nájdem niečo skvelé, musím vám o tom napísať, pretože možno aj vy nájdete dobrého pomocníka :) Mala som veľa zlých lakov na vlasy, a preto viem oceniť tie kvalitné. 


L’Oréal Professionnel Infinium Pure hypoalergénny lak na vlasy s extra silnou fixáciou zloženie

L’Oréal Professionnel Infinium Pure hypoalergénny lak na vlasy s extra silnou fixáciou ingrediencie

L’Oréal Professionnel Infinium Pure hypoalergénny lak na vlasy s extra silnou fixáciou

L’Oréal Professionnel Infinium Pure hypoalergénny lak na vlasy s extra silnou fixáciou

Laky na vlasy som veľmi dlho kupovala len v drogériách alebo supermarketoch. Bol to obmedzený výber, a preto som si nákupy na internete začala neskutočne užívať :) Nemusím vám asi hovoriť, že pre kozmetického maniaka je to raj na zemi. Obľúbila som si niekoľko značiek a musím povedať,  že taký L´Oreal má fakt perfektné laky a spreje na vlasy. L’Oréal Professionnel Infinium Pure hypoalergénny lak na vlasy s extra silnou fixáciou som si kúpila na odporúčanie kamarátky, ktorá má vždy super účes. Podľa mňa keby ju o pol noci zobudí zvonček, tie jej vlasy nemajú chybu.

Faktom je, že to celkom fešák. Vysoký štíhly strieborný obal nemá vrchnáčik (stačí len stlačiť vrchnú časť) a zdobí ho čierne a biele písmo. Jednoduché, ale fakt pekné. Kupovala som ho v objeme 500 ml a dobre som urobila. Takéto veľké laky cenovo výhodnejšie, dlhšie vydržia a v poličke pekne vyzerajú. Je pravda, že občas o obal zavadím rukou, lebo je trochu vyšší, ale ešte nespadol žiaden. 

Mám rada, keď laky na vlasy pekne voňajú. Tento najskôr vonia po alkohole, ale keď vyprchá, ostane po ňom len jemný závan. Mala som už aj voňavejšie kúsky, ale rozhodne patrí k tým lepším. Napriek tomu, že sa radí k tým silnejším lakom, vlasy nelepí a rýchlo uschne, po chvíli ani neviem, že som ho použila. 

Lak používam na zafixovanie účesu a ofiny. Práve ofina je skúška ohňom, lebo stačí trochu potu, vlhké počasie alebo silný vietor a hneď je škaredá (rozumej, nie je podľa mojich predstáv). Uznávam, že fixuje výborne, pričom nepodráždi vlasovú pokožku a nevysuší vlasy. Sú pružné, účes drží tvar a dá sa dobre vyčesať. Nezanecháva po sebe biely povlak (treba ho však nastriekať z odporúčanej vzdialenosti) a účes vyzerá prirodzene, nie ako umelá helma.

L’Oréal Professionnel Infinium Pure hypoalergénny lak na vlasy s extra silnou fixáciou odporúčam z viacerých dôvodov, je hypoalergénny a účinný. Moje kučery pekne zafixuje na celý deň, ofina si tiež drží tvar tak, aby som sa necítila blbo. Splní presne to, čo sľubuje a už si ho budem kupovať pravidelne. Iste, vždy si do košíka prihodím aj nejakú novinku, ale toto je istota :) Určite by ste si rady prečítali aj niečo iné, napríklad tip na silvestrovský look a make up, ale ja mám stále pocit, že v líčení príliš inšpiratívna nie som. Ale o lakoch na vlasy viem svoje :)

Plusy:
  • veľký lak za fajn cenu
  • pekne vyzerá
  • najskôr vonia po alkohole, ale potom ostane len jemná aróma
  • nesvrbí ma z neho ekzém
  • rýchlo schne, nelepí vlasy
  • veľmi dobre fixuje účes, neostáva po ňom biely povlak, dá sa vyčesať, vlasy nie sú vysušené, nepôsobia ako helma
Mínusy:
  • nenašla som
Nájdete ho v eshope Notino.


Máte svoj obľúbený lak na vlasy, ktorý si kupujete opakovane? :)


 

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe