Pivný šampón, z ktorého vám porastú vlasy

13:29

Minulý rok bol pre mňa veľmi náročný po fyzickej aj psychickej stránke. Kvôli zápalu som niekoľko dní nevedela chodiť a naučila som sa vážiť si každý krok. Choroba ma prinútila spomaliť v mojom tempe a opäť musím povedať, že som si začala omnoho viac vážiť samú seba a svoje zdravie. Keď mi v práci navrhli povýšenie, bol to šok a prikývla som vlastne len preto, lebo som chcela pomôcť iným. Za krátky čas, čo som sa stala niečou nadriadenou, som schudla 6 kíl a vypadala mi polovica vlasov. Celkom idylka, nie? :) Stres so mnou urobil niekoľko nepekných vecí a tak ostala opäť otrasená moja mimoriadne krehká sebadôvera. Uznávam, že stratené kilá ma potešili, ale tie vlasy už menej. Prestali zaberať overené šampóny a tak som sa rozhodla poobzerať po cenovo dostupnej kozmetike s dobrými recenziami. Voľba padla na známu značku Manufaktura. 


Manufaktura Extra jemný Šampón snov zloženie

pivná kozmetika

Manufaktura Extra jemný Šampón snov

Manufaktura Extra jemný Šampón snov

V Manufakture som zvykla nakupovať v obchodnom centre v Trenčíne a vždy som sa do obchodíka tešila. Pekne to tam vyzeralo, pekne to tam voňalo a vždy sa mi prihovorila nejaká milá slečna alebo pani, ktorá svojej práci rozumela. Keďže koronavírus v čase môjho nákupu zasa celkom nepekne zamiešal karty, nakoniec som nakupovala online. Nevadí, vybrala som si všetko, čo som potrebovala a nevedela som sa dočkať toho, ako sa vrhnem do skúšania. Manufaktura Extra jemný Šampón snov bol prvým kúskom, ktorý som skúsila hneď po nákupe a nasledovalo aj aktivačné sérum na rast vlasov. Ale o ňom zasa niekedy nabudúce.

Šampón vyzerá pekne. V priesvitnom plastovom obale, ktorý je zaujímavo tvarovaný, sa nachádza zlatistý mok pripomínajúci pivo. Pekne sa vyníma aj na vani a asi vás neprekvapí, keď napíšem, že mám rada jeho vrchnáčik. Nie je totiž potrebné šraubovať, len sa stlačí :) Žiadne naháňanie popadaných vrchnákov mi tak nehrozí a otvorím ho aj so zavretými očami. Konzistencia je ideálna, nie je ani príliš riedky, ani príliš hustý a dobre pení. Jeho vôňa mi pripomína niečo zľahka citrusové, je pekná a príjemná. 

Pivnú kozmetiku na vlasy mi už odporúčalo viacero známych, dokonca aj v lekárni som sa dozvedela, prečo by som sa na ňu mala pozrieť trochu lepšie. Pivo ako také obsahuje vitamíny B, stopové prvky a minerály potrebné pre regeneráciu vlasov. Tento šampón obsahuje tiež hydratačný a upokojujúci extrakt z chmeľu a jačmeňa, mandľový olej a prírodný kofeín. Nebudem klamať, táto kombinácia pôsobí blahodarne aj na môj ekzém, ktorý menej svrbí, je na oveľa menšej ploche hlavy a nerozširuje sa. Je to bonus, ktorý som nečakala, ale o to viac sa z neho teším.

Čo sa týka vypadávania vlasov, tam trvalo pár týždňov, kým začal zaberať Extra jemný šampón snov a aktivačné sérum proti vypadávaniu vlasov. Kým pred pár týždňami mi vlasy padali v prameňoch, dnes je to pár vlasov, ktoré by som v drvivej väčšine prípadov zrátala na prstoch jednej ruky. Trvalo to dlhšie a ja už som bola zúfalá a nešťastná, čo zostalo z mojej krásnej hrivy. Počkať si sa však oplatilo a dnes mi začínajú rásť nové, jemné vlásky. Ešte to potrvá, kým dorastú, ale aj tak z nich mám veľkú radosť a hlavne sa teším z toho, že už padajú tak rozumne.

Keby som vedela, čo so mnou a s mojím telom stres urobí, asi by som sa na celé povýšenie vykašľala. Nepatrím však k ľuďom, ktorí by utekali z boja, a preto budem na sebe tvrdo makať, aby som videla výsledky. Našťastie, kozmetika od Manufaktury mi pomôže, aby som neoplešatela :) A vlasy sú po použití čisté, jemné a nekonečne lesklé, takže som naozaj spokojná.

Plusy:
  • pekne vyzerá
  • šikovný vrchnáčik
  • pekne vonia
  • dobrá konzistencia
  • ideálne pení
  • dobre pôsobí aj na môj ekzém
  • vlasy posilňuje, podporuje rast a objem, intenzívne hydratuje, regeneruje a ochraňuje vlasy, sú jemné, krásne lesklé a pevné
Mínusy:
  • nenašla som
Nájdete ho v obchodíku Manufaktura, kde stojí 9,55 eur.

Ako bojujete s vypadávaním vlasov? :)
 

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe