Vynikajúci šampón pre citlivú pokožku hlavy

18:46

Tento rok bol veľmi zvláštny a niekedy som mala pocit, že ma prišiel vyskúšať. Zistiť, na čo pripravená som a na čo nie. Koronavírus naplno zaútočil v mojej rodine a navždy vzal ľudí, ktorých som mala rada. V práci ma povýšili, ale nie za podmienok, ktoré by mi boli milé. Moje zdravie dostalo zabrať niekoľkokrát a naučilo ma, že počúvať svoje telo je nevyhnutnosť. S Richardom sme sa prehupli do ôsmeho roku vzťahu a ja sa divím, že so mnou niekto toľko vydržal :) Všetko dobré i zlé sa podpísalo pod mojím ekzémom, ktorý v určitom období spôsobil, že som z neho bola na mŕtvicu a hľadala som prírodnú kozmetiku, ktorá by mi naozaj pomohla. Po viacerých odporúčaniach som siahla po šampóne od slovinskej značky Hemptouch, ktorá vsádza na silu konopného oleja.

 
Šetrný konopný šampón a sprchový gél 2v1 Hemptouch zloženie

Šetrný konopný šampón a sprchový gél 2v1 Hemptouch

Šetrný konopný šampón a sprchový gél 2v1 Hemptouch

Skúsila som toho veľa, aj to, čo inokedy zabralo. Tuhé aj tekuté šampóny, ktoré stoja dosť a človek čaká, že zaberú. Nezabrali. Stres v práci a z toho, čo sa deje okolo mňa, bol priveľký a ja som vedela, že skôr či neskôr sa prejaví aj inde (schudla som, padajú mi vlasy, nechutí mi jesť a sníva sa mi len o robote - takto vraj niekedy vyzerá zodpovednosť). Prečítala som viacero recenzií a nakoniec voľba padla na Šetrný konopný šampón a sprchový gél 2v1 Hemptouch. Nevedela som sa dočkať, kedy mi príde, lebo som túžila po tom, aby ma pokožka konečne prestala svrbieť a začala sa hojiť.

Značka Hemptouch nie je na mojom blogu žiaden nováčik. Naopak, minulý rok som si nakúpila niekoľko kúskov, ktoré sa stali mojimi stálicami a nedám na ne dopustiť. Aj preto som vedela, že investovať sa do tohto šampónu sa oplatí. Má 250 ml, praktickú pumpičku na dávkovanie a klasický hemptouchský obal - pekný biely obal so zelenými pásikmi, ktoré sa trbliecu. Je to minimalistické, ale pekné a nepomýlite si ho s ničím iným.

Šetrný konopný šampón a sprchový gél 2v1 Hemptouch má ľahkú a peknú vôňu, mne pripomína citrusy. Obsahuje za studena lisovaný olej z konopných semien a konopný kanabinoid CBD, hydrolát z konopných kvetov, chlorellu a vanilku. Okamžite mi zavoňal a aj kvôli jeho vôni som sa tešila na každé použitie. Šampón nie je veľmi riedky a vytvára bohatú penu, s ktorou vlasy ľahko umyjete. 

Kupovala som ho najmä preto, lebo je vhodný na citlivú a  problémovú pokožku s ekzémom alebo psoriázou. Môžete ho pokojne používať aj ako sprchový gél, ale mne vyhovoval ako šampón a tak som ho aj minula. Vlasy ostávali po umytí jemné, čisté a pekne nadýchané, neboli spľasnuté ani vysušené. Čo sa vlasovej pokožky týka, potrebovala pár umytí na to, aby sa dostala do poriadku, ale stálo to za to. Postupne svrbela menej a menej, takže som si ju nerozškriabala do krvi. Ekzém sa začal zmenšovať a ostalo len pár suchých ostrovčekov, ktoré sa pomaly začali hojiť. 

Nemôžem povedať, že by celkom zmizol, lebo som momentálne pracovne veľmi vyťažená a vystresovaná. Práve stres mi ekzém veľmi zhoršuje, a tak musím neustále hľadať kozmetiku, ktorá by ho dostala pod kontrolu. Kombinujem prírodné oleje a masky, ktoré pokožku výdatne hydratujú a upokojujú. Šetrný konopný šampón a sprchový gél 2v1 Hemptouch výrazne pomáha bojovať so svrbením a začervenaním, takže som ho zaradila medzi mojich favoritov. 

Plusy:
  • praktický obal s pumpičkou
  • príjemne vonia
  • dobrá konzistencia
  • dobre pení
  • môžete ho použiť aj ako sprchový gél
  • veľmi príjemné zloženie
  • blahodarne pôsobí na ekzém, pokožka menej svrbí a nie je taká vysušená a boľavá, vlasy sú čisté, jemné a nadýchané
Mínusy:
  • nenašla som
Nájdete ho v eshope Biobeauty, kde stojí 19,90 eur.


Máte svoj obľúbený kúsok značky Hemptouch? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe