O jednej nádhernej levanduľovej vode. Viete, prečo by ste ju mali používať?

17:31

Máte vo svojom okolí milovníka levandule? Ja som sa ním stala pred niekoľkými rokmi, keď som izbu vymaľovala na fialovo a doplnila ju bielymi či fialovými doplnkami. Štýl Provance mi učaroval, ukrýva sa v ňom krása Francúzska a nekonečný pokoj. Tak, ako levanduľa prevonia deň, jej kozmetika prevonia pokožku a postará sa o jej zdravie a krásu. Stále hovorím, že ak potrebujete doma nejaký esenciálny olej, tak tea tree a levanduľu. A samozrejme, potrebujete aj levanduľovú vodu, lebo to je skrátka malý veľký poklad z prírody. 



kvetová voda Levanduľa Sozole Rose

                                               kvetová voda Levanduľa

SoZoLe Rose kvetová voda Levanduľa

Keď som nakupovala v bezobalovom obchodíku Bezobalis, išla som najmä po prírodných dezodorantoch Mydlove, lebo sú neskutočne dobré a už neraz ma zachránili. Nezostalo to, samozrejme, len pri nich a kúpila som si aj mätové telové masielko a uchvátila ma SoZoLe Rose kvetová voda Levanduľa vďaka svojej kráse. Túto značku som nepoznala, no okamžite som si ju začala Googliť a viete čo? Nutne potrebujem omnoho viac jej kozmetiky :) Tie kvetové vody a oleje sú nádhera ♥

Je pravda, že kvetových levanduľových vôd som už mala strašne veľa a asi aj vďaka tomu hneď viem, ktorá za to stojí a ktorá nie. Táto je čisto prírodná v najvyššej bio kvalite a tak sa ňou budete naozaj rozmaznávať. Ako som spomenula, do oka mi padla hneď, ako som ju zbadala Môže za to čierny obal so zlatým vrchnákom, rozprašovačom a písmom. Všetko je to vlastne mimoriadne minimalistické a pritom nádherné a luxusné. Hrdo som si ju vystavila do poličky a stále sa na ňu neviem vynadívať.

Táto voda vonia krásne. Prirodzene, lahodne, uveriteľne. Máte pocit, že pred vami nestojí kvetová levanduľová voda, ale stojíte niekde nad záhonom a cítite len tú nekonečnú vôňu slobody a prírody. Je to jeden z dôvodov, pre ktoré má prírodná kozmetika stále miesto v mojej kozmetickej poličke - vonia skutočne a niekedy veríte tomu, že keby zavriete oči, tých kvetov alebo byliniek sa môžete dotknúť.

Určite viete, čo všetko dokáže, preto prinášam moje obľúbené spôsoby použitia levanduľovej vody:
  • pre mňa je to jedna z najlepších kvetových vôd vôbec a šliape na päty aj tej ružovej. Pleť upokojuje, regeneruje, osviežuje, pôsobí blahodarne na akné i proti vráskam
  • je vynikajúcim podkladom pod pleťové oleje alebo olejové séra. Nemali by sa nanášať na suchú pleť, preto ju navlhčím kvetovou vodou (vďaka super aplikátoru to ide ľahko a len ju jemne rozprášite, neutopíte sa). Potom už použijem len krém a pleť je nádherne jemná, hydratovaná a vrásky sa držia ďalej (okrem tej jednej na čele, ktorú mám už dobrých 10 rokov)
  • veľmi rada ju používam aj na vlasy a vlasovú pokožku, najmä po kúpeli. Vlasy prevonia a sú lesklé a pekné. Pokožku upokojuje (dobre pôsobí aj na ekzém) a pri pravidelnom používaní zmierňuje vypadávanie vlasov 
  • milujem miešanie vlastných masiek a namiesto obyčajnej vody používam tie kvetové. Masky vďaka nim voňajú a sú fakt účinné
  • občas si ju pred spaním streknem na vankúš, najmä keď som vo veľkom strese a mám problém zaspať alebo sa v noci budím. Nebudeme si klamať, úplne sa to nezlepší, ale spánok je kvalitnejší a nie som ráno rozbitá ako čínska hračka
  • v lete je vynikajúcim pomocníkom, ak sa náhodou spálite. Pomáha pokožku regenerovať, upokojí ju aj od svrbenia alebo iných nepríjemných pocitov a cítite sa lepšie
SoZoLe Rose kvetová voda Levanduľa je poklad. Nielen preto, lebo je krásna a voňavá. Predovšetkým je účinná a vhodná pre všetky typy pleti a neomrzí vás. Levanduľovú vodu striedam s ružovou či mätovou (teraz mám novú borievkovú, som fakt zvedavá) a tak mi prevoniavajú každý večer.

Kupovala som ju v obchodíku Bezobalis, kde stojí 6,99 eur. 


Ktorá kvetová voda je vaša srdcovka? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe